Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

[1.4 AMF] Pompowtryski

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
barhaj89
 
 


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rosanów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 8:30, 28 Wrz 2014 Temat postu: [1.4 AMF] Pompowtryski

Witam. Naprawiałem głowicę w swojej A2 (gniazda pompek i prowadnice zaworowe) i wydaje mi się że ktoś założył inne pompowtryski o numerze 038 130 073 BN. Problem tkwi w tym że auto nie ma mocy dawka paliwa jest ok 12mg. Sprawdzalem juz wszystko wezyki egr n75 nowy synchronizacje na rozne parametry ustawialem i nic. Ma ktos jakies rady ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 9:42, 28 Wrz 2014 Temat postu:

1) W pierwszej kolejności zapraszam do zapoznania się z regulaminem forum.

2) Uzupełnij profil: miejsce zamieszkania i silnik (wiem, ze jest w tytule posta, ale wstaw go w podpis)

3)Tutaj masz listę pompowtrysków występujących w Audi A2 według ETKI:
[link widoczny dla zalogowanych]
Cytowanego przez Ciebie modelu nie ma na liście - w silniku AMF były dwa typy:
1) 045130073T
2) 045130079X

Na szybko sprawdziłem, google twierdzi, że te wtryski, które podajesz są do kilku silników 1.9 TDI, ale nie do 1.4 TDI.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Nie 9:48, 28 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barhaj89
 
 


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rosanów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 12:06, 28 Wrz 2014 Temat postu:

Ewidentnie pompki są nie od tego silnika, ale czy można je zostawić ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pacific tdi
 
 


Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 13:33, 28 Wrz 2014 Temat postu:

Trudno powiedzieć. W razie czego mam całego AMF. Wtryski mogę wyjąć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barhaj89
 
 


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rosanów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 16:53, 28 Wrz 2014 Temat postu:

Dobrze wiedzieć ale jak na razie nie chce wydawac kasy na drugie wtryski Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekA2
 
 


Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 20:43, 28 Wrz 2014 Temat postu:

Potrzebuje szybko kupić pompke do mojej A2 (1.4 tdi). Nie chce wydawać 2900 zł za nową. Wiecie gdzie mogę dostać od ręki regenerowaną i z opóźnieniem oddać moją stara ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
barhaj89
 
 


Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rosanów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 13:48, 29 Wrz 2014 Temat postu:

Mam jeszcze pytanie o ciśnienie pompy paliwa. Manometr podczas pomiary strasznie szalał i nie mogłem dokładnie odczytać ciśnienia. Pompa może przepuszczać ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snakev3
 
 


Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 9:34, 06 Paź 2014 Temat postu:

widze kolego ze ktos nie przylozyl sie do wymiany uszczelki proponuje ci na spokojnie sprawdzic wszystko pokolei poczawszy od porawnego ustawienia wtryskow ,paska rozrzadu i oraz wezyki podcisnienia a cisnienie an pompie powinno pokazywac na na nanometrze przy obrotach 1500/min 3,5bara

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrsob1
 
 


Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 18:15, 05 Maj 2015 Temat postu:

3,5 Bara powinno być już na biegu jałowym Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kluska
 
 


Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: podkarpackie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 20:33, 10 Cze 2015 Temat postu: pompowtryskiwacze - prawidłowy dopasowanie do silnika

Pompowtryskiwacze można prawidłowo dobrać korzystając z ESI Tronic Bosch. Założenie nie odpowiednich pompek może się źle skończyć, a wystarczy zaglądnąć do dokumentacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kluska
 
 


Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: podkarpackie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 13:20, 21 Cze 2015 Temat postu: Re: pompowtryskiwacze - prawidłowy dopasowanie do silnika

Pompowtryskiwacze można prawidłowo dobrać korzystając z ESI Tronic Bosch. Tu są wszystkie pompowtryski skatalogowane po numerach boscha i oryginału i oznaczeniach silnika [link widoczny dla zalogowanych] Założenie nie odpowiednich pompek może się źle skończyć, a wystarczy zaglądnąć do dokumentacji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 21:36, 21 Cze 2015 Temat postu: Re: pompowtryskiwacze - prawidłowy dopasowanie do silnika

kluska napisał:
Pompowtryskiwacze można prawidłowo dobrać korzystając z ESI Tronic Bosch. Tu są wszystkie pompowtryski skatalogowane po numerach boscha i oryginału i oznaczeniach silnika [link widoczny dla zalogowanych] Założenie nie odpowiednich pompek może się źle skończyć, a wystarczy zaglądnąć do dokumentacji.


Jesteś botem? Wszędzie linkujesz ten sam zakład.
Tutaj niby piszesz, że jaki to zły wpływ może mieć założenie innych pompowtryskiwaczy, o ich skatalogowaniu itp (domniemam, że jeżeli innych przestrzegasz to masz wiedzę na ten temat) a w innym temacie pytasz się, jakie konsekwencje ma zwiększanie mechaniczne dawki na pompowtrysku podczas regeneracji.
Coś mi tu nie gra i to bardzo.

I idź rób szeptanki gdzieś indziej ;-)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez trepek dnia Nie 21:39, 21 Cze 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin