Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Nierównomierna praca silnika, 1.4 TDI 90KM ATL.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 18:47, 29 Maj 2016 Temat postu: Nierównomierna praca silnika, 1.4 TDI 90KM ATL.

Panowie i Panie, dzisiaj silnik zaczął tak pracować:

- na pierwszym filmiku słychać metaliczne cykanie, myślę, że jest to wina rolki napinacza paska wielorowkowego:

https://www.youtube.com/watch?v=NrDIwIINLe0&feature=youtu.be

- ale najgorsze jest tutaj, silnik zaczął nierówno pracować, jakby paliwa mało było (a tankowane do pelna bylo!), drgań nie czuć w kabinie:

https://www.youtube.com/watch?v=59CAWQPG-Yo&feature=youtu.be

Jakieś pomysły co to może być? Zaraz zobaczę co słychać w logach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
snakev3
 
 


Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 8:32, 30 Maj 2016 Temat postu:

Sprawdziles logi? I wykazalo coś dziwnego bo myślę że masz nosa i rozrząd się kłania a z przerywaniem sprawdź układ paliwowy czy nie dostaje lewego powietrza bo najgorszym przypadku może być problem z pompką

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 9:29, 30 Maj 2016 Temat postu:

Co do logów to nic nadspodziewanego nie widzę:
- BIPy jak zwykle po -50
- korekcje na pompkach tak jak zwykle czyli: -0.8, 0.0, +0.8.

Powiadasz, że rozrząd? Wymieniałem go rok temu na ori z ASO. Rolkę napinałem zgodnie z zaleceniem producenta, ma przejechane ok 20 tys km.
Myślałem o rolce napinającej pasek wielorowkowy od klimy/alternatora, bo kiedyś sprawdzałem rolkę i łożyska pierwszej młodości nie były.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 20:43, 09 Cze 2016 Temat postu:

Wszystko wskazuje, że przyczyną problemów była agonia sprzęgła kompresora klimatyzacji. Nie wiadomo z jakiego powodu ale poprostu go zmieliło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 14:04, 10 Sie 2016 Temat postu:

Dla potomnych - przyczyną było sprzęgiełko alternatora. Nie działało w pełni sprawnie ale też nie dawało żadnych odgłosów, że to mogłoby być ono.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin