Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Logi mojej niuni. Prośba o analizę 1.4 TDI AMF

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 20:36, 24 Paź 2013 Temat postu:

No i pozbyłem się katalizatora. prześwit był ale kiepski. W zamian gościu od tłumików zainstalował imitację katalizatora , w środku otwór na przelot, a wygląda na Katalizator. Co najważniejsze dźwięk się zmienił na lepsze a turbo ewidentnie wstaje wcześniej. Pojeżdżę do soboty i w sobotę logi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 20:32, 27 Paź 2013 Temat postu:

Witam ponownie. Katalizator out. W zamian imitacja.
Wykonałem dziś logi dynamiczne 003 i 011 razem
[link widoczny dla zalogowanych]
i 023 statycznie
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę o interpretację po wycięciu kata.
PS. Przyznam auto nabrało wigoru. lecz lekko sprzęgło ślizga.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 20omega dnia Nie 20:34, 27 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 20:46, 27 Paź 2013 Temat postu:

ciśnienie stabilne po lekki overboost, pompki ok, ale nie podbaja mi się wskazania przepływki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 21:03, 27 Paź 2013 Temat postu:

Nieszczelności raczej zlikwidowane. Postarałem się o to. Co znaczy overbost ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 20omega dnia Nie 21:03, 27 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 14:40, 28 Paź 2013 Temat postu:

A co z synchronizacją wałków?
wykonałem jeszcze resztę logów na ciepło.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sagemini
 
 


Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 20:02, 13 Lis 2013 Temat postu:

Kolego 20omega jak u Ciebie wyglądało zapocenie turbo?. Przyznam, że u siebie też ostatnio zaobserwowałem, że turbo jest całe mokre od spodu, widać było jedną lub dwie wiszące krople oleju. Do tego widać ślady oleju na osłonie silnika więc ewidentnie coś tam kapie przy czym oleju nie ubywa (sprawdzam regularnie i nie widzę, ubytków na bagnecie). Dotychczas nie dolewałem też oleju między wymianami - no może tak ze 2 setki od wymiany do wymiany ale wyłącznie dla swojego lepszego samopoczucia Mruga. EGR także jest mokry, i widać zapocenie chyba przy N75. Waszym zdaniem jest się czym przejmować czy póki co jeździć i obserwować?. Może odma do sprawdzenia i czyszczenia?.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 12:47, 17 Lis 2013 Temat postu:

Moje turbo było spocone od strony tzw. zimnej, stwierdziłem że olej przedostaje się przez odmę do turbo.Spocenie na turbo było spowodowane nieszczelnością na połączeniu przewodu (tego grubego od przepływomierza) a dokładniej znajduje się tam oring i on niestety był sparciały i należało go wymienić.A propo odmy , czy ktoś potrafi mi odpowiedzieć czy i w jakim stopniu odma może przepuszczać olej z pod pokrywy . Sprzwdzcie koledzy czy u was po ściągnięciu przewodu z odmy wkładając do niej palec czy ów przewód jest spocony olejem i w jakim stopniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sagemini
 
 


Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 13:02, 17 Lis 2013 Temat postu:

Czyli miałeś dokładnie to co ja zaobserwowałem u siebie. Całe turbo od strony zimnej jest zafajdane mazią olejową, która się skrapla na przewodach i kapie mi na osłonę. Noszę się z zamiarem ściągnięcia odmy i obejrzenia jak to wygląda w środku ale krucho u mnie z czasem a i niespecjalnie mam gdzie to aktualnie zrobić. Pod blokiem troszkę za zimno niestety :/.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 13:06, 17 Lis 2013 Temat postu:

No roboty od cholery. Klucze trzeba mieć przeróżniste, wiadomo dostęp kiepski. Nie polecam tego robić pod blokiem. Sprawdź czy Ci odma rzyga olejem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 13:21, 17 Lis 2013 Temat postu:

Mam dokładnie to samo, to była pierwsza rzecz na minus jaką wyłapałem na etapie kupowania samochodu. Pocieszające jest to, że oleju mi nie ubywa, a turbo po roku jeżdżenia wcale nie wygląda gorzej - dlatego póki co leniwie odpuściłem demontaż.

Kolego sagemini,
nie obraź się o to co napiszę, ale gdybyś zdecydował się wziąć za usunięcie przyczyny to machnij parę fotek dla potomnych Szczęśliwy Coś mi mówi, że osób zainteresowanych tematem będzie więcej Szczęśliwy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sagemini
 
 


Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 13:33, 17 Lis 2013 Temat postu:

Myślę, że do wiosny tak to zostanie niestety chyba, że sytuacja będzie wymagała natychmiastowych działań Szczęśliwy. Olej sprawdzam regularnie i nie ubywa. Pewnie odma robi swoje a że od lat tego nikt nie ruszał to pewnie trochę się tego oleju już tam nazbierało. Generalnie pamiętam, że kupując auto ponad 4 lata temu turbo też było mokre i tak jest do dziś. Nic strasznego się raczej zatem nie dzieje ale, że lata lecą to i troska o autko mi się jakoś nasila Szczęśliwy.

Dodatkowo jakiś czas temu zmieniałem osłonę pod silnikiem i jako, że osłona była nowa zaniepokoiły mnie ślady świeżego oleju na niej. Zatem ewidentnie coś tam kapie przy turbo ale nie na tyle abym odnotował to na bagnecie. Reszta dolotu do IC sucha jak pieprz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Nie 15:28, 17 Lis 2013 Temat postu:

a mnie to wygląda na połączenie węża z turbiną (zimne) to jest przykręcane 3-ma śrubkami m6 a w środku jest jakiś oring czy coś w ten deseń wczoraj wymieniałem olej i lukałem to mam to samo ale wyciek minimalny wyrażnie wskazuje na to połączenie a jak turbo dostaje minimalnej nieszczelności to rzyga olejem ,normalka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sagemini
 
 


Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 12:19, 14 Mar 2014 Temat postu:

Ktoś ma może namiar na wspomniany wyżej oring?. Przyznam, że chętnie zabrałbym się za jego wymianę bo po kilku miesiącach pokapywania oleju, osłona pod turbo jest dość mocno wilgotna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kenstfield
 
 


Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białogard
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 21:04, 14 Mar 2014 Temat postu:

Oring od strony zimnej na turbie nr 8z0129646
Ja kupiłem go w ASO, koszt 7zł, dziwny tylko jest jego kolor bo srebrny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 19:09, 10 Lut 2015 Temat postu:

Koledzy . Jak niedawno napisałem w innym poście moja A2 została poddana pewnym przeszczepom. Chciałbym wykonać wszelkie potrzebne logi i prosić Was o analizę i wykonać ewentualne poprawki. Proszę mi przypomnieć jakie mam wykonać logi statycznie i dynamicznie , które na zimno , które na ciepło . Dzięki wielkie z góry? Nadal nie pasuje mi spalanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 20:38, 10 Lut 2015 Temat postu:

07 po nocy na zaplonie przed odpaleniem, po odpaleniu po nagrzaniy 01,03,04,013,018,023, dynamicznie na rozgrzanym 03, 011

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 15:11, 12 Lut 2015 Temat postu:

Witam. Po nocy 07 wstawię jutro bo żonka mnie wyprzedziła i buchnęła rano A2. Podaję resztę:
001;003;004 statycznie silnik rozgrzany
[link widoczny dla zalogowanych]
013;018;023 statycznie silnik rozgrzany
[link widoczny dla zalogowanych]
003 dynamicznie
[link widoczny dla zalogowanych]
011 dynamicznie
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę o weryfikację. Dziękuję z góry. Czekam na odpowiedź


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 20omega dnia Czw 15:12, 12 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 16:15, 12 Lut 2015 Temat postu:

Stosuj dobry olej silnikowy do PD'ków, katalizator wywal.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 16:38, 12 Lut 2015 Temat postu:

Złogoj mi dynamicznie 03 i 011 razem. Daj jeszcze statycznie 03 BS bo wygląda ze egr nie działa. Synchro skacze bo napinacz paska rozrządu juz nie wyrabia. Korekcje, bipy OK wartości ciśnienia adekwatne do używanej turbawki WG, przy zlogowanie 011,03 wyjdzie czy przeplywka wyrabia. Patrząc ogólnie nie jest zle.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Czw 16:44, 12 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 17:13, 12 Lut 2015 Temat postu:

Dzięki. Katalizator nie istnieje a rozrząd mam kompletnie nowy. Czyżby za słabo napięty?
Logi zrobię jutro. proszę przypomnieć jak jak wykonać 03BS ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin