Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Chiptuning

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> WitamTuning mechaniczny/font>
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Megi
 
 


Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska
Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Nie 13:23, 18 Sty 2015 Temat postu:

berthold61 powiedz gdzie robiłeś program¿¿¿tez się przymierzam do tego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 14:21, 18 Sty 2015 Temat postu:

berthold61 napisał:
BRACIA napisał:
A gdzie w okolicy Szczecina zrobili by mi program w A2 75km tak na 90 km i jaki koszt oraz czas ustawienia się



a co tak skromnie ?? mnie zrobili 105,9 ps oraz 232 nm . jak szaleć to szaleć żadnych półśrodków Oklaski Oklaski


Jakie masz doładowanie aktualnie? Pompki seria? Zapodaj wykres z hamowni Szczęśliwy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BRACIA
 
 


Dołączył: 17 Sty 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Niemcy
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 14:41, 18 Sty 2015 Temat postu:

Będzie 100km i też fajnie ale 90 wystarczy w zupełności
Tak

Też jestem ciekawy czy masz wszystko serie ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BRACIA dnia Nie 14:41, 18 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Nie 16:41, 18 Sty 2015 Temat postu:

Megi napisał:
berthold61 powiedz gdzie robiłeś program¿¿¿tez się przymierzam do tego



robiłem w rybniku - kamień , jakiś czs temu posłałem ci na prywatną wiadomość nr telefonu do Grzesia - sprawdż skrzynkę powinno tam jeszcze być

ja mam serię ale po głowie mi chodzi myśl z tymi pompowtryskami hybrydami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Megi
 
 


Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska
Płeć: Dziewczyna

PostWysłany: Nie 17:16, 18 Sty 2015 Temat postu:

dziękuję bardzo jeszcze nic nie mam ale pewnie dojdzie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Megi dnia Nie 22:05, 18 Sty 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Nie 20:29, 18 Sty 2015 Temat postu:

Megi napisał:
dziękuję bardzojeszcze nic nie mam ale pewnie dojdzie



poszło przed chwilą . ale chyba we wrześniu ostatnio ci podawałem ale nic nie szkodzi powtórzyć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 23:25, 18 Sty 2015 Temat postu:

W swoim czasie kiedyś swojemu samochodowi zafunduję wirusa. Ciekawe ile pokaże dłubnięty ATL :-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 9:01, 19 Sty 2015 Temat postu:

trepek napisał:
W swoim czasie kiedyś swojemu samochodowi zafunduję wirusa. Ciekawe ile pokaże dłubnięty ATL :-)

Zdrowy na tej turbawce i wtryskach ok 120-130KM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 9:38, 19 Sty 2015 Temat postu:

120KM zupełnie by stykło :-)
A będzie z 300NM?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 10:27, 19 Sty 2015 Temat postu:

trepek napisał:
120KM zupełnie by stykło :-)
A będzie z 300NM?


Przy ok 120KM będzie ok 280-285Nm- i tak pewnie w ciągu roku załatwi ori sprzęgło jak z dołu będziesz dawał ogień Tak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 11:27, 19 Sty 2015 Temat postu:

Raczej z dołu nigdy pełnej mocy nie wykorzystuje Mruga a to ciekawe jest, bo poprzednio miałem A4 B5 1.9 1Z (seria 90KM, 205NM) i na seryjnej turbawce osiągnąłem 133KM i 300NM, sprzęgło siedziało ori 20 letnie i dwa lata upalania zniosło. Samochód sprzedałem i dalej ori sprzęgło. A na liczniku 310 tys km.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez trepek dnia Pon 11:31, 19 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SebA2
 
 


Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 16:45, 06 Paź 2015 Temat postu:

Witam odświeżę temat... Czy ktoś może się rozwinąć na temat wtrysków hybrydowych - gdzie, co, skąd i za ile?? Mowa o 75'tce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 22:02, 07 Paź 2015 Temat postu:

SebA2 napisał:
Witam odświeżę temat... Czy ktoś może się rozwinąć na temat wtrysków hybrydowych - gdzie, co, skąd i za ile?? Mowa o 75'tce


może ktoś tu to robi ale na forum golfa jest gościu chyba kowboy jak mnie pamięć nie myli


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 7:20, 08 Paź 2015 Temat postu:

Jeśli w 75'tce nie zmieniasz turbiny to nie opłaca się dawać niczego lepszego niż pompki z ARL (150KM). Chociaż nawet przy pompkach z ATL (odpowiednik pompkem w silniku ASZ - 130KM) seryjna turbina może mieć problem.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez trepek dnia Czw 10:45, 08 Paź 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SebA2
 
 


Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 10:47, 10 Paź 2015 Temat postu:

trepek napisał:
Jeśli w 75'tce nie zmieniasz turbiny to nie opłaca się dawać niczego lepszego niż pompki z ARL (150KM). Chociaż nawet przy pompkach z ATL (odpowiednik pompkem w silniku ASZ - 130KM) seryjna turbina może mieć problem.

Powiem tak... chciałbym osiągnąć około 110km.
Suszarkę zostawiłbym tą co jest i dodał wtryski powiedzmy od ATL/ASZ... myślę że to i tak lepsze rozwiązanie niż seria??. Turbo powinno się wyrabiać .
Mam w Bydzi gościa co lata Lupo dłubniętym na 114km z serii 75km.

Ps. A jeśli zmiana turbo to na jakie??. Fabryczne jest bez zmiennej geometrii więc żeby nie rzeźbić musiałoby być coś podobnego...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SebA2 dnia Sob 10:51, 10 Paź 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 13:09, 10 Paź 2015 Temat postu:

Do 110KM to zmień wtryski na te z ATL bądź ARL.

Co do turbiny to dość szerokiego pola nie masz, możesz próbować przeszczepić T15 (ale to będzie wymagało zaadaptowania kolektora z silnika 4 cyl) z 1.9 TDI 90KM, większych turbin z WG (niż ta, co podałem) nie ma sensu zakładać bo 1.4 TDI nie wytwarza tylu spalin, aby szybko taką turbinę rozkręcić. Jedynie może Cię uratować przejście na VNT.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SebA2
 
 


Dołączył: 27 Wrz 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 19:21, 10 Paź 2015 Temat postu:

trepek napisał:
Do 110KM to zmień wtryski na te z ATL bądź ARL.

Jestem przed zakupem A2'ki więc jest jeszcze opcja zakupu 90'ki... ale szczerze wolę 75 bo tam nie ma 2'umasu i geometrii.
Zobaczę co się trafi i z tym podjadę na hamownię... Tak jak pisałem znam Lupo co ma 114km z 75'ki więc... Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Nie 11:15, 11 Paź 2015 Temat postu:

SebA2 napisał:
trepek napisał:
Do 110KM to zmień wtryski na te z ATL bądź ARL.

Jestem przed zakupem A2'ki więc jest jeszcze opcja zakupu 90'ki... ale szczerze wolę 75 bo tam nie ma 2'umasu i geometrii.
Zobaczę co się trafi i z tym podjadę na hamownię... Tak jak pisałem znam Lupo co ma 114km z 75'ki więc... Mruga


ja bym się tak specjalnie nie napinał o te parę kucyków , w moim 75-konnym mam teraz 105 i spokojnie daje radę ,chyba że od razu ekstremum to taniej wyjdzie wymiana motorowni na 4 cylindrową


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 12:08, 11 Paź 2015 Temat postu:

berthold61 napisał:
SebA2 napisał:
trepek napisał:
Do 110KM to zmień wtryski na te z ATL bądź ARL.

Jestem przed zakupem A2'ki więc jest jeszcze opcja zakupu 90'ki... ale szczerze wolę 75 bo tam nie ma 2'umasu i geometrii.
Zobaczę co się trafi i z tym podjadę na hamownię... Tak jak pisałem znam Lupo co ma 114km z 75'ki więc... Mruga


ja bym się tak specjalnie nie napinał o te parę kucyków , w moim 75-konnym mam teraz 105 i spokojnie daje radę ,chyba że od razu ekstremum to taniej wyjdzie wymiana motorowni na 4 cylindrową


Czy ja wiem, czy taniej? Bez 6k zł nie porywałbym sie na swapa :-)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Nie 20:32, 11 Paź 2015 Temat postu:

trepek napisał:
berthold61 napisał:
SebA2 napisał:
trepek napisał:
Do 110KM to zmień wtryski na te z ATL bądź ARL.

Jestem przed zakupem A2'ki więc jest jeszcze opcja zakupu 90'ki... ale szczerze wolę 75 bo tam nie ma 2'umasu i geometrii.
Zobaczę co się trafi i z tym podjadę na hamownię... Tak jak pisałem znam Lupo co ma 114km z 75'ki więc... Mruga


ja bym się tak specjalnie nie napinał o te parę kucyków , w moim 75-konnym mam teraz 105 i spokojnie daje radę ,chyba że od razu ekstremum to taniej wyjdzie wymiana motorowni na 4 cylindrową


Czy ja wiem, czy taniej? Bez 6k zł nie porywałbym sie na swapa :-)


fakt ciut to kosztuje ale elastyczność poprawiona o 100 procent ale to i tak ps w zupełności wystarcza za drogo i chyba lepiej dłubnąć to co się da czyli te 100-105


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> WitamTuning mechaniczny/font> Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin