Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Zaślepienie EGR 1.4 AUA

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik benzynowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
rafiki150011
 
 


Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 19:42, 11 Kwi 2014 Temat postu: Zaślepienie EGR 1.4 AUA

Witam!
Panowie po czyszczeniu EGR zgodnie z radami na forum a2 śmigało cudnie przez jakieś 500 km, a teraz znowu przerywanie przy przyspieszaniu na 2 i 3 biegu masakra. Wywaliło mi teraz błąd 16688 - wypadający zapłon na 4 cylindrze Smutny . Wcześniej miałem non stop błąd 1655 - za uboga mieszanka paliwowa.
Mam już dość i albo wstawię nówkę EGR albo najchętniej zaślepię to kałatajstwo, bo mnie wpienia już!!!

Wiem, że będę miał czeka, ale może jakiś magik usunie mi ze sterownika silnika.
Interesuje mnie, czy zaslepka EGR nie skróci żywotności jednostki, nie podniesie temp. silnika i spalania oraz czy mogę sobie na próbe zaślepić i pojeździć z zaslepionym EGR?? Obczaje jak bedzie zachowywał się wóz.

Może jakaś dyskusja na ten temat chłopaki? Piszemy tu co wiemy o EGR Szczęśliwy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 19:48, 11 Kwi 2014 Temat postu: Re: Zaślepienie EGR 1.4 AUA

rafiki150011 napisał:
Witam!
Panowie po czyszczeniu EGR zgodnie z radami na forum a2 śmigało cudnie przez jakieś 500 km, a teraz znowu przerywanie przy przyspieszaniu na 2 i 3 biegu masakra. Wywaliło mi teraz błąd 16688 - wypadający zapłon na 4 cylindrze Smutny . Wcześniej miałem non stop błąd 1655 - za uboga mieszanka paliwowa.
Mam już dość i albo wstawię nówkę EGR albo najchętniej zaślepię to kałatajstwo, bo mnie wpienia już!!!

Wiem, że będę miał czeka, ale może jakiś magik usunie mi ze sterownika silnika.
Interesuje mnie, czy zaslepka EGR nie skróci żywotności jednostki, nie podniesie temp. silnika i spalania oraz czy mogę sobie na próbe zaślepić i pojeździć z zaslepionym EGR?? Obczaje jak bedzie zachowywał się wóz.

Może jakaś dyskusja na ten temat chłopaki? Piszemy tu co wiemy o EGR Szczęśliwy


zaślepienie nie ma negatywnego wpływu, jedyne wywali błąd bo czujnik ciśnienia wykryje że jest większe podciśnienie na jałowym co oznacza że egr jest zamknięty mimo, ze jego potencjometr pokazuje co innego,


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafiki150011
 
 


Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 8:31, 12 Kwi 2014 Temat postu:

A jeśli z tą zaślepka nie wypali, to jakiej firmy kupić EGR?
Czy koniecznie musi to być PIERBURG (500 ZŁ) WAHLER, czy może MaxGear (260), albo SKV Germany (270) ???

Czy warto brać ten najdroższy? Albo może jakaś inna firma?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 9:30, 12 Kwi 2014 Temat postu:

Wszystkie dzialaja na tej samej zasadzie, ale zamienników nie znam trwalosci, piterburg średnio 100-150tys km, zanim wymienisz czy czysciles przewód egr wraz z wejsciem do przepustnicy i robiłeś adaptacje?

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 9:37, 12 Kwi 2014 Temat postu:

Jakoś jestem sceptycznie nastawiony do zamienników, choć termostat mam firmy Wahler i sobie chwalę. Nie wiem na ile uznajesz rynek części używanych, ale jeśli nowy Pierburg kosztuje 500 zł to chyba zaryzykowałbym zakup używanego poniżej 100 zł (z gwarancją rozruchową oczywiście).
Przykład: [link widoczny dla zalogowanych]
Nie zachęcam na siłę, zrobisz jak uważasz Szczęśliwy - tym bardziej jeśli uwzględniasz trwałość EGR podaną przez Pinka.
Zakupy w sieci to zawsze ryzyko: ja na rzekomo nowym zaworku N75 z Allegro się sparzyłem, no ale w Twoim przypadku: 500 zł vs 100 zł to jest jednak spora różnica.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Sob 9:56, 12 Kwi 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafiki150011
 
 


Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 17:50, 12 Kwi 2014 Temat postu:

Tak PinkFloyd, czyściłem EGR, tą rurkę też, przepustnicę nawet, tą podkładkępod przepustnicą gdzie jest wejście od rurki z paliwem też i adaptowałem egr i przepustnicę.
Mam na blacie 117 tyś. km, więc ten zawór już swoje przeszedł.
Faktycznie może jednak kupię używkę, ale dzwoniłem do gościa jednego z allegro to mi powiedział, że wyciągnął EGR z audi a2 o przebiegu około 100 tyś. tak więc hmmm i twierdzi, że nie wywalał checka silnik.
Może spróbuję z używką w sumie a jak nie wypali to niestety będzie PIERBURG Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawko
 
 


Dołączył: 07 Sty 2014
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 1:32, 17 Maj 2014 Temat postu:

Rafiki150011 jeśli masz dobrego elektryka niech sprawdzi napięcie w sondach lambda (w A2 są dwie).
Miałem podobne problemy jak Ty. U mnie pomogła wymiana drugiej sondy i "podpompowanie" pierwszej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mcq
 
 


Dołączył: 19 Maj 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radzymin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 15:59, 15 Lut 2015 Temat postu:

Witam, nie chciałem zakładać nowego tematu, więc podpiąłem się tutaj, mam pytanie - czy jak zdejmę kostkę z EGR to czy powinna się zmienić praca silnika na wolnych obrotach ??
U mnie czy wpięta kostka czy wypięta to silnik pracuje tak samo czyli ma drgania, a nie wiem jak sprawdzić czy egr jest walnięty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jafrap
 
 


Dołączył: 23 Maj 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Puławy
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 9:33, 24 Lis 2015 Temat postu:

pawko napisał:
Rafiki150011 jeśli masz dobrego elektryka niech sprawdzi napięcie w sondach lambda (w A2 są dwie).
Miałem podobne problemy jak Ty. U mnie pomogła wymiana drugiej sondy i "podpompowanie" pierwszej.

Mi w VAGu pokazuje że problem jest:

17598 - Linear O2 Sensor: Reference Voltage: Implausible P1190 - 35-10 - - - Intermittent

To ta druga?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1947
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 196 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 15:32, 24 Lis 2015 Temat postu:

Podgrzewanie sondy nr 1 uszkodzone

Tutaj masz test sondy lambda

http://www.audia2.fora.pl/img-src-https-dl-dropboxusercontent-com-u-77775465-foto-20na-20forum-m-6-png-a-font-size-2-color-6a0303-diagnostyka-vag-font,12/diagnostyka-podstawowych-paratmetrow-mierzalnych-audi-a2,12.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ewa 1983
 
 


Dołączył: 19 Maj 2017
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętokrzyskie
Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Czw 18:50, 22 Lis 2018 Temat postu:

Witam, podjęłam próbę walkę z egr pomimo ze jest wymieniony na dobry ale używany ciągle swieci sie czek od błędu egr, mechanik polecił gościa który usuwa to programem komputerowym i cóż po szczytaniu błędu i próby usunięcia czek powrócił po przejechaniu ok 40 km, jutro znów do niego jadę (usunięcie kompem 350zl)czy to ma sens bo ręce opadają, egr był wcześniej czyszczony i przepustnica też

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chris11
 
 


Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:24, 23 Lis 2018 Temat postu:

Czy razem z checkiem wywala kontrolkę EPC?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ewa 1983
 
 


Dołączył: 19 Maj 2017
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świętokrzyskie
Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Sob 8:24, 24 Lis 2018 Temat postu:

Nie, sam chek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chris11
 
 


Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:15, 24 Lis 2018 Temat postu:

Jeśli auto mimo wyświetlanej kontrolki check dotyczącej EGRa jeździ normalnie to sprawdziłbym bezpiecznik nr 31.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
leszek_o
 
 


Dołączył: 16 Cze 2018
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Racibórz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 0:01, 28 Gru 2018 Temat postu:

Ewa 1983 napisał:
Witam, podjęłam próbę walkę z egr pomimo ze jest wymieniony na dobry ale używany ciągle swieci sie czek od błędu egr, mechanik polecił gościa który usuwa to programem komputerowym i cóż po szczytaniu błędu i próby usunięcia czek powrócił po przejechaniu ok 40 km, jutro znów do niego jadę (usunięcie kompem 350zl)czy to ma sens bo ręce opadają, egr był wcześniej czyszczony i przepustnica też


Witam. W sterowniku silnika Magneti Marelli nie da się tego zrobić, tylko Bosch i Siemens. Najprawdopodobniej masz Marelli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik benzynowy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin