Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Błąd 17573 prośba

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
dudi261
 
 


Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żelechów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 15:15, 26 Wrz 2016 Temat postu: Błąd 17573 prośba

Od jakiegoś czasu wyskakuje mi Check. Po sprawdzeniu vagiem miałem dwa błędy tj.17573 i błąd potencjometru czujnika EGR (nie pamiętam w tej chwili jaki to był numer). Generalnie czujnik EGR wymontowałem, przeczyściłem i już ten błąd nie wyskakuje. Ale Check nadal się świeci, pozostał 17573
Zespół 1; adaptacja mieszanki; zakres 1: przekroczona granica mieszanki bogatej. Dolna wartość skrajna przekroczona.
Proszę o jakiś logiczne wytłumaczenie o co tu wogóle chodzi i jak się za to zabrać. Dodam, że błąd ten da się skasować ale po jakimś czasie znowu wyskakuje. Proszę zorientowanych o parę słów na ten temat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamon
  
  


Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 931
Przeczytał: 9 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pajęczno
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 15:33, 26 Wrz 2016 Temat postu:

Zaczerpnięte z forum golfa:
"dla błedu o kodzie P1165 (17573) instrukcja "nakazuje":
*sprawdzić regulator cisnienia paliwa i utrzymywanie cisnienia
*sprawdzic szczelnośc zaworów wtryskowych
*sprawdzic szczelnośc układu ssącego
*sprawdzic szczelnośc układu wydechowego
*sprawdzic szczelnośc układu recyrkulacji spalin w szczególności zbiornik odpowietrzania par paliwa
*sprawdzić ew wymienic sondę przed i za katalizatorem - w zalezności od wyników testów."

Stawiałbym na sondę lambda


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudi261
 
 


Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żelechów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 8:29, 27 Wrz 2016 Temat postu:

Dziekuje za odpowiedz, sprawdze co bede mógł i o wynikach poinformiję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudi261
 
 


Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żelechów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 12:32, 14 Lut 2017 Temat postu:

Powyższy błąd wyskakuje coraz częściej. Przeprowadziłem test sondy zgodnie z wytycznymi nawet kilka razy. Test pierwszej sondy za każdym razem jest OK, natomiast test drugiej sondy wogóle nie startuje. Brak jakiejkolwiek reakcji. Próbowałem w różnych temperaturach tj. Pow.350 st. i 500 st.i za każdym razem nawet nie drgnie. Czy może to wskzywać na uwaloną sondę? Czy jest jeszcze jakaś możliwość jej sprawdzenia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
azxxc
 
 


Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 355
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 14:02, 14 Lut 2017 Temat postu:

Ne wiem jak robiłeś test sond , ja robiłem (z ciekawości) według instrukcji która jest gdzieś na forum i coś u mnie ta metoda nie działa, test sondy przed kat. wykonał się sam, test sondy za kat. test ZAL a napięcie sondy to 0.000 V - i tak stoi cały czas, (po za tym po wejściu w nastawy podstawowe i np. kanał 34 czy 36 pedał gazu stawał się nie aktywny) wprawdzie ja mam silnik 1.6 - może dla tego, w FSI druga sonda to NOX - ???

Znalazłem też inną instrukcje, nie testowałem na razie, jak chcesz możesz spróbować.

Kod:

Test sondy lambda za katalizatorem

1. Wejdź w nastawy podstawowe 04-Basic Settings / kanał 36
2. Naciśnij pedał hamulca (nie puszczać), a następnie gazu, obroty powinny wzrosnąć.
3. W drugim polu pojawi się napis test ON, trzymaj tak, aż nie pojawi się wynik testu:
B1-S2 OK lub B1-S2 NOT OK.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudi261
 
 


Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żelechów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 12:11, 15 Lut 2017 Temat postu:

Dzisiaj jeszcze raz przeprowadziłem test pierwszej sondy - OK i o dziwo udało mi się przetestować drugą sondę. Test startuje gdy samochód pracuje na biegu jałowym i zostanie wciśnięty pedał hamulca, nie dodaję gazu. Oczywiście w grupie 036, wynik testu OK. Sondy wydają się sprawne aczkolwiek poczytałem trochę opracowania kolegi 555 z tej strony
http://www.audia2.fora.pl/img-src-https-dl-dropboxusercontent-com-u-77775465-foto-20na-20forum-m-6-png-a-font-size-2-color-6a0303-diagnostyka-vag-font,12/vag-com-sonda-lambda-aua,3224.html

i tu mam pewne nieścisłości.

- w grupie 030 pierwsze okienko wskazuje 111, drugie 110. Czyli wydaje się , że jest w porządku

-w grupie 031 wartości w obu okienkach wahają się w granicach 0,98 - 0,99 czyli też jest ok.

- w grupie 032 w pierwszy okienku add mam wartości 9-24proc. i 0,0 proc mult dla drugiego okienka.
Wartości te powinny oscylować w granicach 0,0 proc z odchyleniem
od -10 do +10 proc. Wartość 24 proc jest znacznie powyżej.

- w grupie 033 w pierwszym okienku wartości 7-10 proc, w drugim okienku napięcie sondy 0,45V
Parametry te również odbiegają od norny, gdzie w pierwszym okienku powinna być wartość w okolicy 0 a napięcie sondy 1,5V.

Nie wiem czy wartości jakie odczytałem mówią o źle pracującej sondzie czy może coś innego to powoduje. Jeżeli ktoś potrafi to zinterpretować będę wdzięczny.

Chyba znalazłem przyczynę. Zsunął się gumowy przewód idący od odmy do kolektora ssącego. Opaska zaciskowa za 1zł załatwiła sprawę Oklaski


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dudi261 dnia Pią 12:18, 17 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin