Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Kontrolka check engine

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Luis
 
 


Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 8:40, 29 Wrz 2013 Temat postu: Kontrolka check engine

dziś zapaliła się kontrola check engine, pytanie jednak odnośnie diagnozy, czy vaga zapuścić podczas zapalonego silnika czy zgaszonego? i zapuścić cały scan czy można wybrać osobny mógł?- jeżeli tak to mógłbym poprosić o podpowiedź jak to zrobić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bratki
 
 


Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 9:53, 29 Wrz 2013 Temat postu:

Nie musisz robić całego skana. Wystarczy, że wejdziesz w moduł engine i tam odczytasz błędy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luis
 
 


Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 10:42, 29 Wrz 2013 Temat postu:

Działa, przyczyna? podczas podłączania akumulatora wpiłem - potem + prawdopodobnie robiąc "iskre". Po robieniu full scana nie miałem błędów - źle ustawiony wag, przy wyborze tylko engine pojawił się komuniakt to many comunication errors -po ustawieniu waga i zrobieniu scana klikam zakładkę błędów i... zero. Załączyłem silnik - igła.

PS. czy podczas skanu wag mógł sam wykasować błąd? słychać że załącza się kilka styczników podczas skanu ale nie jestem pewny. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bratki
 
 


Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 12:33, 29 Wrz 2013 Temat postu:

Jak miałeś błąd to powinien się zapisać w sterowniku. Podczas skanu nie kasuje błędów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luis
 
 


Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 12:45, 01 Paź 2013 Temat postu:

hmm ale przed podłączeniem waga świeciła się kontrolka, po podłączeniu znikła,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 13:05, 01 Paź 2013 Temat postu:

W błędach silnika nie ma ? Jak sterownik nie zapamiętał i kontrolka się nie swieci a sterownik nie ma błędów to najczęściej jest w jednym przypadku - braku adaptacji przepustnicy, egr, potem sterownik sam je kasuje jak nastawy same się zapamiętają.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jafrap
 
 


Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Puławy
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 6:10, 23 Cze 2014 Temat postu:

Ja również piszę tutaj bo równiez zapaliło mi się EPC i symbol silnika podczas jazdy do pracy. Wpis kolegi o wyjmowaniu AKU mnie zastanowił....
Rano bowiem i ja wpiąłem akumulator po nocnym doładowaniu (odpinałem go całkowicie do ładowania - generalnie AKU chyba jest już do wymiany bo chyba słaba pojemność, za szybko się wyładowuje przy wyłączonym silniku jak i za szybko się ładuje po podłączeniu do ładopwania, ale kręci rozrusznikiem i silnik odpala, AKU nie wymieniany co najmniej 6 lat i ma pojemność 74Ah - to nie za dużo?).

Gdy AKU wpinałem - najpierw wpiąłem (-) potem (+) i podobnie jak koledzie także i mi iskra skoczyła na plusowym zacisku przy podpinaniu go. Nie wiem czy ma to znaczenie, że do tej pory nie miałem tego, a po podpięciu AKU i jeździe do pracy stanąłem na światłach. Chcę ruszać a tu widzę, że silnik stoi. Pali się kontrolka EPC i silnik. Zapalam - odpalił. Jadę. W trakcie jazdy silnik nie gasł i pracował normalnie. Po dojechaniu do pracy ok. 5km (ze świecącymi sie kontrolkami) zgasiłem silnik bo pomyślałem że jak go zapalę ponownie coś się poprawi.... i zapaliłem ponownie. Odpalił normalnie. EPC zgasło ale kontrolka silnika nadal się świeci... mam sie bać?

Spróbuje u kolegi podłączyć tego VAG-a i mam nadzieję, że zniknie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jafrap dnia Pon 6:28, 23 Cze 2014, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 7:08, 23 Cze 2014 Temat postu:

Bez vaga ani rusz,zobacz czy masz swiatla stopu, kontrolka epc i silnika razem najczesciej to blad czujnika stopu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jafrap
 
 


Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Puławy
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 7:31, 23 Cze 2014 Temat postu:

PinkFloyd napisał:
Bez vaga ani rusz,zobacz czy masz swiatla stopu, kontrolka epc i silnika razem najczesciej to blad czujnika stopu.

Kiedyś to miałem ale naprawiłem (czujnik stopu). Może się powtórzyło. Sprawdzę. Dzięki za odzew.

A co do VAG-a to jestem zielony. Chcę kupić. Moje auto jest z 2000 roku, benzyna. Co mam zakupić? Jaki VAG? Wersja? Jaki kabel? Sorki, ale jak pisałem, nie miałem z tym do tej pory do czynienia. Wchodzę w temat VAG-a i nie chciałbym złapać wersji mi nie przydatnej. Może zapodacie mi koledzy jakiś link do sprzętu, który będzie mi potrzebny (kabel)?

Wstępnie patrzyłem, to coś warte? [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jafrap dnia Pon 8:03, 23 Cze 2014, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jafrap
 
 


Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Puławy
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 6:14, 24 Cze 2014 Temat postu:

Po podłączeniu do VAG-a nie wykryło problemów z silnikiem, a po odłączeniu wtyczki interfejsu, kontrolka Check Engine zgasła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin