Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Wywaliło mi błędy P1179, 17587, P1196, 17604, P1181, 17589

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
monkeymafia82
 
 


Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stalowe Miasto
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 18:51, 11 Cze 2013 Temat postu: Wywaliło mi błędy P1179, 17587, P1196, 17604, P1181, 17589

Witka dzisiaj podlaczylem "kabel do auta" i wywalilo mi takie bledy:
17589 - Linear O2 Sensor: Reference Voltage: Open Circuit
P1181 - 35-10 - - - Intermittent
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction
P1196 - 35-10 - - - Intermittent
17587 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Short to Ground
P1179 - 35-10 - - - Intermittent
Dodam ze A2 mam zagazowaną i od ponad tygodnia jezdze nie na gazie ale na paliwie lecz auto jak rano odpale to spada z obrotów ale po chwili jest. Sprawdzalem pierwszą sondę w grupie 34 i wyszlo B1-S2 OK, natomiast w grupie 36 jest wartosc w voltach wiec jej nie sprawdzilem. Czy mam sprawdzić drugą sondę miernikiem ??. Z góry dziękuje za pomoc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 21:39, 11 Cze 2013 Temat postu:

Masz problem z grzałkami sond, na gazie sondy szybko padają, przy A2 należy kupować sondy dedykowane włącznie z wtyczka a nie do lutowania. Przy czym seryjne wytrzymują i trzymają parametry ( szczególnie ta pierwsza max do 120 tys km ). Druga bym wyłączył u tunera bo na gazie i tak będziesz miał problem z utrzymaniem odp. wartości spalin dla tej sondy, a pierwsza i tak wymienił.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
monkeymafia82
 
 


Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stalowe Miasto
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 17:58, 18 Cze 2013 Temat postu:

PinkFloyd napisał:
Masz problem z grzałkami sond, na gazie sondy szybko padają, przy A2 należy kupować sondy dedykowane włącznie z wtyczka a nie do lutowania. Przy czym seryjne wytrzymują i trzymają parametry ( szczególnie ta pierwsza max do 120 tys km ). Druga bym wyłączył u tunera bo na gazie i tak będziesz miał problem z utrzymaniem odp. wartości spalin dla tej sondy, a pierwsza i tak wymienił.


A jak sobie moge wylaczyc drugą sonde ??? Klania sie jakis mechanik czy sam to moge zrobic dodam ze mam dobrego elektromechanika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 19:28, 18 Cze 2013 Temat postu:

Sam nie zrobisz, chyba ze umiesz przerabiać soft, musisz stawić się do tuner który po zgraniu softu zmodyfikuje program i wyłączy 2 sondę od razu najlepie wyłaczyc programowo EGR. Wtedy można zaslepic EGR i wywalić katalizator gdyby była taka potrzeba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
monkeymafia82
 
 


Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stalowe Miasto
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 21:29, 18 Cze 2013 Temat postu:

A czy nie dało by rady emulatorem potraktowac sondy??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 22:05, 18 Cze 2013 Temat postu:

możesz taki [link widoczny dla zalogowanych] ja tam wole się pozbyć na stałe, musisz się spytac dostawcy czy jak grzałka jest niesprawna w 2 sondzie czy komp nie wywali bledu na tym emulatorze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin