Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Błędy z diagnostyki VAG 01317, 00818, 01330, 011561

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
odzio
 
 


Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 10:28, 25 Cze 2012 Temat postu: Błędy z diagnostyki VAG 01317, 00818, 01330, 011561

Na początek witam wszystkich forumowiczów Bardzo szczęśliwy Cieszę się że w końcu powstało forum dotyczące AUDI A2 Szczęśliwy
Przechodząc do tematu diagnostyki to po zeskanowaniu radia, klimy i modułu komfortu dostałem takie oto błędy:

RADIO

Component and/or Version: chorus II GRO 0004
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 02138
1 Fault Found:
01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
49-10 - No Communications - Intermittent

Dodam że radio czasami mi przerywa, wyczytałem na jednym forum audi A4 że ktoś miał ten sam błąd i okazało się że po rozebraniu licznika przelotki dobrze nie stykały i je zlutował. Czy ktoś się już spotkał z podobnym problemem? Może ktoś ma jakiś schemat jak rozebrać licznik, bo nie chciałbym go zepsuć Mruga



KLIMATYZACJA

00818 -
30-00 - Unknown Error Elaboration



KOMFORT

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
37-00 - Unknown Error Elaboration
01561 - Shareware Version. To Decode all DTC's
61-10 - Please Register/Activate - Intermittent


Z góry dzięki wszystkim za odpowiedź
Szczęśliwy....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 18:33, 25 Cze 2012 Temat postu:

po pierwsze czy po skasowaniu bledow wracaja wszystkie? Blad w zegarach ten co podajesz uwazany jest za malo istotny, powstaje czesto w czasie chwilowego spadku napiecia, braku styku lub nieprawidlowej korekcji licznika lub slabego ladowania, napiecia lub masy. Silnik diesel czy benzyna? Czasami wywala w dieslu jak sa zimne luty na przekazniku i kontrolka zarowych na chwile mrygnie, albo radio zamontowane nie fabrycznie i w radiu masz dwa gniazda antenowe, to małe służy do komunikacji radia z modułem wyboru anteny, a ty może nie masz tego modułu i dlatego występuje ten błąd. jak nie wraca to olać może było związane ze spadkiem napięcia, pozostale bledy zostaly? Wracaja?

00818 jak wraca Uszkodzony czujnik temperatury parownika, uszkodzone przewody do czujnika

odnosnie komfortu jak wraca wtedy problem twój jest bardzo jasny i przejrzysty;-)masz brak zasilania na komfort przewód niebiesko - czerwony,brak komunikacji bo jest brak zasilania;-)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pon 20:50, 25 Cze 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
odzio
 
 


Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 22:40, 25 Cze 2012 Temat postu:

No niestety wszystkie te błędy powracają :/ Autko to 1,4 TDI, radio jest oryginalne chorus II na kasety i właśnie mi czasami przerywa takie zaniki są na sekundę, gdyby nie to, to bym ten błąd olał Bardzo szczęśliwy Zobaczę na te zimne luty w liczniku a moze coś nie styka przy radiu, jeszcze to obczaję Szczęśliwy

Co do czujnika parownika, może mieć on wpływ na kilku sekundowe zaniki przy działaniu nawiewu? Bo jak chodzi nawiew to też potrafi na kilka sekund przestać wiać i znowu się załącza i normalnie wieje.

Jeżeli chodzi o moduł komfortu, to wystarczy na kablach sprawdzić? Czy muszę zajrzeć do środka modułu?

Pozdrawiam Szczęśliwy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 5:52, 26 Cze 2012 Temat postu:

odzio napisał:
No niestety wszystkie te błędy powracają :/ Autko to 1,4 TDI, radio jest oryginalne chorus II na kasety i właśnie mi czasami przerywa takie zaniki są na sekundę, gdyby nie to, to bym ten błąd olał Bardzo szczęśliwy Zobaczę na te zimne luty w liczniku a moze coś nie styka przy radiu, jeszcze to obczaję Szczęśliwy

Co do czujnika parownika, może mieć on wpływ na kilku sekundowe zaniki przy działaniu nawiewu? Bo jak chodzi nawiew to też potrafi na kilka sekund przestać wiać i znowu się załącza i normalnie wieje.

Jeżeli chodzi o moduł komfortu, to wystarczy na kablach sprawdzić? Czy muszę zajrzeć do środka modułu?

Pozdrawiam Szczęśliwy


Błędy związane sa ze spadkami napiecia, trzeba poszukać, np. przewód masowy pod ABS na aluminium w A2 zawsze jest zasniedziały, do niego trzeba wyciagac lampę aby odkrecic i wyczyscić ale wg mnie to nei to, gdzies na chwile gubi napiecie i wywala błędy stąd przerwy w napięciu.
Do modułu masz chyba 3 zasilania a te głowne jest na przewodzie niebiesko-czerwonym,ono jest odpowiedzialne za szyby itp.one najwiecej poboru ma,problem moze lezec w wiazce w progu kierowcy tam najczesciej pojawia sie usterka poniewz jest tam kilka kabli o tym kolorze i sa one zacisniete taka mosiezna tulejka,i podczas wilgoci tam zachodzi taka reakcja ze kabelek sie zminia w zielen i kruszy miałem tak juz kilka razy w róznych A2, gdybys był ze Szczecina kolega elektronik z VAG by to ogarnął
carserwis.szczecin wejdz na ich strone internetową


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
odzio
 
 


Dołączył: 25 Cze 2012
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 11:23, 26 Cze 2012 Temat postu:

Dzięki za cenne informacje Bardzo szczęśliwy Będę szukał przyczyny w kablach jak mi podpowiedziałeś i dam znać jak poszło Bardzo szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin