Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

[Audi A2 1.4TDi AMF] - kompletne logi - prośba o pomoc :)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:33, 24 Lut 2017 Temat postu: [Audi A2 1.4TDi AMF] - kompletne logi - prośba o pomoc :)

Bardzo proszę o pomoc w analizie logów dynamicznych i statycznych Audi A2 1.4 TDi AMF 2002
Ze względu na spore natężenie ruchu logi dynamiczne robiłem w kilku próbach.
Dołączam moje uwagi i pytania zaznaczając je w tekście jako AD z numerami żeby łatwiej było się odnieść do konkretnego pytania. Nie jestem zaawansowany jeżeli chodzi o mechanikę dlatego proszę o wyrozumiałość. Szukam, czytam i pytam mądrych ludzi. Trochę posiłkowałem się wartościami bloków mierzalnych [link widoczny dla zalogowanych]

AD.1 Czy można ocenić po nich sprawność przepływomierza MAF i turbiny, czujnika ciśnienia powietrza MAP?
Średnie spalanie jest zawyżone, auto jest osłabione, szukam tego przyczyny.

Ostatnio wymieniany termostat (WAHLER), czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik temperatury płynu chłodzącego (mimo to nadal mam wątpliwości do jego działania, tak jak poprzedni pokazuje na zimnym silniku 30 stopni - zobaczcie ostatni log w tym poście).

AD.2
Zastanawia mnie też Grupa 032 gdzie wg mojej wiedzy jest trzymany LTFT i STFT - wartość 20% może świadczyć o zawyżonym dawkowaniu paliwa. Zastanawiam się czy można je zresetować przez odłączenie akumulatora na dłuższy czas.
Auto było poddane chip tuningowi i mam ważne pytanie - czy odłączenie akumulatora i całkowite rozładowanie zasilania wyzeruje również wgrane mapy paliwowo-powietrzne.

Wężyki ciśnieniowe były spradzane przez mechanika pod kątem nieszczelności, nie stwierdził takich.

Bardzo proszę o pomoc Szczęśliwy Poniżej załączam pełen zestaw logów.

Dynamiczny::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

2 bieg (Grupy 003, 008, 011)
Próba 1: [link widoczny dla zalogowanych]
Próba 2: [link widoczny dla zalogowanych]

3 bieg (Grupy 003, 008, 011)
Próba 1: [link widoczny dla zalogowanych] (AD.3 od 1300 do 2500 mam wrażenie jakby turbina za słabo się otwierała - czy jest już z nią problem?)
Próba 2: [link widoczny dla zalogowanych]
Próba 3: [link widoczny dla zalogowanych] (AD.4 mam wrażenie że przepływka pokazuje za małe wartości do 2500, czy to może być kwestia jej zużycia czy bardziej to kwestia niepompowania powietrza przez turbinę, a może ogranicza to EGR)

4 bieg (Grupy 003, 008, 011)
Próba 1: [link widoczny dla zalogowanych] (AD.5 Tu jest podobnie jak na innych biegach, do 2500 niedobór powierza na przepływce oraz mała wartość na turbo)

Generalnie co do odbiegających wartości w 011 źródła wiedzy mówią: (http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/ecu_10567.html#1)
Inadequate charge pressure A No charge pressure control, turbocharger defective
Excessive charge pressure A Solenoid valve -N75 sticking, charge pressure control tube detached or clogged, linkage on turbocharger rusted up, vacuum unit defective

Statyczny:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

SILNIK
Grupa 000: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 001: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 002: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych] (AD.6 wydaje mi się, że te wartości powinny się pokrywać, jednak jest duża różnica - o czym to może świadczyć - uszkodzony MAP sensor? a może N75, N18? specyfikacja radzi tak: Insufficient exhaust gas recirculation => Check)
Grupa 004: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 007: [link widoczny dla zalogowanych] (AD.7 czy temperatura pierwsza(fuel temperature sender G81) i druga (intake manifold temperature sender G72) pokazuje się w normie? na zewnątrz temp 10 stopni. Ostatni (temperature sender G62) chyba dobrze pokazuje ale jest różnica w INSTUMENTS szczególnie na zimnym silniku gdzie jest 30 stopni - to samo przed i po wymianie G62)
Grupa 008: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 010: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 011: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 013: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 018: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 023: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 032: [link widoczny dla zalogowanych] (AD.8 wygląda na to że silnik pracuje tu na zawyżonej konsumpcji paliwa o 20% - to jest chyba LTFT - dobrze to interpretuję ?)

LICZNIKI
Grupa 001: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 002: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych] (AD.9 na ciepłym jeszcze temperatura mieści się w granicy błędu, ale czy to normalne że na zimnym pokazuje 30 stopni. Temperatura ma wpływ na spalanie dlatego zwracam na to uwagę)

Basic settings:
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych] (AD.10 czy EGR działa prawidłowo bo przy ON i OFF nie widać specjalnie różnic w ilości powietrza, cały czas jest około 445? Druga sprawa czy zakres od 19.9% do 64.5% jest prawidłowy czy pownno być od 0 do 100?)
Grupa 004: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 011: [link widoczny dla zalogowanych] (AD.11 tu również niepokojące jest dla mnie że na zmianach ON i OFF jest cały czas to samo ciśnienie - czy tak powinno być. Tutaj zakres zmienia się wg mnie prawidłowo od 0 do 99.6%)

Dodatkowo pomiary statyczne na zimnym siliniu
Statyczne - silnik (01) - zimny
Grupa 007: [link widoczny dla zalogowanych] (zimny (-1 st. C.))

Statyczne - instrumenty (23) - zimny
Grupa 002: [link widoczny dla zalogowanych] ( zimny (-1 st. C.))
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych] ( zimny (-1 st. C.))

Mam nadzieję że podział na numerki ułatwi dyskusję Szczęśliwy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tidit dnia Pią 16:03, 24 Lut 2017, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 1:09, 28 Lut 2017 Temat postu:

Załączam oryginalny soft który zachowano mi przez modyfikacją pod adresem [link widoczny dla zalogowanych]

Czy za pomocą kabla ODB-2 (kabel za kilkadziesiąt złotych, którym robiłem logi - link do archiwalnej aukcji - [link widoczny dla zalogowanych] ) będę mógł zgrać sobie aktualną mapę?

Jeżeli tak to jakim programem (ew. poprosiłbym go na priv) dam radę go zczytać moim kablem? Czy np. Galletto1260 da radę zrobić kopię mojego softu? Pytam bo dopiero zaczynam się tematem interesować.

Chciałem zrzucić aktualne oprogramowanie zanim wrócę na oryginał (o ile nikt wcześniej tego nie zmieniał - nie mam takiej pewności).

Czy możecie zrzucić swój soft w celu porównania?

Chciałbym porównać mój aktualny soft, z zachowanym - czy jest jakiś program do podglądu zawartości pliku bin, który pozwolił by porównać oba softy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:50, 11 Mar 2017 Temat postu:

Wróciłem z softem do oryginału (załączony wyżej plik z oprogramowaniem)

Specyfikacja: [link widoczny dla zalogowanych]


Dynamiczne, 2 bieg
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 004: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 008: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 010: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 011: [link widoczny dla zalogowanych]

Dynamiczne, 3 bieg
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 004: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 008: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 010: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 011: [link widoczny dla zalogowanych]

Dynamiczne, 4 bieg
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 008: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 010: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 011: [link widoczny dla zalogowanych]

Basic settings:
Grupa 011: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 022: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 004: [link widoczny dla zalogowanych]

Statyczny:
Grupa 000: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 001: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 002: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 004: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 005: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 006: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 007: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 008: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 009: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 010: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 011: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 012: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 013: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 014: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 015: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 016: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 017: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 018: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 020: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 021: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 022: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 023: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 028: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 031: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 032: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 035: [link widoczny dla zalogowanych]

Statyczne, Instruments (016)
Grupa 001: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 002: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 004: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 005: [link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo proszę o pomoc w interpretacji logów, średnie spalanie kształtuje się na poziomie 6.5 litra, szukam przyczyn tego spalania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 8:52, 18 Kwi 2017 Temat postu:

Kolejny raz sobie odpisuję, może ktoś dołączy do dyskusji ? Szczęśliwy

Walczyłem z problemem przeładowania turbiny (wg specyfikacji nie powinna ładować więcej niż 2100mbar, ładowała dużo więcej, co widać po poprzednich logach.

Turbina została wymieniona, poprzednia miała dość duże luzy.
Wykonałem nowe logi,problem przeładowania został rozwiązany, mimo to dalej odczuwalne jest zawyżone spalanie.

Mam podejrzenia co do działania przepływomierza lub map sensora.
Czy podczas testu basic settings grupy 11 ciśnienie nie powinno się zmieniać?
Bardzo proszę o pomoc Szczęśliwy

Dynamiczny:
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 010: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 011: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy 010, 011: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy 008, 010, 011: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy 003, 010, 011: [link widoczny dla zalogowanych]

Basic settings:
Grupa 000: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 004: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 011: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 022: [link widoczny dla zalogowanych]

Statyczny:
Grupa 000: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 001: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 004: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 005: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 006: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 007: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 008: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 009: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 010: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 011: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 012: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 013: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 015: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 016: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 017: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 018: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 020: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 021: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 022: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 023: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 031: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 032: [link widoczny dla zalogowanych]

Liczniki:
Statyczny:
Grupa 001: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 10:37, 18 Kwi 2017 Temat postu:

Wieczorem się przez to przekopię Szczęśliwy

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:02, 18 Kwi 2017 Temat postu:

Będę bardzo wdzięczny za pomoc Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 20:06, 18 Kwi 2017 Temat postu:

Podczas testu BS 11 ciśnienie nie zmienia się bo masz turbinę WG. Caly czas pompowane jest takie samo ciśnienie tylko zmieniają się proporcje między swieżym powietrzem a spalinami w dolocie.

To co zauważyłem:
- timmingi na pompkach mocno na minusie (jak u mnie) czyli niskie ciśnienie paliwa na pompowtryskiwaczach (myślałem, czy by może jakiejś pompy paliwa do baku nie zamontowac jak np. w polo 1.4 TDI)
- wydaje mi sie, ze egr nieco przepuszcza spaliny nawet przy pelnym obciazeniu bo jak sobie zsumowac wskazania przeplywomierza i cisnienie zewnetrzne to jakos nie sumuja sie z cisnieniem w kolektorze ;-)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:42, 19 Maj 2017 Temat postu:

Przez weekend zmieniłem filtr paliwa na Mann, poprzedni był trochę zanieczyszczony.

Wyjąłem i wyczyściłem przepływomierz, w rurze było trochę lekko tłustego nalotu. Bipy trochę się poprawiły, ale chyba cały czas nie jest tak jak powinno...

Zamieszczam logi po moich działaniach.

2 bieg:
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy 003, 008: [link widoczny dla zalogowanych]

3 bieg:
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy 008, 010, 011: [link widoczny dla zalogowanych]

Statyczny:
Grupa 023: [link widoczny dla zalogowanych]

Jest taki dziwny objaw, że przy przyspieszaniu szczególnie na 4 i 5 biegu jak obrotomierz idzie płynnie to tak w okolicach 2500 obrotów spada gwałtownie na 2200 a później szybko się podnosi. Można by to przyrównać do czkawki, przy tym przeskoku wyraźnie traci moc, poźniej idzie lepiej już. Co to może być ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 15:01, 19 Maj 2017 Temat postu:

Moze byc jakies dziwne przeladowanie albo chwilowo paliwa brakuje. Sprawdz cisnienie na tandempompie paliwa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:29, 23 Maj 2017 Temat postu:

Jeszcze jedną rzecz zauważyłem podczas zabawy z Vag-com

Podczas logowania grupy 018 statycznie na postoju wszystkie 3 wartości pokazują zera - cacy.

Ale jak dodam gazu (na postoju) to powyżej 2 tysięcy obrotów pokazują się same 4. Specyfikacja nie mówi konkretnie o co chodzi ale wskazuje możliwe przyczyny. Pytanie tylko czy pomiar moim sposobem jest wiarygodny.

Poniżej fragment specyfikacji dotyczący grupy 018. Co mogą oznaczać te 4 ?

Cytat:
018 Pump/nozzle valve status

1) Pump/nozzle valve cylinder 1
x x
2) Pump/nozzle valve cylinder 2
x x
3) Pump/nozzle valve cylinder 3
x x
4) No readout

If display zone 1, 2 or 3 shows a numbe instead of a 0 the following faults causes may apply:

I Pump/nozzle valve defective A check
I Open circuit
I Lack of fuel
I Air in fuel


Znalazłem opis wartości liczbowych:
Cytat:

Grupa 018:

W grupie 018 powinniśmy spodziewać się samych 0, jak tak nie jest to szybko patrzymy w spis:

000 prawidłowa regulacja
002 sterowanie podczas rozruchu
004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty
008 osiągnięto maksymalną wartość prądu
016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us)
032 liczba próbkowania zbyt mała
064 błąd przetwarzania
128 rozpoznanie BIP (rozpoczęcie momentu wtrysku) było niemożliwe


Czy może ktoś z szanownych forumowiczów zrobić taki test na postoju i zobaczyć jak zachowuje się Wam grupa 018 przy przygazówce - czy są same zera czy jakaś inna wartość ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 18:57, 23 Maj 2017 Temat postu:

U mnie same zera.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:21, 25 Maj 2017 Temat postu:

trepek napisał:
U mnie same zera.


Nawet przy przygazówce ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 14:10, 25 Maj 2017 Temat postu:

Robiłem logi przed i w trakcie programu - same zera mam. Jedynie BIPy mocno na minusie, po -50, ale wartości praktycznie nie zmieniają się przy przegazówce/testach dynamicznych (wszak jakby faktycznie brakowało paliwa to nie pędziłbym ostatnio 210 km/h A2 ;-) ).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:09, 25 Maj 2017 Temat postu:

Jakiej pompy Vacuum szukać ?

Bo nie mogę znaleźć konkretnej informacji:

- 038 145 209 Q - BOSCH - czy będzie pasować do AMF 2002 (modelowo 2003) ?
- 038 145 209 N - ta chyba nie jest BOSCH tylko LUK


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tidit dnia Czw 15:10, 25 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 19:43, 25 Maj 2017 Temat postu:

Pompy chyba można wymieniać między sobą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:08, 30 Maj 2017 Temat postu:

209N jest dla AMF. 209Q jest do ATL i ANY - taką informację dostałem na innym forum.

Byłem u mechanika, żeby sprawdzić ciśnienie na obecnej pompie. Podłączył VCDS i sobie oglądał parametry. Stwierdził, że rozrząd jest do poprawy. Dodawał gazu na grupie 4 i faktycznie ostatnia wartość miała duże wahania (od zera do ponad dwóch)

Powiedział, że to może być przyczyną moich problemów i od tego by zaczął. Rozrząd był wymieniany na początku roku i faktycznie od tego momentu auto zaczęło słabiej pracować / więcej palić.

Czy jest jakaś optymalna wartość do ustawienia ostatniej grupy ? Mechanik wspomniał że optymalne dla tego silnika jest około -1.5 / -1.7 ale ta wartość nie ma prawa się zmieniać, a jak twierdził - u mnie to bardzo skacze, i to może być przyczyna obniżonej mocy, podwyższonego spalania i zakłóceń obrotów w okolicach 2.5 tys na 3, 4 i 5 biegu.

Co o tym wszystkim sądzić ? Możecie wrzucić swoje logi grup 004 statyczne i dynamiczne?

Wrzucam moje logi z 15 kwietnia (umieszczone na drugiej stronie). Faktycznie zmienia się od 0 do 2.2 na tych logach.
Basic settings: Grupa 004: [link widoczny dla zalogowanych]
Statyczny: Grupa 004: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tidit dnia Śro 8:54, 31 Maj 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin