Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Zmienna siła wspomagania

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Układ kierowniczy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
tom-ziom1
 
 


Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 8:03, 22 Paź 2012 Temat postu: Zmienna siła wspomagania

Koledzy mam taki problem dziś jadąc dość szybko około 140 km/h zauważyłem iż moja kierownica
zaczęła ;lżej chodzić tzn siła wspomagania jakby się zwiększyła ,zwolniłem i jadąc już powoli kilku minutach wyskoczył komunikat na fisie (kierownica z wykrzyknikiem) i wspomaganie znów zrobiło się twardsze. Płyn wspomagania sprawdziłem stan na max czyżby pompa zaczęła szwankować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 8:43, 22 Paź 2012 Temat postu: Re: Problem ze wspomaganiem

tom-ziom1 napisał:
Koledzy mam taki problem dziś jadąc dość szybko około 140 km/h zauważyłem iż moja kierownica
zaczęła ;lżej chodzić tzn siła wspomagania jakby się zwiększyła ,zwolniłem i jadąc już powoli kilku minutach wyskoczył komunikat na fisie (kierownica z wykrzyknikiem) i wspomaganie znów zrobiło się twardsze. Płyn wspomagania sprawdziłem stan na max czyżby pompa zaczęła szwankować.


wrzuc błedy z vaga, pompy elektryczno-hydrauliczne we wszystkich obecnie produkowanych autach nie sa za trwałe, zany problem w A2, fox, fabia, polo i itd, tyle że pompy z tych samochodów pasuja do A2 ale sie nie powinno ich montowac bo działaja na 80% w A2 jest troche inna elektronicznie , podejrzewam że mógł wysiaśc Ci czujnik skretu- po objawach pod kierownica ( tylko niektóre z poczatku prod. maja jak fabia w przekładni )- zdarza sie. Po błędach będzie wiadomo. Na podstawie sygnału z czujnika, pompa zwiększa swoje obroty podczas ruchu
kierownicą i dzięki temu wydajność wspomagania jest zawsze wystarczająca.
Gdy czujnik pada, daje jakiś niezrozumiały sygnał na pompę i komputer
sterujący decyduje o wyłączeniu całego układu wspomagania, dlatego może to
wyglądać na uszkodzenie pompy lub może złe dawac wskazania i zwiękrzac siłe wspomagania. Oczywiście pompy nie wyluczam bez diagnozy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pon 8:57, 22 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tom-ziom1
 
 


Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 8:56, 22 Paź 2012 Temat postu:

ok podepnę komputer dziś i sprawdzę błędy zobaczę co wyjdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 9:02, 22 Paź 2012 Temat postu:

czujnik skretu 10 [link widoczny dla zalogowanych]

zasady działania wspomagania w A2
[link widoczny dla zalogowanych]*c5*82ania,2041173584.PDF kopiujemy ręcznie cały link


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pon 12:00, 22 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tom-ziom1
 
 


Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 18:41, 22 Paź 2012 Temat postu:

podpiąłem vaga i jest błąd

00816 - Czujnik skretu kierownicy -G250
36-10 - Otwarte przelaczenie - Sporadyczny!

jednak po odpaleniu a2 wszystko wróciło do normy tylko na jak długo

moje a2 jest z 2000 roku więc gdzie będzie znajdował się ten czujnik panowie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tom-ziom1 dnia Pon 18:47, 22 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 19:37, 22 Paź 2012 Temat postu:

powinien byc w przekładni luknij w pdf z chomika chyba ze AudiA2 wrzuci go bez sciagania. Zdejmiesz kolo i widac. Niedlugo sie wysypie -one tak maja chybaze jakas wilgoc zlapalo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tom-ziom1
 
 


Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 19:58, 22 Paź 2012 Temat postu:

wygląda na to że czujnik znajduje się w pompie wspomagania jutro tam poszperam może dostał wilgoci a jak nie to wymiana

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1947
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 196 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 20:33, 22 Paź 2012 Temat postu:

"Wspomaganie Audi A2 zasady działania" [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Pon 20:35, 22 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Układ kierowniczy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin