Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Hydraułiczne popychacze zawrów

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik benzynowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
żeglarz
 
 


Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubuskie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 10:30, 01 Wrz 2016 Temat postu: Hydraułiczne popychacze zawrów

Witam.
Proszę powiedzieć mi jakiej firmy są najlepsze hydrauliczne popychacze zaworów? Muszę wymienić wszystkie, jak pisałem wcześniej klekot jest coraz dłuższy i boję się, że mogą się rozlecieć. Może ktoś z kolegów już wymieniał i wie które są dobre.
Pozdrawiam.Wymieniłem popychacze, jak klekotał tak klekocze, może troszkę krócej. Jak kolega Trepek pisał trzeba je dobrze założyć,robił to dobry mechanik ale czy zrobił to fachowo???
Po wymianie wzrosły mi obroty do tysiąca i jak dodaje gazu szybko i cofam pedał to słyszę taki świst. Ciężko mi to sprecyzować. tak jakby wszystkie popychacze gwizdały. Świst ten słychać tylko przy raptownym dodaniu gazu.
Czy to może z czasem się uspokoi? Zrobiłem dopiero 30 km.
Pozdrawiam wszystkich.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez żeglarz dnia Czw 19:46, 17 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 12:09, 01 Wrz 2016 Temat postu:

Ja wymieniałem na INA i na wielu forach polecają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 12:59, 01 Wrz 2016 Temat postu:

INA są dobre. Ważne jest by je odpowiednio zamontować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
żeglarz
 
 


Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubuskie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 17:42, 01 Wrz 2016 Temat postu:

Wielkie dzięki wszystkim. Zamawiam INA.
Sam nie wymieniam, mam zaufanego mechanika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
żeglarz
 
 


Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubuskie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 0:00, 24 Lis 2016 Temat postu: Hydrauliczne popychacze zaworów

żeglarz napisał:
Wielkie dzięki wszystkim. Zamawiam INA.
Sam nie wymieniam, mam zaufanego mechanika.

Wymieniłem wszystkie popychacze. Kupiłem INA.
Klekot nie ustąpił. Rano lub po dłuższym postoju (30- 40 minut) zaklekocze
około sekundy. Teraz jest zimniej jak przejadę trzy cztery kilometry i zgaszę to nawet do rana może stać i jest dobrze.
Po wymianie słychać teraz taki świst po dodaniu gazu, lub przy obrotach powyżej trzech tysięcy (przedtem tego nie było).
Co to może być, byłem pewny, że to popychacze, ale niestety muszę szukać dalej. Pozdrawiam wszystkich.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 21:09, 26 Lis 2016 Temat postu:

Jak wymieniałeś popychacze tylko dlatego że jedną-dwie sekundy słychać klekot po odpaleniu, to nie miało to sensu. W tym silniku jest to normalne ( olej musi się rozprowadzić ) - możesz zadzwonić do ASO, mi potwierdzili. Problem pojawia się dopiero wtedy, gdy ten dźwięk trwa parę sekund.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
żeglarz
 
 


Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubuskie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 9:58, 28 Lis 2016 Temat postu:

grom 546, może i to prawda ale dlaczego po wymianie klekocze tak samo jak klekotał i do tego jeszcze słychać taki gwizd.
Przed wymianą tylko klekotał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 19:56, 03 Gru 2016 Temat postu:

Nie mam pojęcia, wiem tylko to co napisałem, a co tam zrobił mechanik - musisz jego pytać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
żeglarz
 
 


Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubuskie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 13:10, 04 Gru 2016 Temat postu:

Pytałem, pokazał mi te stare, niektóre były trochę miękkie.
Ten taki gwizd to była pompa wody, po wymianie przestało. Brakowało mi do wymiany rozrządu piętnaście tysięcy, jak wymieniałem pompę zdecydowałem się wywalić wszystko, żeby mieć święty spokój. Kosztowało mnie to 950 zł. z robocizną. Wszystko oryginalne.
Silnik jak świeżo narodzony, przyśpiesza o wiele lepiej i ma większego kopa. Coś jeszcze się dzieje
bo czasami nim tak telepnie (nie mocno) i obroty ma do 680 do 720 tak skaczą.
Świece wymienione cewki sprawdzone, są Ok. gdzie dalej szukać?
Klekocze dalej. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Semen
 
 


Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 23:01, 23 Gru 2016 Temat postu:

A nie natrafiłeś podczas przeglądania forum na informacje o klekoczących tłokach? Np. ostatni temat na tej stronie kolegi PinkFloyd lub inny o wymianie tłoków przez ADMINa. Ten odgłosik to "uroda" naszych silników - do usunięcia przez wymianę tłoków.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Semen dnia Pią 23:05, 23 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
azxxc
 
 


Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 355
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 7:24, 24 Gru 2016 Temat postu:

Cytat:
Ten odgłosik to "uroda" naszych silników - do usunięcia przez wymianę tłoków.


Tak ale problem z tłokami nie dotyczy czasem silnika 1.4 ?
1.6 FSI z tego co wiem ma inne tłoki - niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.

Tutaj chodzi o chwilową, głośną prace zaworów nie tłoków.

PS. U mnie też zawsze zaklekocze (poniżej sekundy).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
żeglarz
 
 


Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubuskie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 12:19, 24 Gru 2016 Temat postu:

Semen. Kolego jak klekotały by tłoki to cały czas by klekotały,a to trwa około dwie sekundy.
Problem rozwiązałem w ten sposób.
Znalazłem przewód który włącza zapłon, w stacyjce poprowadziłem ten przewód do przycisku który umieściłem pod kierownicą, jedną ręką trzymam przycisk który wyłącza mi zapłon i obracam silnikiem około cztery sekundy.
Aż się chce słuchać jak silnik zapala i szumi, jest taka cisza, że muszę się do tego przyzwyczaić.
Męczyło mnie to bardzo długo, i wymyśliłem co wymyśliłem mam spokój.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
żeglarz
 
 


Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubuskie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 13:00, 24 Gru 2016 Temat postu:

Masz rację azxxc 1,6 fsi ma całkiem inne tłoki i bezpośredni wtrysk paliwa.
Kłopot jest z tą mazią tylko która oblepia zawory i nie tylko.
Za to jest oszczędny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
żeglarz
 
 


Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubuskie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 13:06, 24 Gru 2016 Temat postu:

Do Semen.
Przedstaw się, będzie łatwiej Ci odpowiadać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Semen
 
 


Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 18:21, 24 Gru 2016 Temat postu:

O rzeczywiście , nie zwróciłem uwagi, że to silnik 1,6. Przepraszam za zamieszanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
żeglarz
 
 


Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubuskie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 11:47, 02 Sty 2017 Temat postu:

Panowie gdzie jeszcze może nie dochodzić olej, popychacze nowe.
Ciśnienie oleju dobre, co może jeszcze klepać przy zapalaniu. (około dwie sekundy).
Tak jak pisałem wyżej zrobiłem przewód który wyłącza zapłon na czas kręcenia (około 5 sekund)
i włączam zapłon odpala bez żadnego klekotu, jest cisza.
Pozdrawiam wszystkich w Nowym 2017 roku i życzę jazdy bez awarii.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
żeglarz
 
 


Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubuskie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 23:32, 04 Sty 2017 Temat postu:

Ahoj.
Czy nikt mi nie pomoże znaleźć przyczynę tego klekotu ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
żeglarz
 
 


Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubuskie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 23:37, 17 Sty 2017 Temat postu:

Chyba już nie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik benzynowy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin