Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Zamarzanie odmy, zatarcie silnika [1.4 16V] grupy VAG

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik benzynowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
miloszlipski
 
 


Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 13:59, 17 Paź 2021 Temat postu:

z kanału/podnośnika dasz radę. Kolektora absolutnie nie trzeba odkręcać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nexusone
 
 


Dołączył: 04 Paź 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:03, 17 Paź 2021 Temat postu:

Zależy mi na sposobie odkręcenia odmy bez podnośnika/kanału Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszlipski
 
 


Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 8:40, 18 Paź 2021 Temat postu:

Lewarek + kobyłki i od spodu na leżąco to zrobisz. Od góry chyba nie ma szans, bo silnik jest schowany pod podszybie a puszka odmy jest dość nisko z tego co pamiętam.
Wyciąganie dolotu mija się z celem, potem tylko jeszcze będziesz miał nieszczelności i lewe powietrze, a dostęp do odmy i tak nie będzie wiele lepszy od góry.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miloszlipski dnia Pon 8:41, 18 Paź 2021, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nexusone
 
 


Dołączył: 04 Paź 2018
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 9:16, 18 Paź 2021 Temat postu:

Dzięki Szczęśliwy

Wpadłem też na pomysł z endoskopem. Bo ręką mogę tam sięgnąć po zdjęciu rury między dolotem a filtrem. Endoskop by pomógł klucz nasadzić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszlipski
 
 


Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 12:36, 18 Paź 2021 Temat postu:

wybierasz trudny sposób na zrobienie rzeczy prostej Szczęśliwy ale co kto lubi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Robertx34
 
 


Dołączył: 05 Lut 2022
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszow
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 13:48, 03 Gru 2022 Temat postu:

Witam odświeżę temat.
Zamontowałem korek od golfa i odrazu podpiąłem separator oleju.
Moje pytanie czy mogę wypiąć węża od odmy oryginalnej /przepustnica/ i go zaślepić z obydwu stron .
Chce zaślepić po to aby syf nie leciał do silnika i nie osadzał się na przepustnicy.
W separatorze zbiera się woda wymieszaną z olejem przepuszczam że to wina tego że auto jeździ na krótkich odcinkach i nie jest rozgrzane i kondensuje się para wodna.
A przy okazji jak długo potrzebujecie aby wskaźnik tem. Osiągną środek skali ja muszę prawie 8 km przejechać.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zine5
 
 


Dołączył: 29 Wrz 2016
Posty: 87
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: nekla
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 23:39, 03 Gru 2022 Temat postu:

u mnie też dość wolno się nagrzewa po 6 km z czego 2,5km podmiejską drogą ok 50-60km/h a 3,5km drogą ok 100-110km/h z ogrzewaniem na maks i przy temp około zera na dworze to dopiero 70-75 stopni pokazuje - pewnie termostat otwarty cały czas mam- musze wymienić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Robertx34
 
 


Dołączył: 05 Lut 2022
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszow
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 12:52, 07 Gru 2022 Temat postu:

A więc zrobiłem tak oryginalny przewód odmy połączyłem z wężem z korka z Golfa VI i wszystko wypuściłem pod auto, również zaślepiłem wlot do przepustnicy
Kilka dni jazdy i to co mogę powiedzieć; to oczywiście tylko moje spostrzeżenia.
- zawory przestały klepać.
- jest zdecydowanie ciszej w aucie,
- auto jakby lepiej reagowało na pedał gazu
- znikł "biały nalot pod korkiem oleju"
A jeszcze jedno przedtem było czuć jakby olej po rozgrzaniu auta.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zine5
 
 


Dołączył: 29 Wrz 2016
Posty: 87
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: nekla
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 10:45, 27 Gru 2022 Temat postu:

Teraz wymieniłem termostat na nowy (wahler 83stopnie) i czujnik temperatury chłodziwa (g62 firmy hella) i jest od razu lepiej :
było: "po 6 km z czego 2,5km podmiejską drogą ok 50-60km/h a 3,5km drogą ok 100-110km/h z ogrzewaniem na maks i przy temp około zera na dworze to dopiero 70-75 stopni"
jest: po 2,5km podmiejską drogą ok 50-60km/h z ogrzewaniem na maks jest 70-75 stopni a po kolejnych 2 km tą samą drogą z ogrzewaniem na maks jest równe 90 stopni przy temperaturze na dworza plus 4 stopnie ( ale przed wymianą nawet jak było plus 15 stopni to też maks 70-75 stopni po 6,5km i nic więcej, a jak poniżej zera na dworze to nawet z 60 stopni sie wskazówka nie ruszyłaSmutny )
czyli 90 stopni po 4,5km a przedtem było ledwo 70-75 po 6-6,5km - nie wiem co było przyczyną (bo stary termostat jak gotowałem w garnku też niby sie otworzył) ,ale teraz lepiej grzeje w środku i szybciej sie nagrzewa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zine5 dnia Wto 10:49, 27 Gru 2022, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PrzemoB
 
 


Dołączył: 24 Cze 2022
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 14:09, 09 Sty 2024 Temat postu:

Robertx34 napisał:
A więc zrobiłem tak oryginalny przewód odmy połączyłem z wężem z korka z Golfa VI i wszystko wypuściłem pod auto, również zaślepiłem wlot do przepustnicy
Kilka dni jazdy i to co mogę powiedzieć; to oczywiście tylko moje spostrzeżenia.
- zawory przestały klepać.
- jest zdecydowanie ciszej w aucie,
- auto jakby lepiej reagowało na pedał gazu
- znikł "biały nalot pod korkiem oleju"
A jeszcze jedno przedtem było czuć jakby olej po rozgrzaniu auta.


czy masz może jakieś zdjęcia, jak to jest zrobione? Jak połączyć korek z wężem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik benzynowy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin