Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Jakie tarcze i klocki przód

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Układ hamulcowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
TWIN
 
 


Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 21:27, 28 Sie 2012 Temat postu: Jakie tarcze i klocki przód

witam
u mnie powoli zbliza ie czas wymiany, wiec jakiej marki tarcze i klocki polecacie?

z góry dzieki

i tak na marginesie mozna to zrobic samemu czy lepiej zaklad mechaniczny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 22:15, 28 Sie 2012 Temat postu: Re: jakie tarcze i klocki przód

TWIN napisał:
witam
u mnie powoli zbliza ie czas wymiany, wiec jakiej marki tarcze i klocki polecacie?

z góry dzieki

i tak na marginesie mozna to zrobic samemu czy lepiej zaklad mechaniczny


Polecam klocki ATE lub TRW nic innego , tarcze ATE, TRW ewentualnie dostawce tarcz dla Mercedesa czyli Textar. Zadne Brembo- ta firma to nie to co kiedys i dla mas nie robi takich hamulców jak do Porsche i Subaru- tylko w zaprzyjaznionych firmach matka pod szyldem Brembo. Bosch w dużej mierze smierdzi Chinami. Wymiana samemu. Po zdjeciu zacisków trzeba bolce i prowadnice klocków przeleciec szczotka najlepiej nałozona na wiertarke celem oczyszczenia z brudu - bolce posmarowac smarem do hamulców, tłoczki ładnie wciskaja sie sciskiem stolarkim. Zanim zdejmeisz tarcze najpierw srubę kontrujaca tarczę do piasty ,przez mocny srubokret gwiadkowy uderz młotkiem zeby dało sie ja łatwo wykrecic. Potem po zdjeciu tarczy dokładnie piaste przeleciec szczotka jak wyzej- jak zle oczyscisz to bedzie miała biscie ( wiele warsztatów tego nie robi ) , nałozyc smar miedziany na piaste gdzie przylega do tarczy i sama srube kontry aby nastepnym razem dała sie łatwo zdemontowac. Oczyscic tarcze ze smaru fabrycznego odtłuszczaczem lub benzyna ekstrakcyjna i zamntowac zaciski i nowe klocki. Przed jazda po odpaleniu kilakkrotnie nacisnac pedał hamulca az zrobi sie twardy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Wto 22:18, 28 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 5:59, 29 Sie 2012 Temat postu:

A zapomnialem dodać ze relacja ceny do jakości to TRW, ATE to odpowiednik fabryczny ale droższy, ja wybieram TRW bo z ta firma VW ma podpisana umowe od 2010r na dostarczanie ukladów hamulcówych i tańszy od ATE. Obje firmy sa bardzo dobre i wybór nalezy do was.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzychoo
 
 


Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk/Pszczyna
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 12:00, 31 Sie 2012 Temat postu:

Wbije wam klina ... ja w mojej a6 zmieniałem tarcze na Mikody w 2010r >po dzień dzisiejszy przejechałem ok 45tyś i sprawują się idealnie żadnych bić itp klocki założyłem ferodo waga auta 1900kg opony 235/45/17,poprzednio był zestaw fabryczny ,różnicy nie odczułem .Oczywiście czytając w necie to każdy ma swoje zdanie i można dostać "fioła "Czytałem również że czy to brembo ate trw wszyscy robią tarcze z tej samej twardości stali ....
Moje zdanie jest takie ,tarcze można kupić "dobre" ale klocki muszą być b.dobre np trw ate ferodo textar ...
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maxwit
 
 


Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 17:35, 08 Gru 2012 Temat postu:

Ja polecam Ate ma u siebie i miałem w poprzednim aucie. Dodam też że warto zmienić płyn hamulcowy. Ja mam Ate SL6 jest różnica w działaniu hamulca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 10:52, 27 Lut 2013 Temat postu:

a ktoś próbował kupić z allegro niby oryginały klocki 1J0 698 151G??


aukcja [link widoczny dla zalogowanych]

czy to jakaś podróbka? może ktoś od niego już kupował..?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
exseed
 
 


Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 12:02, 06 Kwi 2013 Temat postu:

...mam pytanie... zastanawiam się nad kupnem tarcz i klocków... ktoś ma jakieś doświadczenia z nimi?

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


czy może polecicie jakieś inne?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobi71
 
 


Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 17:26, 06 Kwi 2013 Temat postu:

Posiadam zestaw TRW-LUCAS, zarówno tarcze jak i klocki są na porządnym poziomie. Za komplet zapłaciłem 375 zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TWIN
 
 


Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 19:49, 09 Maj 2013 Temat postu:

panowie co sadzicie o tych tandeta? nie znam firmy

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogdand
  
  


Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 58 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 1:44, 10 Maj 2013 Temat postu:

Posłuchałem opinii Pinka i kupiłem komplet TRW, zapłaciłem 309 zł, wcześniej miałem ATE które systematycznie drożeją. Jak na razie tarcze i klocki ok nic nie piszczy i nie pyli.
Firma niemiecka MS czyli Master-Sport prawdopodobnie swoje wyroby produkuje w chinach , brak opinii o wyrobach. Sama firma posiada stosowne certyfikaty na rynek UE. Klocki hamulcowe z domieszką ceramiki.
Cena pewnie marketingowa, ja osobiście chyba bym się pokusił na zakup, który może okazać się trafnym.
Jak sam nie sprawdzisz to nikt Tobie nie poda obiektywnej opinii, np. opinie o ATE są pozytywne jak też i negatywne pewnie w zależności od tego jak kto jeżdzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 7:53, 10 Maj 2013 Temat postu:

Ja tam firmy nie znam, ale kiedyś zdarzało się że kupowało się zamienniki np. technic założyłem i po 3 mies wydałem ponownie na zamienniki ori, przy hamowaniu awaryjnym z 140km/h tarcze się zwichrowały i ponownie kupiłem ale ATE + klocki ATE i bez problemu. Tak samo do Dodge tylko ostra jazde wytrzymują mi ATE inne szybko się wichrują, zależy tez jak jeździsz. Ja tam na hamulcach nie oszczędzam, wolę kupić albo ATE, TRW lub Textar ( zestawy ) , albo tarcze Mikoda plus klocki TRW lub ATE

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bratki
 
 


Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 19:45, 10 Maj 2013 Temat postu:

Niby to ATE dobra firma, ale kilka lat pracując z częściami motoryzacyjnymi powiem tak 50% reklamacji na tarcze hamulcowe to ATE. Z tańszych polecam Ferodo lub Speedmax. Osobiście u siebie mam zestaw Ferodo + ori klocki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrspecial
 
 


Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Berlin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 21:45, 10 Maj 2013 Temat postu:

ja zalozylem klocki ATE CERAMIC i tarcze ATE montujemy je tez w mecedesach dla taxi sa drosze ale o wiele mniej sie zdzieraja i niebrudza fegi taxi smiga po berlinie cale dnie niebylo jeszcze reklamacji na ceramike usiebie jeszcze nie sprawdzilem zamontowalem ale samochod stoi juz prawie miesiac z walnietymi pompkami Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 6:05, 11 Maj 2013 Temat postu:

piotrspecial napisał:
ja zalozylem klocki ATE CERAMIC i tarcze ATE montujemy je tez w mecedesach dla taxi sa drosze ale o wiele mniej sie zdzieraja i niebrudza fegi taxi smiga po berlinie cale dnie niebylo jeszcze reklamacji na ceramike usiebie jeszcze nie sprawdzilem zamontowalem ale samochod stoi juz prawie miesiac z walnietymi pompkami Szczęśliwy


bardzo dobre klocki lepszych na rynku nie ma ale są dość drogie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrspecial
 
 


Dołączył: 14 Gru 2012
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Berlin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 16:49, 11 Maj 2013 Temat postu:

prawda cena powala tylko tu sa inne zarobki szkoda ze z tylu mam bebny ez bym zalozyl taki komplet Bardzo szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 18:59, 20 Maj 2013 Temat postu:

W przypadku wymiany brać TRW zwykłe, czy opłaca się dopłacić i kupić wentylowane / nawiercane. Chodzi mi o skuteczność hamowania w sytuacji awaryjnej. O mikodzie słyszałem że wentylowanych nie ma co kupować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 20:00, 20 Maj 2013 Temat postu:

grom546 napisał:
W przypadku wymiany brać TRW zwykłe, czy opłaca się dopłacić i kupić wentylowane / nawiercane. Chodzi mi o skuteczność hamowania w sytuacji awaryjnej. O mikodzie słyszałem że wentylowanych nie ma co kupować.


jak nie hamujesz awaryjnie z prędkości powyżej 140km/h to nie ma sensu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JabbaR
 
 


Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Działdowo / Warm-Maz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 22:20, 20 Maj 2013 Temat postu:

kiedys to mnie zastanawialo - zna to ktos??

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
exseed
 
 


Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 17:14, 21 Maj 2013 Temat postu:

gdzieś wyczytałem że tarcze nie ścierają się tak szybko jednak pękają...dodatkowo kolor czarny schodzi więc lepiej chyba jakies TRW lub ATE

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wrzosu
 
 


Dołączył: 31 Maj 2013
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnica/Żory
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 12:30, 26 Cze 2013 Temat postu:

ja zamówiłem komplet na przód TRW. Opinie wrzucę po montażu i jeździe próbnej Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Układ hamulcowy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin