Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Sprężyny amortyzatora - lewe czy prawe

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Zawieszenie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 12:06, 29 Maj 2013 Temat postu:

stać to nic złego się nie stanie, w tym problem ze w zależności jaki silnik czy diesel, benzyna ( inna waga ) i czy jest panorama dach sa inne sprężyny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
odzio
 
 


Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 13:16, 30 Maj 2013 Temat postu:

Nie mam panoramy Szczęśliwy jutro zamówię i zobaczymy jak to auto będzie teraz wyglądać Szczęśliwy Dzieki wielkie Pink!!! Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Pią 15:47, 30 Sie 2013 Temat postu:

a ja mam pytanie czy z skody fabi przypadkiem sprężyny i amory nie podchodzą do A2 bo ten komfort troszkę mnie przeraża w porównaniu z poprzednimi autami ,a fabia co by jej nie zarzucać komfort ma fajny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 15:56, 30 Sie 2013 Temat postu:

Tu nie chodzi o sprężyny tylko o pelne gumy wahaczy niektorzy wymieniają je w polo i fabi z A2. bo są trwalsze ale gorszy jest komfort i na dodatek niższy profil opony i gazowe amory. Samochod jest za wysoki w stosunku do swojej szerokości i musi byc bardziej twardszy aby przeszedl test łosia.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pią 15:58, 30 Sie 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Pią 16:04, 30 Sie 2013 Temat postu:

PinkFloyd napisał:
Tu nie chodzi o sprężyny tylko o pelne gumy wahaczy niektorzy wymieniają je w polo i fabi z A2. bo są trwalsze ale gorszy jest komfort i na dodatek niższy profil opony i gazowe amory. Samochod jest za wysoki w stosunku do swojej szerokości i musi byc bardziej twardszy aby przeszedl test łosia.




no tak test łosia oki ale żeby taki hyundai atos od żony miał lepszy komfort i cichsze zawieszenie niż audi to już przesada ciut nie wspomnę o focusie którego też mam
twierdzisz że to wina gum ,to dało by się zmienić ale amory też w fabi chyba łagodniejsze ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 17:13, 30 Sie 2013 Temat postu:

tuleja do polo i audi a2, w A2 jest pełna

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


dodatek amortyzatory olejowe nie gazowe i opony 185/60/15 i będzie jak w polo, ale za to lubie A2 kiedy jeździ jak gokard, zauważyłem ze niskie łamane opony 175/60 jak sa stare sa twarde, jak kupiłem nowe to o 50% poprawił się komfort


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pią 17:14, 30 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Pią 18:19, 30 Sie 2013 Temat postu:

PinkFloyd napisał:
tuleja do polo i audi a2, w A2 jest pełna

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


dodatek amortyzatory olejowe nie gazowe i opony 185/60/15 i będzie jak w polo, ale za to lubie A2 kiedy jeździ jak gokard, zauważyłem ze niskie łamane opony 175/60 jak sa stare sa twarde, jak kupiłem nowe to o 50% poprawił się komfort



na dobrych drogach to faktycznie dobrze jedzie ale jak mam jechać do bytomia albo zabrza to na samą myśl ciary po plecach przechodzą ,dziura na dziurze goni następną dziurą już wolałbym kanapę w stylu amerykańskim ale to było zamierzone po wpadce merca ale trzeba się przyjrzeć tym amorom olejowym zwłaszcza z przodu bo tył dobrze działa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kotek606
 
 


Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów/Kraków
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 23:06, 31 Sie 2013 Temat postu:

ja kupiłem początkowo sprężyny od Fabii ale samochód podskoczył mi 5cm do góry i amortyzatory były całe wyciągnięte i zamówiłem dedykowane do A2 sprężyny wzmacniane i teraz jest o niebo lepiej niż było wcześniej. Tyle że cena jednej sztuki 250zł :/ ślicznotka wygląda normalnie i komfort porównywalny jest z grande puntem taty

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Nie 18:39, 01 Wrz 2013 Temat postu:

kotek606 napisał:
ja kupiłem początkowo sprężyny od Fabii ale samochód podskoczył mi 5cm do góry i amortyzatory były całe wyciągnięte i zamówiłem dedykowane do A2 sprężyny wzmacniane i teraz jest o niebo lepiej niż było wcześniej. Tyle że cena jednej sztuki 250zł :/ ślicznotka wygląda normalnie i komfort porównywalny jest z grande puntem taty




to wychodzi na to że jednak te zawieszenia nie są takie same no może poza wahaczami tulejami ale reszta czyli amory sprężyny mają dłuższy skok więc raczej odpuszczę kombinacje
może lepiej jak się zajmę wyciszeniem komory silnika tej małej besti


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kotek606
 
 


Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jędrzejów/Kraków
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 22:33, 01 Wrz 2013 Temat postu:

zmieniałem teraz większość rzeczy w zawieszeniu (sprężyny, amorki łączniki z gumkami) i wszystko pasowało od Fabii tylko z tymi sprężynami był problem czyli coś musi się różnić


patrzyłem teraz to Fabia 1,4 a a2 1,4 benzyna jest cięższa o ponad 200kg może to być przyczyną?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kotek606 dnia Nie 22:35, 01 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maxfly
 
 


Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WWA
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 21:59, 25 Paź 2013 Temat postu:

PinkFloyd napisał:
tuleja do polo i audi a2, w A2 jest pełna

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Ile tulei potrzebuję na jedną stroną na przód??
Jest jedna z prawej i jena z lewej??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Czw 12:25, 14 Sie 2014 Temat postu:

panowie idę pod prąd z opiniami a zawieszeniu audi a2 że one jest niby twarde a ja twierdzę że one jest za miękkie i dlatego tak tłucze bo tłucze tylko miękkie zawieszenie natomiast twarde mimo pogorszenia komfortu nie powinno tłuc a zwłaszcza dobijać do odbojów jak to ma miejsce w naszych autkach ,,za przykład stawiam ładowność -audi a2 jak to liczyć to coś od 350kg do około 400 z hakiem a takie np suzuki swift ma ładowność około 600 kg twardy jak byk ale tam nic nie stuknie nie ma takiej opcji idzie cichutko po dziurach jak gokart ---i teraz pytanie zasadnicze gdzie idzie kupić dostać zamówić jakieś utwardzone sprężyny ,czy jest firma może co robi to na zamówienie i rozsądne pieniądze ,,wymiana amorów nic nie dała (bilsteiny)

do głowy wpadł mi taki pomysł aby kupić taki zestaw [link widoczny dla zalogowanych]
a potem podłożyć z przodu między poduszkę amora a karoserię jakiś dystans aby wyglądało fabrycznie (wysokość) z tyłu pod sprężynę też jakiś myk szło by zrobić z podłożeniem jakiegoś dystansu z bardzo twardej gumy ,może w końcu to zawieszenie zrobiłoby się cichsze i nie dobijało do odbojów


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez berthold61 dnia Czw 22:22, 14 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sagemini
 
 


Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 21:01, 15 Sie 2014 Temat postu:

W jakim stanie masz sprężyny?. Ja miałem podobnie jeśli chodzi o dobijanie zawieszenia i pewnie nadal bym z tym jeździł gdyby mi jedna sprężyna w tym roku nie pękła. Po wymianie przednich sprężyn na Kayaby auto stoi wyżej, zawieszenie ma większy skok i nie ma mowy żeby coś biło w odboje. Niestety komfort nadal jest do d..y :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Sob 8:19, 16 Sie 2014 Temat postu:

sagemini napisał:
W jakim stanie masz sprężyny?. Ja miałem podobnie jeśli chodzi o dobijanie zawieszenia i pewnie nadal bym z tym jeździł gdyby mi jedna sprężyna w tym roku nie pękła. Po wymianie przednich sprężyn na Kayaby auto stoi wyżej, zawieszenie ma większy skok i nie ma mowy żeby coś biło w odboje. Niestety komfort nadal jest do d..y :/



ciężko powiedzieć w jakim stanie bo optycznie wyglądają jak nowe jest jeszcze ori farba ale czuć że to auto ma miękkie zawieszenie za miękkie i moim zdaniem dlatego ten komfort jest słaby i zdarza się że tłucze po kiepskich drogach a luzów zero ,nowe amory bilstein ,mam porównanie z swiftem tam to kamień ale komfort dobry i cichutkie zawieszenie ,przeszukałem cały net i nigdzie nie widać wzmacnianych sprężyn tylko sportowe a z tym to może być i nieciekawie bo za bardzo w drugą stronę no i to obniżenie a mnie to do gustu nie przypada bo często po wertepach szuram


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin