Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Błąd 17582

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1947
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 196 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 13:48, 18 Maj 2014 Temat postu: Błąd 17582

17582 - Zespół 1; układ pomiaru paliwa: odchylenie czasów wtrysku P1174 - 35-00

Może ktoś miał styczność z tym błędem?, wywala około raz w tygodniu, daje się skasować.
Podejrzewam sondę lambda albo jakieś nieszczelności, rok temu wymieniałem na nową NGK

Może jakieś pomysły co sprawdzić.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 15:12, 18 Maj 2014 Temat postu:

zobacz czy nie ma wycieku paliwa, lub słaba wydajnośc pompy paliwa, jeżeli dotyczy tlko jednego wtrysku może być on uszkodzony- trzeba by było zamienić go miejscami , czasami wywala jak odpowietrzenie baku- filtr weglowy źle działa lub sonda, bardziej bym się skupił na podaniu paliwa- czyli wtryskiwacz potem sonda. Błąd wywala na desce, czy jest to błąd wewnętrzny sterownika? samochód jakoś inaczej się zachowuje?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Nie 15:13, 18 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1947
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 196 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 17:07, 18 Maj 2014 Temat postu:

Błąd wywala na desce engin jak i w sterowniku oczywiście kontrolka nie znika aż do wykasowania błędu. Bywa też, że błąd jest tylko w sterowniku.
Silnik pracuje normalnie, błąd wyskakuje przy odpalaniu, czasami ruszając gaśnie, po ponownym odpaleniu chodzi normalnie lecz już z kontrolką i tak sobie mogę jeździć bez żadnych problemów obawiam się tylko, że jest w trybie awaryjnym, może więcej palić.

Dzięki dam znać o postępach


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Śro 7:41, 02 Lip 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1947
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 196 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 19:15, 04 Gru 2014 Temat postu:

Ogarnąłem ten błąd Laughing który powodował świecenie się kontrolki silnika, informacją w sterowniku i najważniejsze podczas pojawienia się błędu obroty silnika wariowały, przez kilka sekund aż sterownik wprowadził tryb awaryjny.

Po przeczytaniu tego artykułu <a href="http://imc.pcz.czest.pl/imtits/pliki_PiSEZS/Zasilanie_wtryskowe_paliwem_lekkim.pdf">Zasilanie wtryskowe paliwem lekkim</a> stwierdziłem, że do wymiany jest 13 letni akumulator.

Najważniejsze fragmenty z tego artykułu:

W układach wtryskowych sterowanych elektronicznie do głównych cech konstrukcyjnych i funkcjonalnych należą:
-kompensacji dawki paliwa w zależności od stopnia naładowania akumulatora (napięcie zasilania wtryskiwaczy)

Oprócz korekcji parametrów powietrza zasysanego przez silnik przeprowadzana jest także korekcja wahań napięcia akumulatora, co ma bezpośredni wpływ na cykl pracy wtryskiwaczy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Czw 19:22, 04 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
frozenstaw
  
  


Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełm/Lubelskie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 20:02, 04 Gru 2014 Temat postu:

I co po wymianie aku objawy ustały ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1947
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 196 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 20:34, 04 Gru 2014 Temat postu:

Tak ustały Szczęśliwy Jak przyszło ochłodzenie aku. coraz gorzej trzymał, wywołało codziennie a nawet zaraz po skasowania błędu i tak bez końca od tygodnia po wymianie aku. silnik pracuje jak marzenie. Co do tych falujących obrotów było to bardziej szarpanie, wibrowanie silnika.

Sprawny, trzymający parametry akumulator to podstawa Ok!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
frozenstaw
  
  


Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełm/Lubelskie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 20:58, 04 Gru 2014 Temat postu:

Mhhh mój maluch ma coraz gorzej z odpaleniem, spróbuję jutro aku podładować chociaż też już staruszek 12 lat. Obroty też falują.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1947
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 196 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 21:33, 04 Gru 2014 Temat postu:

Przed zakupem nowego stary aku. również zaliczył prostownik częściowo pomogło błąd zapisywał się w sterowniku ale wibracji i kontrolki na zegarach nie było.

Przed ładowanie aku. po nocy miał 12,1 V, po podładowaniu trzymał kilka dni około 12,3/12,4 V.

Proponuję sprawdzenie aku podłączając miernik pod gniazdo zapalniczki, podczas rozruchu silnika napięcie nie powinno spaść poniżej 11V u mnie było w okolicy 10.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
frozenstaw
  
  


Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełm/Lubelskie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 15:56, 08 Gru 2014 Temat postu:

Aku podładowałem, przy odpaleniu jest około 10,9 V. Obroty jakby mniej falują. Tą zimę jakoś przekulam na tym co mam i pewnie w przyszłym czeka mnie wymiana. Z chęcią też bym wymienił te tłoki ale auto cały czas potrzebne a i z gotówką coraz gorzej, zbliża mi się też wymiana rozrządu. No ale może uda się to w przyszłości ogarnąć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1947
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 196 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 16:06, 08 Gru 2014 Temat postu:

W Twoich jak i moich starych stronach zima ostra. Jak z -20 przyciśnie to będzie ciężko ale prostownik co jakiś czas i będzie ok Ok!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
frozenstaw
  
  


Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chełm/Lubelskie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 16:09, 08 Gru 2014 Temat postu:

Nie wiem jak poprzedni właściciele ale ja go po raz pierwszy od 5 lat podładowałem Szczęśliwy Mam tę możliwość zostawienia w pracy na 8h także jakoś przeżyję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1947
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 196 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 18:29, 11 Sty 2015 Temat postu:

Muszę ponownie zaktualizować ten wątek, a więc po wymianie aku. około tygodnia miałem spokój z błędem:

17582 - Zespół 1; układ pomiaru paliwa: odchylenie czasów wtrysku

...ale znowu się zaczęło, jazda miejska wykończyła aku. pomiar napięcia po nocy zaraz po wymianie na nowy to 12.7V a po tygodniu spadło do 12.3V.
W <a href="http://www.audia2.fora.pl/img-src-https-dl-dropboxusercontent-com-u-77775465-foto-20na-20forum-m-5-png-a-font-size-2-color-6a0303-elektryka-font,9/sprzeglo-rolka-alternatora,2386.html">tym</a> wątku pisałem o regeneracji alternatora, który był główną przyczyną błędu 17582 idąc tropem odchylenie czasów wtrysku uzależnione od stopnia naładowania akumulatora.

Przy maksymalnym obciążeniu czyli światła, klima, nawiew na maxa, ogrzewanie szyb i lusterek dodatkowo kręcąc kierownicą napięcie spadało poniżej 11V (nawet zwiększając obroty silnika nic nie pomagało) a powinno być minimum 13.8V, teraz przy takim obciążeniu mam 14V Bardzo szczęśliwy

O dziwo altek. po stronie elektrycznej był sprawny czyli diody prostownicze, regulator napięcia jak i szczotki ok! Gość, który regenerował altka. stwierdzili, że przyczyną tak słabego ładowania było sporo utwardzonego pyłu ze szczotek wokół szczotko-trzymacza, który powodował minimalne zwarcie z masą.

Pół roku walczyłem z tym błędem, różne podmianki części i testów przy okazji tego błędu wywalało sondę lambda, dobrze że jej nie wymieniałem, poleciałoby 400 stówki Smutny Ja ponad 6 miesięcy omijając warsztaty ale Wy koledzy będziecie mieli łatwiej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 8:00, 17 Sty 2015 Temat postu:

Audi A2 napisał:
Muszę ponownie zaktualizować ten wątek, a więc po wymianie aku. około tygodnia miałem spokój z błędem:

17582 - Zespół 1; układ pomiaru paliwa: odchylenie czasów wtrysku

...ale znowu się zaczęło, jazda miejska wykończyła aku. pomiar napięcia po nocy zaraz po wymianie na nowy to 12.7V a po tygodniu spadło do 12.3V.
W <a href="http://www.audia2.fora.pl/img-src-https-dl-dropboxusercontent-com-u-77775465-foto-20na-20forum-m-5-png-a-font-size-2-color-6a0303-elektryka-font,9/sprzeglo-rolka-alternatora,2386.html">tym</a> wątku pisałem o regeneracji alternatora, który był główną przyczyną błędu 17582 idąc tropem odchylenie czasów wtrysku uzależnione od stopnia naładowania akumulatora.

Przy maksymalnym obciążeniu czyli światła, klima, nawiew na maxa, ogrzewanie szyb i lusterek dodatkowo kręcąc kierownicą napięcie spadało poniżej 11V (nawet zwiększając obroty silnika nic nie pomagało) a powinno być minimum 13.8V, teraz przy takim obciążeniu mam 14V Bardzo szczęśliwy

O dziwo altek. po stronie elektrycznej był sprawny czyli diody prostownicze, regulator napięcia jak i szczotki ok! Gość, który regenerował altka. stwierdzili, że przyczyną tak słabego ładowania było sporo utwardzonego pyłu ze szczotek wokół szczotko-trzymacza, który powodował minimalne zwarcie z masą.

Pół roku walczyłem z tym błędem, różne podmianki części i testów przy okazji tego błędu wywalało sondę lambda, dobrze że jej nie wymieniałem, poleciałoby 400 stówki Smutny Ja ponad 6 miesięcy omijając warsztaty ale Wy koledzy będziecie mieli łatwiej.


Daj koniecznie dodatkowy przewód masowy od altka na karoserie to lądowanie jeszcze się poprawi i nie spadnie na jałowym pod obciazeniem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1947
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 196 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 10:28, 17 Sty 2015 Temat postu:

Dzięki za przypomnienie Bardzo szczęśliwy faktycznie robiłeś to w swojej byłej A2, opis tutaj

www.audia2.fora.pl/img-src-https-dl-dropboxusercontent-com-u-77775465-foto-20na-20forum-m-5-png-a-font-size-2-color-6a0303-elektryka-font,9/poprawa-wartosci-napiecia-ladowania,1406.html

Jakoś słabo mnie przekonał ten pył robiący zwarcie Szczęśliwy a więc słaba masa altka pewnie po odkręceniu i przykreceniu poprawiła się.

Dołożę ten kabel i dam znać o efektach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jafrap
 
 


Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Puławy
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 8:33, 05 Lis 2015 Temat postu: Re: Błąd 17582

Audi A2 napisał:
17582 - Zespół 1; układ pomiaru paliwa: odchylenie czasów wtrysku P1174 - 35-00

Może ktoś miał styczność z tym błędem?, wywala około raz w tygodniu, daje się skasować.
Podejrzewam sondę lambda albo jakieś nieszczelności, rok temu wymieniałem na nową NGK

Może jakieś pomysły co sprawdzić.


U mnie tez ostatnio pojawia się ten błąd razem z błędem dotyczącym sensora o2... (jak rozumiem sonda lambda), więc kalkuluję, że jest to ze sobą powiązane:

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 036 906 034 Q
Component: MARELLI 4LV 3720
Coding: 00051
Shop #: WSC 00303 WAUZZZ8ZZ1N015801
AUZ7Z0Y1564611
2 Faults Found:
17582 - Fuel Trim: Bank 1: Injection Timing Deviation
P1174 - 35-10 - - - Intermittent
17598 - Linear O2 Sensor: Reference Voltage: Implausible
P1190 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000

To co zauważyłem, to jak jest zimny i zapalę to (czasem) bardzo niestabilnie pracuje na początku, potem się stabilizuje. Innym razem po odpaleniu zimnego pracuje stabilnie, ale na podwyższonych obrotach - potem spadają. Na desce świeci kontrolka silnika i EPC (czasowo gasną i raz świeca obie a raz tylko silnika)....

W życiu bym nie pomyślał, że (jak kol. 'Audi A2' napisał wyżej) winne może być słabe napięcie na AKU, czy też alternator, w którym z uwagi na eksploatację pył może robić lekki styk z masą....

Zastanawiam się więc nad tym, by oblecieć sprawę regeneracji / czyszczenia alternatora.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jafrap dnia Czw 13:34, 19 Lis 2015, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jafrap
 
 


Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Puławy
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 13:31, 19 Lis 2015 Temat postu:

Ponowny wpis, bo trochę poobserwowałem auto i net i dopiszę, że u mnie sprawa AKU jednak raczej odpada bo wymieniłem niedawno na nowy, który też sprawdziłem i lekko podładowałem. Obecnie - po podładowaniu - na wyłączonym silniku pokazuje mi prawie 13 V a na włączonym + światła 14,5V więc AKU czy alternator bym nie winił zawsze w przypadku tytułowego błędu 17582, bo mi po tej operacji kontrolki (EPC+ silnik) zapaliły się po ok. 5 minutach od odpalenia silnika czyli dalej jest d...a pomimo dobrego napięcia AKU i jego ładowania.

U mnie falują też obroty i są wyższe, a auto wydaje mi się jakieś przymulone jak się depnie. Czytałem o podobnym przypadku na innym forum, gdzie komuś zapaliło się EPC i symbol silnika i tam problemem okazał się po prostu zafajdany FILTR PALIWA Filtron. Ponoć te filtry słabo sobie radzą z przepływem więc ciśnienie paliwa nie jest do końca takie jak trzeba po jakimś czasie. Ja pamiętam, że odkąd założyłem Filtrona to się tak mi robi (wcześniej zakładałem lepsze filtry i tego nie miałem).

Nie wiem, może więc u mnie to jest problemem.
Wymienię filtr i dam znać czy mi "zgasły" te kontrolki EPC i silnika.

Dodam, że te kontrolki zaświeciły się po ok. roku od wymiany filtra (Filtron).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jafrap dnia Czw 13:43, 19 Lis 2015, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1947
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 196 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 15:00, 19 Lis 2015 Temat postu:

No ciekawe czy pomoże ponieważ ja wymieniałem filtr jak i pompę a problem dalej był zobaczymy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jafrap
 
 


Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Puławy
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 7:08, 20 Lis 2015 Temat postu:

Wczoraj raz mi zgasł jak stałem w korku, nie wiem, może moja wina ale nie sądzę. Potem odpalił od razu. Pojechałem na wymianę filtra paliwa.... (po ok 17000km) i wymieniłem (tzn. serwis wymienił) filtr na KNECHT. Niestety ---- dalej to samo, podobnie jak u kolegi Audi A2 było (co wyżej kolega napisał) - czyli filtr nie jest winien. Na zimnym silniku jak odpalę obroty są wyższe - 1200, jak się zagrzeje spadają do 850 i potem bardzo delikatnie falują, ale naprawdę leciutko, bo wskazówka chodzi w górę i w dół ale tak tyciu tyciu...Idąc dalej.... zauważyłem, że jak klimę włączam to się obroty silnika podnoszą o pół do jednej kreski. To normalne?
Następne co zrobię to chyba będzie czyszczenie przepustnicy. Idę na razie po najmniejszej linii kosztów.

Zastanawiam się też czy winny może być odwrotnie wsadzony filtr paliwa? Nie wiem, jak mi serwis wymieniał ostatnio to może odwrotnie wsadzili? Filtr mam z dwoma króćcami po jednym centralnie umiejscowionym z każdej strony, czyli teoretycznie można odwrotnie wsadzić. Ale ze złym wsadzeniem filtra to mój domysł. Zastanawiam się tylko czy coś takiego może mieć wpływ na te objawy.

Wczoraj o tym nie pomyślałem ale wymienię jeszcze filtr powietrza. Ostatnia wymiana 17000 km temu. Może to coś da, w końcu za pracę silnika odpowiada mieszanka powietrzno-paliwowa... Jak to nic nie da to zajmę się tą przepustnicą. Niestety na razie jestem bez kasy więc zajmę się tym po 10-tym grudnia i dam znać czy to coś dało (może zafajdany jest filtr powietrza?)....

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jafrap dnia Pią 7:56, 20 Lis 2015, w całości zmieniany 10 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1947
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 196 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 10:49, 20 Lis 2015 Temat postu:

Obroty silnika są ok przy wł. klimy też norma.
Odwrotnie filtr? no raczej mało prawdopodobne jest strzalka na filtrze.

Może opiszę co ja wymieniałem aby uporać się z tym falowaniem obrotów i błędem, oczywiście nie wykluczam tych elementów u Ciebie skoro masz nowy aku i ładowanie altka jest ok.

Tak po kolei:

-filtr paliwa
-pompa paliwa
-filtr powietrza, wymieniam co roku
-przepustnica, nowe uszczelki
-zawór egr
-uszczelki kolektora dolotowego
-zamiana wtrysków, wymiana uszczelek
-czyszczenie połączeń masowych, dodatkowy przewód masowy od altka
-nowy aku
-no i regeneracja altka dodatkowo wymieniłem koło pasowe ze sprzęgiełkiem

U Ciebie może być jeszcze walnięta sonda lambda ale to spory wydatek 400 - 500 zł tak tylko dla sprawdzenia, może jakaś podmianka od innego auta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jafrap
 
 


Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Puławy
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 11:55, 23 Lis 2015 Temat postu:

Dzięki, zapewne gdzieś tkwi źródło problemu na liście wymienionych przez kolegę Szczęśliwy

Najgorsze, że trzeba by to wszystko robić aby "trafić" na to co trzeba Szczęśliwy a chciałoby się konkretnie to co zawiniło naprawić. Ale wiem - nie sposób tak wywróżyć co jest przyczyną, bo może być ich wiele. Będę walczył i jak uda mi się zlikwidować problem, dam znać co ja zrobiłem - o ile się uda Smutny

Z błędów wywala mi:

Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 036 906 034 Q
Component: MARELLI 4LV 3720
Coding: 00051 Shop #: WSC 00303 WAUZZZ8ZZ1N015801 AUZ7Z0Y1564611

2 Faults Found: 17582 - Fuel Trim: Bank 1: Injection Timing Deviation
P1174 - 35-10 - - - Intermittent
17598 - Linear O2 Sensor: Reference Voltage: Implausible P1190 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000

Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8Z0 907 379 B
Component: ESP 20 CAN V015
Coding: 10758 Shop #: WSC 02154

1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module
79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent

Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8Z0 820 043
Component: A2-KLIMAVOLLAUTOMAT 0406

1 Fault Found: 00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263) 30-00 - Open or Short to B+


Nie wiem - teraz już zaczynam myśleć o tej sondzie liniowej (za katalizatorem jak rozumiem) ale ciekawe jest czy jeśli EGR byłby zafajdany to czy ten błąd wywalałoby (dotyczący lambdy)?

No... ale może się okazać, że przepustnica do czyszczenia albo jakiś termostat do wymiany... wiem, przyczyn może być "kilka". Myślę też o silniczku krokowym przy przepustnicy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jafrap dnia Wto 9:59, 24 Lis 2015, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin