Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Wskazówka temperatury pokazuje max. 60 stopni

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Układ chłodzenia klimatyzacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 15:43, 18 Cze 2013 Temat postu:

mario2 napisał:
Dzięki ale może bardziej dokładniej ,może jakiś rysuneczek będę bardzo wdzięczny.


[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mario2
 
 


Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miastko-pomorze
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 22:36, 18 Cze 2013 Temat postu:

DZięki trochę się pomęczę zobaczymy co z tego wyjdzie

No i wyszło wszystko dobrze.Dla potomnych czujnik jest bardziej z tyłu silnika koło pompy vacum,trzeba go dobrze ,,wymacać.,,
Dzięki jeszcze raz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mario2 dnia Pią 23:13, 21 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
prz_m_k
 
 


Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 17:09, 11 Lis 2014 Temat postu:

Odświeżę temat, bo mam podobny problem jak TWIN, wskazówka temperatury nie drgnie ponad 60 stopni. Wymieniłem termostat, i rzeczywiście był niesprawny, bo sprawdzałem stary i nowy jednocześnie i stary otwierał się bardzo wczesnie. Po wymianie wskaźnik temperatury dalej nie chce drgnąć.
Zauważyłem, że przed wymianą i po, po włączeniu silnika włącza się wentylator na zimnym silniku, po kilku minutach się wyłącza. U Ciebie też tak było?
Kolejnym krokiem będzie wymiana czujnika, mam nadzieje, że w tym tkwi problem.
Dodam, że A2 mam od czterech dni i to jest pierwsza poważniejsza niespodzianka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gidon
 
 


Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakow
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 17:28, 17 Lis 2014 Temat postu:

witam
u mnie tez wskazowka temp wariuje i przymierzam sie do wymiany owego czujnika
Zlokalizowalem go i teraz mam pytanie jak go wyciagnac? Jak jest on mocowany - wkrecany, wchodzi na wcisk a moze na zatrzask - nie chce czegos urwac itp, i z ktorej strony lepiej sie do niego zabrac - podlewarowac i od spodu czy po zdjeciu maski
z gory dzieki


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gidon dnia Pon 17:33, 17 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
prz_m_k
 
 


Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 23:20, 17 Lis 2014 Temat postu:

U mnie po wymianie czujnika już jest ok, wcześniej kilka razy czujnik załapał i wskazówka wskoczyła na odpowiednią temp, później spadała, a zazwyczaj nie wskazywała nic.
Czujnik najłatwiej wymienić od góry. Odepnij kostkę, albo wyciągnij z kostką, ja tak musiałem zrobić, bo nie mogłem jej odpiąć, dostęp jest ciężki i coś się zapiekło. Sam czujnik jest zabezpieczony od dołu wsuwką. Po zdjęciu jej wychodzi bez problemu.
Jak kupujesz czujnik zwróć uwagę, żeby miał oring, ja nie popatrzyłem i kupiłem bez i musiałem założyć stary.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gidon
 
 


Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakow
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 8:33, 18 Lis 2014 Temat postu:

a czy faktycznie podczas wymiany czujnika moze sie wylac nawet do 1 l plynyu chlodniczego jak pisal jeden z forumowiczow? czy moze lepiej przed wym. czujnika zlac plyn z ukladu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Wto 15:59, 18 Lis 2014 Temat postu:

gidon napisał:
a czy faktycznie podczas wymiany czujnika moze sie wylac nawet do 1 l plynyu chlodniczego jak pisal jeden z forumowiczow? czy moze lepiej przed wym. czujnika zlac plyn z ukladu?


a co ci to przeszkadza wyleje się to wyleje , dolejesz i będzie git w dodatku świeży w części ,, ale na piwo szkody kasy nie ma co Cześć Cześć hehe to żart .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gidon
 
 


Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakow
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 18:04, 14 Gru 2014 Temat postu:

witam
czy mieliscie klopot z nowym, orginalnym czujnikiem temp?
ja po wymianie na takowy mam problem a mianowicie w temp otoczenia od 1do 4 st C (webasto oczywiscie hula) po przejechaniu 12-15 km temp zatrzymuje sie na magicznej wartosci 82 st C Zrobilem dodatkowo ok 50 km i w czasie tej trasy temp okresowo wzrastala do max 85 Czy nowy czujnik nadaje sie do wymiany na inny nowy, termostat wymienialem dokladnie rok temu na nowy i wtedy przy starym czujniku wskazowka trzymala pion na 90 st


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gidon
 
 


Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krakow
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 20:36, 11 Sty 2015 Temat postu:

temp otoczenia +2 webasto hula a tempw czasie jazdu potrafi spasc nawet o 10 st w dol a potem sie podnosi a wiec wahanie temp - obserwujecie takie zjawisko w swoich dieselkach? ewentualna przyczyna?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 8:51, 12 Sty 2015 Temat postu:

Czujnik temperatury można sprawdzić również jak samochód stoi po nocy. Podłączamy VAGa i jeśli temp. jaką odczytuje ECU różni się diametralnie od temp paliwa i powietrza w dolocie to mamy winowajcę ;-)
W poprzedniej A4 1.9 TDI też pierw uważałem, że termostat mi nawala bo nie mogłem rozgrzać samochodu a temp. na zegarach i w ECU była taka sama. Ale pewnego dnia z rana podłączyłem VAGa i przy zewnętrznej temp. 9*C temp. płynu chłodzącego miała -8*C...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 12:18, 12 Sty 2015 Temat postu:

gidon napisał:
temp otoczenia +2 webasto hula a tempw czasie jazdu potrafi spasc nawet o 10 st w dol a potem sie podnosi a wiec wahanie temp - obserwujecie takie zjawisko w swoich dieselkach? ewentualna przyczyna?


Przy uszkodzonym termostacie miałem tak, że na postoju (np. w korku) temperatura rosła do 90' C, a jak jechałem to spadała do 70 'C. Odkąd wstawiłem termostat Wahlera to mam spokój - cały czas wskazówka temperatury jest na godzinie 12.

PS. Dygresja: 2 tyg temu miałem tak, że z jakiegoś powodu licznik "zwariował", wskazówka temperatury i paliwa urosły mi na stałe o około 1/8 skali. Najpierw zauważyłem to na paliwie, bo miałem pełny bak, ale wskaźnik pokazywał ponad skalę, a potem w czasie jazdy jak silnik się zagrzał to cały czas pokazywał temperaturę sporo ponad 90 'C i nic wahała się ani w lewo ani w prawo. Zatrzymałem się, wyłączyłem zapłon, załączyłem go ponownie i wszystko wróciło do normy. Szczęśliwy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Pon 12:19, 12 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
max_mind
 
 


Dołączył: 04 Sie 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 21:16, 13 Kwi 2016 Temat postu:

Panowie, mam problem z autem mianowicie ciezko odpala rano, wiecej pali i załącza wentylator na zimnym silniku na okolo 15 sek co 2min. Wskazówka na blacie łapie idealnie 90 stopni po 4 km jazdy. Chciałem sprawdzi czy nie jest to aby wina czujnika G62/G2, lecz nie mogę wejść we Wskazania G62 [01 – Engine] potem [Meas. Blocks – 08] i log grupy 007. wyskakuje błąd połączenia z tą grupa. 006 i kolejna tj 008 nie ma problemu łączy pieknie. Czy oznacza ze czujnik jest całkowicie padniety ? Z instruments 17 log grupy 003 łączy sie bez problemu. używam VCDS, pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
max_mind
 
 


Dołączył: 04 Sie 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 13:08, 29 Maj 2016 Temat postu:

max_mind napisał:
Panowie, mam problem z autem mianowicie ciezko odpala rano, wiecej pali i załącza wentylator na zimnym silniku na okolo 15 sek co 2min. Wskazówka na blacie łapie idealnie 90 stopni po 4 km jazdy. Chciałem sprawdzi czy nie jest to aby wina czujnika G62/G2, lecz nie mogę wejść we Wskazania G62 [01 – Engine] potem [Meas. Blocks – 08] i log grupy 007. wyskakuje błąd połączenia z tą grupa. 006 i kolejna tj 008 nie ma problemu łączy pieknie. Czy oznacza ze czujnik jest całkowicie padniety ? Z instruments 17 log grupy 003 łączy sie bez problemu. używam VCDS, pozdrawiam


To w takim razie sam sobie odpowiem, pozostanie coś dla potomnych Szczęśliwy Wymieniłem owy czujnik a tak dokladniej 2 czujniki w jednym koszt w ASO 162 zl, Nr czesci 06A919501A. Fura pali jak nowa Szczęśliwy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Układ chłodzenia klimatyzacja Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin