Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Lokalizacja pochłaniacza par paliwa

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik benzynowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Redoctober
 
 


Dołączył: 16 Cze 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rumia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 18:01, 29 Maj 2018 Temat postu: Lokalizacja pochłaniacza par paliwa

Witajcie, czy ktoś może mi podesłać info gdzie znajduje się ten zawór. Pozdrawiam Jacek Szyba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszlipski
 
 


Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 18:45, 29 Maj 2018 Temat postu:

Numer 1 na rysunku.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Redoctober
 
 


Dołączył: 16 Cze 2013
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rumia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 18:53, 29 Maj 2018 Temat postu:

Bardzo dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CARISMA
 
 


Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koluszki/Łódź
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 19:36, 12 Sie 2019 Temat postu:

Sorry, że odgrzewam kotleta, ale link mi nie działa, a też chce namierzyć zawór oparów paliwa, pomoże ktoś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pacific tdi
 
 


Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 20:23, 12 Sie 2019 Temat postu:

A co Wy wszyscy tak go poszukujecie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszlipski
 
 


Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 20:24, 12 Sie 2019 Temat postu:

Jest pod przednim prawym nadkolem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CARISMA
 
 


Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koluszki/Łódź
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 9:17, 13 Sie 2019 Temat postu:

dzięki, spróbuję go namierzyć i spr, szukamy bo znalazłem błąd tegoż ustrojstwa, a to też może wpływać na nerwowe obr biegu jałowego, z którymi walczę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszlipski
 
 


Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 9:24, 13 Sie 2019 Temat postu:

Znajdziesz go na pewno. Jak spojrzysz pod maskę, to po stronie pasażera masz rurki plastikowe wchodzące w nadkole - po nitce do kłębka.Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CARISMA
 
 


Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koluszki/Łódź
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 7:12, 14 Sie 2019 Temat postu:

...dzięki za zainteresowanie, po podpięciu VAG-a i wykasowaniu błędów już te od pochłaniacza nie wróciły, być może ktoś kiedyż na chwilę odpiął wężyk i złapał błąd.
Więc nie tędy droga do diagnozy moich drgań na jałowym.
Może podpowiecie, czy teraz idę w dobrą stronę, jedynymi nieprawidłowościami po podpięciu są info:
1.Oxygen Sensor(s)- Failed or Incomplete
2. Catalytic Converter(s)- Failed or Incomplete

....dla mnie te nerwowe obr. jałowe może powodować sonda lambda.....podpowiecie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszlipski
 
 


Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 8:13, 14 Sie 2019 Temat postu:

Wstaw pełne błędy. Ale to:
"1.Oxygen Sensor(s)- Failed or Incomplete
2. Catalytic Converter(s)- Failed or Incomplete "
wskazuje na sondę lambda albo katalizator. Tak czy inaczej żeby stwierdzić na pewno że to ona musisz sprawdzić odczyty z obu z sond lambda (jak zachowuje się napięcie na nich w zależności od obrotów i obciążenia). Szkoda wymieniać w ciemno.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CARISMA
 
 


Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koluszki/Łódź
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 8:51, 14 Sie 2019 Temat postu:

OK, muszę pobawić się z tym VAG-iem, bo jestem początkujący w diagnostyce tym ustrojstwem, a instrukcje zamieszczone na forum są dla mnie trochę obszerne...jak tego nie ogarnę to podjadę do speca, wymiana sondy satysfakcjonowałaby mnie, bo jak się naczytałem, że drgające obroty to w większości przypadków to głowica do roboty- mnie to przerażało.
Z drugiej strony gdzieś tu czytałem, że te sondy wytrzymują nie więcej jak 150 tys, ja mam już 190 tys, więc przyszła kryska na Matyska....mam nadzieję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszlipski
 
 


Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 9:02, 14 Sie 2019 Temat postu:

No tak, jeśli jeszcze masz oryginalną to sondę to mogła już powiedzieć papa. Moja padła przy 200 tysiącach. Btw falujące obroty jałowe może powodować tysiąc rzeczy, od nieszczelności w dolocie, przez układ zapłonowy, po niesprawną przepustnicę, więc bez obaw Mruga Te silniki są bardzo proste, więc na pewno szybko znajdziesz usterkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CARISMA
 
 


Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koluszki/Łódź
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 16:42, 14 Sie 2019 Temat postu:

no i tak, po teście wg wskazówek, wyszło mi sonda1-ok, sonda 2, test Off, 0.75V.
Cat-Ok, ale piszą, że wiarygodny test Cata jest po testach dwóch sond. Teraz jestem w kropce, dlaczego test 2 sondy jest off?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudi261
 
 


Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żelechów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 9:13, 20 Sie 2019 Temat postu:

Taki opis wskazuje, że test się nie wykonał. Też kiedyś to przechodziłem i z tego co pamiętam to trzeba było podczas testu wcisnąć pedał hamulca a takiej informacji nie było w opisie. Spróbuj tak zrobić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CARISMA
 
 


Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koluszki/Łódź
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 9:10, 21 Sie 2019 Temat postu:

OK, dzięki tak zrobię.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CARISMA
 
 


Dołączył: 07 Lip 2016
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koluszki/Łódź
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 18:47, 21 Sie 2019 Temat postu:

...no niestety, zrobiłem razem z hamulcem i bez zmian, sonda 1 ok, druga test Off.
Pojawił się ponownie błąd w zawoże pochłaniacze oparów P0441....usunąłem to ale żadnych efektów w pracy na jalowym nie zauważyłem, odpiecie wtyczki zaworu powoduje stały błąd, po podpięcie słychać zasysanie oparów, usunąłem stały błąd i żadnej zmiany w pracy motoru.Na jałowym lekkie wahniecia obrotów...takie niewielkie lekkie podszarpywanie....chyba kupię w ciemno 1 sondę oryginalną, bo i tak mam go zamiar mieć przez kilka lat, jak nie sonda to będę obstawiał wyrobienie wałków rozrządu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik benzynowy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin