Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Chiptuning

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> WitamTuning mechaniczny/font>
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
exseed
 
 


Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 11:35, 03 Maj 2013 Temat postu:

ja kupiłem już auto po chip-tuningu...moc 90 km, do 100 w ok 9s przy ruszaniu wciska w fotel... gdzieś mam wykres to wrzucę jak zeskanuje;)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez exseed dnia Sob 18:15, 04 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bratki
 
 


Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 15:00, 03 Maj 2013 Temat postu:

Aż sam muszę sprawdzić ile mam do 100 km/h Jak będzie poniżej 10s to będzie bajka ja na takie niepozorne toczydełko Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 15:14, 03 Maj 2013 Temat postu:

Silnik spokojnie ma zapas mocy na 140KM bez szkody na trwałości tylko powyżej 105KM trzeba pobawić sie osprzętem ( pompki, turbina ) i korekcja programu.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pią 15:15, 03 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
exseed
 
 


Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 18:20, 04 Maj 2013 Temat postu:

Tak jak obiecałem;)



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bratki
 
 


Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 18:38, 04 Maj 2013 Temat postu:

No ładnie ładnie Szczęśliwy Sam bym sobie zhamował autko co by mieć potwierdzenie mocy i momentu. Po samym wykresie widać, że nie ma co autka męczyć powyżej 3500 rpm Bardzo szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 6:53, 05 Maj 2013 Temat postu:

Po wykresie mocy widać problem z wysterowaniem turbiny lub jest nieszczelność ( turbina gwiżdże ? Bo powinna byc cisza) mozna bylo sprawdzić po logach 03 i 011 dynamicznie jak jest ok to tuner powinien wygladzic programem przebieg mocy bo są za duże wahania mocy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Nie 6:55, 05 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bratki
 
 


Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 8:32, 05 Maj 2013 Temat postu:

Chodzi Ci o te "piki" na wykresie mocy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
exseed
 
 


Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 9:29, 05 Maj 2013 Temat postu:

jeżeli chodzi o turbinę to nie słychać żadnego gwizdu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 11:00, 05 Maj 2013 Temat postu:

tak wygląda zrobiony program pod auto w Audi A2 1.4 TDI wersja na standardowych gratach, zobacz jak płynnie rozwijana jest moc

[link widoczny dla zalogowanych]

zrób logi dynamiczne 003, 008, 011 i zobaczymy co to za program- to był gotowiec? Ale widać po wykresie że już przed programem miał problemy i tuner powinien to najpierw zdiagnozować a potem wrzucać program.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Nie 11:02, 05 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bratki
 
 


Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 11:33, 05 Maj 2013 Temat postu:

Jak mój majster robił mapę pierwsze coś tam posprawdzał, czy w ogóle silnik się nadaje na chipa. Stwierdził, że wszystko ok i zrobił mapę którą później wgrałem. Te logi dynamiczne dużo mogą "powiedzieć" o stanie turbiny i silnika? Sam bym je zrobił w celu weryfikacji stanu mojej jednostki mocy:) PinkFloyd znasz się na tych logach? Jak bym je zgrał i wrzucił jesteś w stanie coś z nich wydedukować?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 13:09, 05 Maj 2013 Temat postu:

bez problemu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
exseed
 
 


Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 13:12, 05 Maj 2013 Temat postu:

PinkFloyd powiedz mi jak to sprawdzić krok po kroku... vagiem... powiem szczerze że zielony jestem w temacie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 13:21, 05 Maj 2013 Temat postu:

jak zrobić logi dynamiczne vagiem to jest full tematów w internecie, zróbcie uporządkujcie je w exelu i wrzućcie tu do tematu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bratki
 
 


Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 16:41, 28 Maj 2013 Temat postu:

Moje logi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bratki dnia Wto 16:50, 28 Maj 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 6:52, 29 Maj 2013 Temat postu:

trzymałeś gaz cały czas do deski w czasie logowania ? bo w całym zakresie masz niedoładowanie ok 0,1 bara i tak samo wskazują inne parametry, poza tym dawka jak seria, program seryjny ale przy tym doładowaniu chyba ze źle logowałeś jest słabszy niż seria ponieważ przepławka pokazuje mniej zasysanego niż chce a wynika to z niedoładowania

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Śro 6:54, 29 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bratki
 
 


Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 12:42, 29 Maj 2013 Temat postu:

To mnie zabiłeś Szczęśliwy Logi robiłem według schematu znalezionego w necie. Tak mi się widzi, że był opór, choć ciężko było wszystko ogarnąć klikanie, patrzenie na drogę i kompa. Może faktycznie nie trzymałem do deski. Spróbuję zrobić test jeszcze raz tyle , że z pilotem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 13:26, 29 Maj 2013 Temat postu:

1500 obr gaz do deski na 3 biegu i do 4000 nie mozesz nawet na chwile puscic bo będzie nie miarodajny wynik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bratki
 
 


Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 17:04, 29 Maj 2013 Temat postu:

hmm...to raczej zawaliłem bo jak robiłem testa zdarzyło mi się nawet wyprzedzać więc na pewno gaz nie był cały czas w podłodze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bratki
 
 


Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 18:30, 25 Lip 2013 Temat postu:

Logi zrobione raz jeszcze:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 6:11, 07 Sie 2013 Temat postu:

Masz niedoładowanie stad niskie wartości przepływki, ( małe ciśnienie doładowania = małe wartości przepływki- u Ciebie idealnie się pokrywa ) przy tych wartościach auto traci ok 15-20KM, masz albo nieszczelnośc na odcinku turbina - intercoolet-kolektor ssący, albo niedomyka się zawór upustow przy turbinie ( bo jest to zwykła turbawka a nie VNT ). Podaj mi jeszcze 03 Bease Setings na jałowym zobaczę czy EGR się domyka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> WitamTuning mechaniczny/font> Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin