| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
	
	
		| Autor | Wiadomość | 
	
		| Emilian30081990 
 
  
 
 Dołączył: 10 Maj 2016
 Posty: 15
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Krzewina k. Piły
 Płeć:
   
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 15:04, 18 Cze 2016 Temat postu: Brak Przyspieszenia |  |  
				| Witam
 
 Od niedawna użytkuje Audi A2 1.4 TDI 75 Km AMF i mam problem i to niemały a mianowicie podczas przyspieszania na 4 biegu powyżej 3 tys. obrotów oraz na 5 biegu powyżej 120 km/h czuć wyraźny spadek mocy i zwalniając auto zachowuje się jak typowy maluch
  Jak przystanę zgaszę go i odpalę to wszystko wraca do normy. Czy to jest wina kończącej się turbiny ? Proszę was bardzo o pomoooc 
 Pozdrawiam
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   |  | 
       |  | 
    
	
		| berthold61 
 
  
 
 Dołączył: 27 Lip 2013
 Posty: 931
 Przeczytał: 6 tematów
 
 Pomógł: 17 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Ruda Śląska
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 9:05, 19 Cze 2016 Temat postu: |  |  
				| logi logi jeszcze raz logi , przepływka , wężyki kto to wie
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Emilian30081990 
 
  
 
 Dołączył: 10 Maj 2016
 Posty: 15
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Krzewina k. Piły
 Płeć:
   
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 11:37, 19 Cze 2016 Temat postu: |  |  
				| Więc co teraz ? Serwis ? Ja się niestety nie znam i sam niczego nie dotknę.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| trepek 
 
  
 
 Dołączył: 08 Gru 2014
 Posty: 1840
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 59 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Olkusz
 Płeć:
   
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 14:09, 19 Cze 2016 Temat postu: |  |  
				| Trzeba podpiąć się VAGiem pod samochód i zrobić logi. Tyle bądź aż tyle.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| berthold61 
 
  
 
 Dołączył: 27 Lip 2013
 Posty: 931
 Przeczytał: 6 tematów
 
 Pomógł: 17 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Ruda Śląska
 
 | 
			
				|  Wysłany: Nie 19:56, 19 Cze 2016 Temat postu: |  |  
				| 
  	  | Emilian30081990 napisał: |  	  | Więc co teraz ? Serwis ? Ja się niestety nie znam i sam niczego nie dotknę. | 
 
 popytaj kumpli co mają skody, seaty, volkswageny , audiki ktoś ten durny interfejs za 20 zł pewnie posiada
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Emilian30081990 
 
  
 
 Dołączył: 10 Maj 2016
 Posty: 15
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Krzewina k. Piły
 Płeć:
   
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 17:49, 22 Sie 2016 Temat postu: |  |  
				| Podpiąłem się i wyskakuje błąd Regulacja ciśnienia doładowania jednak kolega nie wie co to może być i kazał mi się popytać na forum więc pytam co to może być i czy sam coś mogę poradzić czy mechanik i jakaś większa naprawa ?
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| berthold61 
 
  
 
 Dołączył: 27 Lip 2013
 Posty: 931
 Przeczytał: 6 tematów
 
 Pomógł: 17 razy
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Ruda Śląska
 
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 20:23, 23 Sie 2016 Temat postu: |  |  
				| sprawdzić wężyki podciśnienia zawór n75 oraz gruszka przy turbo czy funguje
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| Emilian30081990 
 
  
 
 Dołączył: 10 Maj 2016
 Posty: 15
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: Krzewina k. Piły
 Płeć:
   
 | 
			
				|  Wysłany: Śro 14:14, 24 Sie 2016 Temat postu: |  |  
				| Okazało się, że wężyki były do wymiany i śmiga aż miło. Więc temat uważam za zamknięty
  Dzięki za pomoc   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| rafi075 
 
  
 
 Dołączył: 12 Mar 2016
 Posty: 26
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: swarzędz
 Płeć:
   
 | 
			
				|  Wysłany: Wto 21:09, 13 Gru 2016 Temat postu: |  |  
				| witam mam podobną sytuacje które wężyki wymieniałeś ?
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| karol 
 
  
 
 Dołączył: 23 Sty 2017
 Posty: 1
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 21:32, 23 Sty 2017 Temat postu: |  |  
				| Miałem identyczną sytuacje w moim Audi 1.4 jak opisana powyzej czyli spadek mocy i koniec mozliwosci normalnej jazdy pow 120, gasze odpalam i dziala jak nalezy, odwiedzilem mechanika i oczywiscie turbina sie konczy uslyszalem, ale chcac samemu cos zrobic a zamierzalem wyczyscic egr do ktorego dostepu nie ma latwego zdjąlem gruby wąz idacy do niego zeby choc sprawdzic jak wyglada w srodku i czy oplaca brac sie za czyszczenie czy za kupic nowy i moim oczom ukazal sie widok malutkiego cieniutkiego wezyka za tymze grubym ktory zdjalem i ten ze malutki wezyk stracil jakas nieznana mi sila polaczenie z jakims czyjnikiem do ktorego podazal, a szedl on od kolektora jak sie nie myle i byl miekki a pozniej laczyl sie ze sztywna rurka i zsunal sie poprostu i nalozylem go pojezdzilem i jeszcze nie zdazylo mi sie zeby mi turbo odcielo od tej pory a wczesniej nawet dzien w dzien nieraz sie zdarzalo
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| rafi075 
 
  
 
 Dołączył: 12 Mar 2016
 Posty: 26
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 Skąd: swarzędz
 Płeć:
   
 | 
			
				|  Wysłany: Sob 22:11, 28 Sty 2017 Temat postu: |  |  
				| dzieki za podpowiedz popatrzę u siebie jak wygląda
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		| tidit 
 
  
 
 Dołączył: 04 Maj 2013
 Posty: 42
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/3
 
 
 | 
			
				|  Wysłany: Pon 10:24, 13 Mar 2017 Temat postu: |  |  
				| Możesz załączyć foty wężyka który Ci zleciał? Mam podobny problem, chciałem porównać podłączenie przewodów, w szczególności przy N75 i EGR.
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
	
		| Powrót do góry |  | 
	
		|  | 
	   
	
		|  |