Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Prośba o ocenę logów - 1.4 AMF, grupa 11.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 17:56, 16 Lis 2013 Temat postu: Prośba o ocenę logów - 1.4 AMF, grupa 11.

Po usunięciu przyczyny notlauf'a w postaci nieszczelności w układzie zaworu N75 otrzymałem logi jak poniżej. Bardzo proszę o ocenę (sama grupa 11).
[link widoczny dla zalogowanych]
Alternatywny link:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na moje niefachowe oko górny zakres obrotów jest mniej więcej OK, działanie N75 bez większych zastrzeżeń, choć mógłby się włączyć nieco wcześniej - podobnie działanie układu ciśnieniowego sterowania turbiny też wygląda na prawidłowe. Martwi mnie jedynie niedoładowanie w dolnej partii obrotów - czy może być ono spowodowane przytkanym EGR-em, względnie kolektorem dolotowym ? Autko ma pewnie ze 300.000 km za sobą - nie wiem czy ktoś zaglądał do dolotu. Zapchany katalizator raczej wykluczam, bo turbina się rozpędza w górnej partii obrotów - dobrze kombinuję ?

Wykres ciśnień w funkcji obrotów silnika na podstawie logów z grupy 011 - widać jak na dłoni niedołądowanie poniżej 2300 Smutny



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Sob 17:58, 16 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 22:21, 20 Lis 2013 Temat postu:

Koledzy, nikt nie poratuje ? Szczęśliwy
Ciężko mi żyć ze świadomością, że coś działa niezgodnie z moimi oczekiwaniami. gdzie zacząć grzebanie ? Kolektor dolotowy ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1947
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 196 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 5:32, 21 Lis 2013 Temat postu:

Jak pilne to napisz na prywatnego maila do PinkFloyda chyba na razie tylko on może oceniać logi. Narazie nie może często tu zaglądać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 10:39, 21 Lis 2013 Temat postu:

wrzuc logi w normalnej postaci, ze turbina się rozpedza to nie znaczy ze kat nie przypchany, turbina WG wstaje później niż VNT ale przy 2000obr powinna już dawać zadane ciśnienie, wpływ na dół ma katalizator, długośc regulacji gruszki turbiny, pompowtryskiwacze ( dawkowanie paliwa )

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Czw 10:40, 21 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 10:53, 21 Lis 2013 Temat postu:

Czy grupa 011 będzie wystarczająca ?

[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli trzeba to grupę 03,08 dorzucę w sobotę, aktualnie autko znowu "poza domem" Smutny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 10:59, 21 Lis 2013 Temat postu:

overboost przesunięty jest wyżej, tragedii nie ma najpierw wywalił bym kata, ale na turbinie WG poprawisz wstawania max o 200 obr, można zrobić program i podlać z dołu więcej paliwa

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Czw 10:59, 21 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin