Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

[1.4TDI AMF] Przeładowuje, dlaczego ?

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
tdi-passat
 
 


Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargard Szczeciński
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 12:35, 08 Lip 2014 Temat postu: [1.4TDI AMF] Przeładowuje, dlaczego ?

Witam
Od pewnego czasu moje audi a2 przeładowuje, pytanie, dlaczego ? Poniżej załączam logi na 4tym biegu, dodam że przepływomierz podmieniałem i nic to nie zmieniło. Jesli są potrzebne logi innych grup, podajcie jakie i je zrobie.

[link widoczny dla zalogowanych]


@edit
no i najważniejsze, kod błędu to:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 --- Intermittent


Dodam, że po ponownym zapaleniu samochód przyśpiesza normalnie, lecz jak przekreoczy 3k obrotów, znowu dzieje sie to samo.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdi-passat dnia Wto 12:40, 08 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 16:58, 08 Lip 2014 Temat postu:

1) odpięte/pęknięte wężyki przy N75/turbo ?
2) walnięty N75 ?
3) uszkodzony zawór wastegate przy turbie ?

Osobiście obstawiam 1 albo 2, kolega Pink kilka razy opisywał na forum potencjalne powody usterki przy turbinie WG.

http://www.audia2.fora.pl/img-src-https-dl-dropboxusercontent-com-u-77775465-foto-20na-20forum-m-2-png-a-font-size-2-color-6a0303-silnik-wysokoprezny-font,81/spadek-mocy-1-4-tdi-75km,380.html

PS. U mnie pęknięta była końcówka wężyka biegnącego od N75 do zaworu przy turbinie, fotkę znajdziesz w linku powyżej.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Wto 17:04, 08 Lip 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tdi-passat
 
 


Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargard Szczeciński
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 15:29, 19 Lip 2014 Temat postu:

Przyczyną był rozłączony wężyk idący z N75 do turbiny Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 17:25, 19 Lip 2014 Temat postu:

Bingo ! Gratuluję zdiagnozowanej usterki. Szczęśliwy
Rozumiem, że rozpiął się przy zaworze na turbinie, a nie przy N75 ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tdi-passat
 
 


Dołączył: 26 Lut 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargard Szczeciński
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 12:50, 20 Lip 2014 Temat postu:

Tak dokładnie, przy turbinie Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin