Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Wydech

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> WitamTuning mechaniczny/font>
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
JabbaR
 
 


Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Działdowo / Warm-Maz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 10:05, 23 Mar 2013 Temat postu: Wydech

Witam,
ma ktoś jakieś doświadczenia w przerabianiu wydechu w naszych A2 1.4 TDI 75KM? ja ma się sprawa wycięcia katalizatora i poźniejszych z tym klopotów, błędów, zalet? wstawic kawałek rurki czy jakąś puszkę udającą katalizator? Myślalem wywalić kata i końcowy tłumik też podmienić na jakiś z ładną końcówką


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 10:03, 24 Mar 2013 Temat postu:

W tdi wywalaj smialo i wspawaj rurke

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tom-ziom1
 
 


Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 14:50, 24 Mar 2013 Temat postu:

ja mam wywalonego kata efekty po wycięciu to lepiej ciągnie od dołu i turbo miło szumi z minusów to głośniejszy wydech na zewnątrz stojąc za samochodem ale tylko delikatnie. Brak kopcenia przynajmniej u mnie a i kata sprzedałem za 400 zł w skupie wycięcie 50 zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 15:07, 24 Mar 2013 Temat postu:

PinkFloyd a jak w FSI?
Zastanawiam się już od jakiegoś czasu główny problem to te sondy. Z tego co patrzyłem na schematach są 3. Dwie przy katalizatorze w kolektorze i jedna z drugim katalizatorze.
Najlepiej wywalić obydwa katalizatory i zrobić program dla sond ? Czy w ogóle nie ruszać.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grom546 dnia Nie 15:07, 24 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 8:34, 25 Mar 2013 Temat postu:

W benzynie jak spełnia swoje role to bym nie ruszam, mozna wywalić ostatni i u tunera wylaczyc ta sondę lub kupić emulator, pierwsza musu byc bo mierzy ilosc powietrza i ustala sklad mieszanki te inne to tylko ekologia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 9:47, 25 Mar 2013 Temat postu:

Mówisz że musi zostać ta przed katalizatorem pierwszym nr 20. \
Podobno ciężko jest się pozbyć lub przeprogramować sondy nr. 21 - nox. A z tego co słyszałem to jej nieprawidłowe działanie może spowodować wypalenie zaworów i nawet tłoków.
Rozumiem że diagnostyka vagiem sprawdza tylko pierwszy katalizator i to raczej on może być zapchany a nie ten drugi ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 14:12, 25 Mar 2013 Temat postu:

na nox zakłada sie emulator a trzecią mozna wyłaczyć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bratki
 
 


Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 19:24, 15 Sie 2013 Temat postu:

Ile daliście u mechaniora za wywalenie kata? Jak sprzedam kata i zapłacę mechanikowi to jeszcze coś zostanie?Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 20:11, 15 Sie 2013 Temat postu:

bratki napisał:
Ile daliście u mechaniora za wywalenie kata? Jak sprzedam kata i zapłacę mechanikowi to jeszcze coś zostanie?Szczęśliwy


wywalenie kata i wspawanie rurki max do 100zł, jak katalizator cały i wystawisz na allegro pójdzie w zakresie 250-450zł z uwagi jak ori bo dużo ma platyny w dieslu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bratki
 
 


Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 20:22, 15 Sie 2013 Temat postu:

Zamiast kata szukać jakiejś strumienicy czy powiedzieć żeby po prostu wstawili rurkę ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 20:40, 15 Sie 2013 Temat postu:

rurę w dieslu na euro 3 nie jest wymagany i tak skład spalin się nie zmieni, a nikt w dieslu nie sprawdza zadymienia, ponieważ trzeba by było trzymać na z gazem do deski ok 10 sekund a nikt się pod tym nie podpisze jak Ci silnik wyzionie ducha i dlatego sprawdzają skład spalin tylko w benzynie, na zachodzie robi się to na rolkach, tkzw, hamowni a u nas tego nie ma. Po drugie twój kat eleminuje tylko 20% tlenki azotu a nie sadze, do sadzy jest filtr czastek stałych.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Czw 20:43, 15 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bratki
 
 


Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 14:28, 16 Sie 2013 Temat postu:

ok:) Jako ciekawostkę dodam, że mi na pierwszym przeglądzie po kupnie sprawdzali zadymienie. Wsadzili coś do wydechu i pałowali. Wynik wyszedł 0,5 czegoś tam, maksymalnie może mieć 1,5 czegoś tam Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 14:52, 16 Sie 2013 Temat postu:

Katalizator nie niweluje zadymienia do tego jest filtr cząstek stalych i dlatego auto przejdzie kazdy przeglad w dieslu, a na jalowym nawet zakoksowany diesel bez kata bez obciążenia nie przekracza normy , co innego pod obciazeniem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bratki
 
 


Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 14:03, 17 Sie 2013 Temat postu:

Może ktoś wie jakiej średnicy trzeba rurkę zamiast katalizatora? Chcę kupić łącznik elastyczny i zaspawać go w miejsce katalizatora. Jaki długi jest katalizator i jakiej średnicy jest rura od katalizatora? Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bratki
 
 


Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 20:10, 22 Sie 2013 Temat postu:

Już nie ma katalizatora Szczęśliwy Głośniej nie jest, a jedzie w sumie tak samo Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 20:39, 22 Sie 2013 Temat postu:

bratki napisał:
Już nie ma katalizatora Szczęśliwy Głośniej nie jest, a jedzie w sumie tak samo Szczęśliwy


Przy modach pod 105Km dobra opcja wtedy bys poczuł że turbawka szybciej się wkręca.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bratki
 
 


Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 15:53, 13 Lis 2013 Temat postu:

Jak już nie ma kata, to czy zmiana wydechy na kompletny przelot (wywalić ogromną puchę tłumika końcowego) ma sens?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Megi
 
 


Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska
Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Nie 12:42, 18 Sty 2015 Temat postu:

Ja zmieniłam katalizator na sportowy firmy RM motors oraz wstawiam rurkę zamiast środkowego i ostatni tez jest z RM motors co prawda jest nieco niżej za względu na nieco inny kształt ale to przy gwincie nawet nie przeszkadza wcale a co najważniejsze przepiękny dzwiek. Na spalaniu zszedł i lepiej się zbiera dużo szybciej reaguje

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Megi dnia Nie 12:45, 18 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> WitamTuning mechaniczny/font> Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin