Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Spadek mocy 1.4 tdi bhc Logi

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
ŁukaszP
 
 


Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 7:51, 14 Maj 2018 Temat postu: Spadek mocy 1.4 tdi bhc Logi

Witam,
prośba o diagnozę na podstawia logów. Samochód traci moc szczególnie na wyższych obrotach na biegu 4 i 5 z tego co zaobserwowałem. Do rzeczy:
Błędy po odcięciu mocy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Log 003 dynamiczny
[link widoczny dla zalogowanych]
Log 011 dynamiczny
[link widoczny dla zalogowanych]
i jeszcze raz w razie jak by co:
[link widoczny dla zalogowanych]
Na koniec statyczny Log 000 :
[link widoczny dla zalogowanych]

Proszę o wskazówki bo jestem zielony w temacie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ŁukaszP dnia Pon 7:57, 14 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ŁukaszP
 
 


Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 8:35, 17 Maj 2018 Temat postu:

Ciągnąc samotnie wątek ...
Sprawdziłem przewody podciśnieniowe dochodzące do turbo. Ten od gruszki jest przytarty , ale zaciskając go dalej i ssąc Wstydź się, nieładnie trzyma język więc raczej to nie on, chodź może warto było by go wymienić.
Następnym etapem będzie sprawdzenie całego dolotu, ale nie mam za bardzo dostępu do kanału, dlatego sprawa się przeciąga. Wskazania 011 pokazują ciągle niedoładowanie wiec na chłopski rozum może to być jakaś nieszczelność.
Ciężko teraz podpatrzeć inne logi do strona vaglog na która wszyscy wrzucali logi nie działa.

Znalazłem trochę na necie informacji może nie będzie problemu jak tu wrzucę a komuś się przyda:
Po niemiecku ale jest tłumacz.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dość przystępnie opisane:
[link widoczny dla zalogowanych]

I fajne zdjęcia Ok!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Pią 21:51, 18 Maj 2018 Temat postu:

Dobra rada , wrzuć te swoje logi na forum golfa bo oni mają to opanowane do perfekcji , ja kiedyś jak jeszcze miałem golfa 3 potem audi 80 to miałem to opanowane ale to było prawie 10 lat temu inie chciałbym ci tu teraz mądrościami strzelać bo najnormalniej zapomniałem jak to się odczytuje . szkoda że pinkflojd tu nie zagląda .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ŁukaszP
 
 


Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 6:24, 19 Maj 2018 Temat postu:

Wrzuciłem na forum golfa, zobaczymy czy zechcą się pochylić nad A2.
Dzięki berthold61 za zainteresowanie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ŁukaszP
 
 


Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 11:56, 30 Lip 2018 Temat postu:

Dla potomnych Mruga
Problem rozwiązała wymiana oringu przy turbinie od stromy dolotu. Widziałem ze tam się poci olejem z odmy, miałem to zrobić przy okazji a okazało się ze to główny problem (łapał lewe powietrze). Odma zintegrowana z deklem to straszny niewypał, ale to już inna historia...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
atikow
 
 


Dołączył: 01 Lis 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Śro 17:35, 17 Kwi 2019 Temat postu:

Możesz jakaś fotkę podrzucić który oring chodzi? Walczę z spadkiem mocy dłuższy czas bez skutku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 18:37, 17 Kwi 2019 Temat postu:

ŁukaszP napisał:
Dla potomnych Mruga
Problem rozwiązała wymiana oringu przy turbinie od stromy dolotu. Widziałem ze tam się poci olejem z odmy, miałem to zrobić przy okazji a okazało się ze to główny problem (łapał lewe powietrze). Odma zintegrowana z deklem to straszny niewypał, ale to już inna historia...


Też w swoim mam tam nieszczelność od 2 lat i nie ma czasu się tym zająć ale ja nie mam aż tak wielkiej nieszczelności , mam auto po chipie i kiedyś do 200/godz dochodziło a teraz tylko 180/godz .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ŁukaszP
 
 


Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 6:59, 18 Kwi 2019 Temat postu:

atikow@ Poz.18 [link widoczny dla zalogowanych]
berthold61@ Za pewnie fajnie Ci to chodzi na chipie, myślałem o tym przed kupnem ale zostawiłem tak jak jest, nie ma tragedii. Swoim najszybciej jechałem około 180 km/h przez chwilę, nie był to test ile poleci . Pamiętam że od 160 słabo przyspieszał i nie prowadził się najlepiej Mruga Nie ładnie dwa lata tak jeździć, trzeba o-ring wymienić, np. przy wymianie oleju Szczęśliwy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin