Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Przerywanie podczas jazdy

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
gentelmanv
 
 


Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 15:32, 23 Maj 2013 Temat postu: Przerywanie podczas jazdy

witam dziś cos sie stało z moim a2 bez wzgledu na temp silnika po nacisnieciu na gaz na jedynce jedzie a nagle przerywa,tak jakby nie dostawało paliwa to samo czasem na dwojce i trójce. po zmianie biegu auto normalnie jedzie,na 4 i 5 tez normalnie jak tylko Dam mu do dechy to normalnie jedzie,bylem na stacji kupiłem uszlachetniacz do diesla to tyle to dało ze teraz na jedynce tylko przerywa,kompa podpiołem zero błędów..sory jeden błąd odnosnie klimatyzacji (0525 sterownik w zestawie wskazników komponent zablokowany/bez napiecia),co to może być czemu tak przerywa i nie jedzie? czy to filtr paliwa czy pompa paliwa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 16:00, 23 Maj 2013 Temat postu:

podaj na rozgrzanym wartości bloku 013 i 023 na jałowym i w trakcie tez jak przerywa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gentelmanv
 
 


Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 21:09, 23 Maj 2013 Temat postu:

daje poprawke dzieje sie tak na rozgrzanym silniku na zimnym nie ma problemu na ciepłym przerywa,co sądzisz o tym pink zmienia to coś? logi jutro wrzuce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 22:29, 23 Maj 2013 Temat postu:

Wrzuć logi to sie zobaczy tak to wróżenie z fusow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gentelmanv
 
 


Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 14:03, 24 Maj 2013 Temat postu:

logi wrzuce dopiero kolo wtorku jak kabel mi przyjdzie..bo nigdzie nie moglem go kupic.. a mam pytanie pinkfloyd wiesz moze gdzie znajduje sie czujnik wału korbowego? i jeszcze wałka rozrządu? bo moze bym zmierzył im rezystencje tak pozatym może wiesz jakie mają być prawidłowe parametry tych czujników???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gentelmanv
 
 


Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 17:30, 24 Maj 2013 Temat postu:

a moze miec cos do tego czujnik cieczy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 17:34, 24 Maj 2013 Temat postu:

Nie, po drugie nie ma sensu bawic sie w druciarstw i wymieniac wszystko po kolei, objawy jakby pompki niedomagaly, vag pelna diagnostyka i będziemy wiedzieli co i jak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gentelmanv
 
 


Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 17:59, 24 Maj 2013 Temat postu:

ale nie pokazałoby tego na kompie?jakby pompki cos nie domagały? i czemu na rozgrzanym tylko

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gentelmanv dnia Pią 18:10, 24 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 19:39, 24 Maj 2013 Temat postu:

nie zawsze, jak korekcje w 023 sa do 80 to nie wywala błędu ale silnik źle pracuje, na rozgrzanym często nie trzymają ciśnienia, choć może być to cos innego, czekamy na logi potem będziemy jak co dalej szukac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gentelmanv
 
 


Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 20:47, 24 Maj 2013 Temat postu:

kurdwa za przeproszeniem własnie wrociłem z warsztatu i chyba znalazłem przyczyne..z turbiny cieknie olej..zaraz nad przegubem wewnetrznym z prawej strony nad blokiem silnika cieknie tak jakby z turbiny..no to super..moze dlatego tak przerywać na niskich obrotach jak sie rozgrzeje silnik czy nie? bo jako tako wydaje mi sie ze turbina normalnie chodzi tylko przerywa tak jakbym puszczał gaz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gentelmanv dnia Pią 21:08, 24 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 20:50, 24 Maj 2013 Temat postu:

jak kapie to nie ma się czemu przejmować, czasami kapie z EGr nad turbiną lub z turbiny lekkie zawilgocenie to nie problem, ważne żeby nie kapało zauważalnie, jak wrzucisz logi dynamiczne 011 to będzie widać wysterowanie turbiny, brak wysterowania turbiny nie ma wpływu znacznie na szarpanie tylko na moc i przebieg momentu, bez turbiny auto nie będzie szarpac tylko nie będzie mocy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gentelmanv
 
 


Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 21:14, 24 Maj 2013 Temat postu:

powiem ci pinkfloyd ze cieknie i to sporo blok upaprany cały,sanki,obok taki przewod z materiału to na nim normalnie krople oleju sie zbierają,i w sumie przerywa nawet jak jade 80km/h czy 100 jak na jedynce jade piłuje go czy na dwa to praktycznie nonstop przerywa tak jak sie załączy tylko turbina

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gentelmanv dnia Pią 21:25, 24 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gentelmanv
 
 


Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 21:14, 24 Maj 2013 Temat postu:

normalnie grubo co chwile to cos z tym amelinium nie tak..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 21:27, 24 Maj 2013 Temat postu:

co się dziwisz auto i uszczelki maja swoje lata a diesel na zachodzie kupuje się do ganiania a nie do spacerów i większość w TDI w Polsce jest już po sporej korekcie, miałem A2 1.4 TDI 90KM podkręcone do 122KM i do 200.000km nawet nie pierdnąl, teraz następny właściciel ma 280.000 km i dalej gania bezawaryjnie nie lecząc pierdulek ale w 2010r było to auto z 2005r i miało 5 lat

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gentelmanv
 
 


Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 21:36, 24 Maj 2013 Temat postu:

no nie dziwie sie sam mam przejechane 215000..tylko szkoda kase tak nonstop wywalac na nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrspecial
 
 


Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Berlin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 17:25, 25 Maj 2013 Temat postu:

witaj mamsz ten sam problem co ja mialem szarpamie na kompie tez niebylo bledow komp pokazal ze pompoki padly a powiem ze tez dolalem uszlachetniacza jakies 3 tyg predzej zrobilem pomki ba nawet dwa razy bo za pierwszym razem cos sierniczy....... bo pekla koncowka doszlem do wniosku ze znajomym ze niuepotrzebie wymienilem pompowtryski bo wina byla vacum pompa paliwa tylko dlatego e pompki szly -128 czyli brak paliwa jest nawet gdzies to opisane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogdand
  
  


Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 58 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 21:08, 25 Maj 2013 Temat postu:

A może to tylko wina filtra paliwa ? Słyszałem też , że czasami powstaje mikropęknięcie w gniazdach pompowtryskiwaczy co może powodować spadek ciśninia paliwa zależnie od temperatury silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 21:27, 25 Maj 2013 Temat postu:

Awaria awarii nie równa po drugie czesto padają uszczelki pompowtryskow sprawdza sie manometrem czy nie spada cisnienie paliwa na postoju, ale najpierw trzeba pogrzebać vagiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gentelmanv
 
 


Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 7:28, 26 Maj 2013 Temat postu:

wiecie co wkur.. sie wczoraj rano wyczysciłem wszystkie wtyczki pilnikiem i preparatem do udrazniania styków posprawdzałem wszystkie czujniki,przepływke pojechałem drugim autem po filtr paliwa do serwisu,kurdwa problem znikł teraz aż lepiej chodzi tak sie kreci że ło..moze to był problem filtra bo w sumie cała zime dolewałem przy tanku uszlachetniacza do diesla ten co czysci układ paliwowy i wtryski i gdzieś przytkało filtr bo w sumie jak go wyjołem to czarny był cały ten syf z układu zeszedł i przytkał go a dodam ze zrobiłem na nim z 15 tysi tylko wiec byłem go pewien bo tez org z aso..a tu widzicie..a wyciek oleju nie jest z turbiny tylko wyzej i ja ochlapało ale z tym to sobie poradze..także chyba temat zamkniety..ale logi jak kabel przyjdzie to wrzuce do analizy..

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gentelmanv dnia Nie 7:32, 26 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sagemini
 
 


Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 9:56, 26 Maj 2013 Temat postu:

To miło słyszeć, że Twoje A2 wróciło do życia. Tak swoją drogą to ile kolego kosztuje filterek paliwa w ASO?. Sam chcę wymienić go koło połowy czerwca przy okazji innej robótki i tak się zastanawiam czy jest sens pakować się w zamienniki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin