Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Nierówna praca silnika

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
grabek
 
 


Dołączył: 06 Gru 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świnoujście
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 8:21, 13 Sty 2016 Temat postu: Nierówna praca silnika

Wczoraj rano po odpaleniu autko nierówno pracowało przez jakieś 3 4 min nawolnych obrotach na wyższych bez problemu podejrzewam świece żarowe czy może coś innego? . Dziś z rana powtórka .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grabek
 
 


Dołączył: 06 Gru 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świnoujście
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 13:29, 13 Sty 2016 Temat postu:

Na dzień dzisiejszy wyeliminowałem świece są ok jutro sprawdzę jaki filtr paliwa i zaworek zwrotny może się zapowietrza po paręnaście godzinach bo po 4 i pół godzinie jest ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 14:09, 13 Sty 2016 Temat postu:

Po latach zaworki zwrotne potrafią płatać figle.

Nierówna praca może być też objawem kończącej się pompki bądź uszczelek na niej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 16:52, 13 Sty 2016 Temat postu:

ja stawiam na zapowietrzanie układu paliwowego , świece jak by padły to tak czy siak by zapalił a nierówno to szedłby ze 10-20 sekund

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grabek
 
 


Dołączył: 06 Gru 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świnoujście
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 17:42, 13 Sty 2016 Temat postu:

Wyskoczył błąd 16705 P0321 coś z czujnikiem obrotów wału. Może wiecie gdzie go znajdę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 18:13, 13 Sty 2016 Temat postu:

grabek napisał:
Wyskoczył błąd 16705 P0321 coś z czujnikiem obrotów wału. Może wiecie gdzie go znajdę.


w octavi jak się nie mylę to jest on w misce olejowej od strony sprzęgła obawiam się że tutaj też tak może być , czasem tak jak 2,0tdci jest umieszczony przy wale obok pasków rozrządu i osprzętu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 18:30, 13 Sty 2016 Temat postu:

Powinien być między podstawą filtra oleju a skrzynią.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grabek
 
 


Dołączył: 06 Gru 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świnoujście
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 10:16, 16 Sty 2016 Temat postu:

Witam wszystkich autko naprawione koszt może 1 złotych. Wyjaśniam co się stało , jak wcześniej napisałem przeskanowałem autko i wyskoczył błąd czujnika g28 czyli czujnik od prędkości obrotowej wału . Troszkę poszperałem w sieci o diagnostyce i wywnioskowałem iż współpracuje on z czujnikami od wałka rozrządu więc zacząłem szukać po kablach nadmieniając iż silnik pracował . Podczas ruszania kablami objawy się nasiliły doszedłem do wniosku, że to kable . Okazało się że jedna z wtyczek spadła z mocowania i sobie luźno latała wibracje spowodowały przełamanie koszulki kabla a erozja dokonała reszty kabelek się ukruszył troche się trzymał na koszulce i przerwał sygnał wiec autko chodziło nierówno . Kabelek obczyściłem polutowałem i zailozowałem. Wtyczka na miejsce i po sprawie. Dzięki wszystkim za pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin