Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

[1.4TDI AMF] LOGI DO OCENY

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 15:59, 15 Kwi 2014 Temat postu:

Turbawka ok, masz lekki overboost ale tym bym sie nie przejmowal, jak wina to przeplywki to osiągi powinny wzrosnąć chyba ze turbawka zasysa gdzieś lewe powietrze przed przeplywką i stad te wyniki, a gruncie rzeczy niedlugo będzie wskazywać tyle ile ecu przy trybie awaryjnym z jej wylaczeniem Malo jej brakuje .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bearaczek
 
 


Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 21:16, 24 Sie 2014 Temat postu:

Proszę fachowców o interpretację moich logów dynamicznych. Co one mówią o stanie serca mojego Audi A2 1.4 TDI 75kW 2002r.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 21:19, 24 Sie 2014 Temat postu:

bearaczek napisał:
Proszę fachowców o interpretację moich logów dynamicznych. Co one mówią o stanie serca mojego Audi A2 1.4 TDI 75kW 2002r.
[link widoczny dla zalogowanych]


daj 03 i 011 razem zlogowane dynamicznie 4 bieg

statycznie na rozgrzanym 01, 04, 013, 018, 023,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł Dz
 
 


Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 22:06, 17 Wrz 2014 Temat postu:

Witam.
Proszę o ocenę moich logów. Samochód kupiłem dwa tygodnie temu i moim zdaniem za dużo pali i trochę brak mu mocy.

Dynamiczne: [link widoczny dla zalogowanych]

Statyczne: [link widoczny dla zalogowanych]

Statyczne : [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 6:37, 18 Wrz 2014 Temat postu:

Paweł Dz napisał:
Witam.
Proszę o ocenę moich logów. Samochód kupiłem dwa tygodnie temu i moim zdaniem za dużo pali i trochę brak mu mocy.

Dynamiczne: [link widoczny dla zalogowanych]

Statyczne: [link widoczny dla zalogowanych]

Statyczne : [link widoczny dla zalogowanych]


więc standardowo przepływka tnie dawki, po drugie bipy na minusie ( mało paliwa ) - nie jest źle ale można by było na początek wymienić filtr paliwa, synchronizacja -2,8 trochę więcej mocy ale większe spalanie , skacze co znaczy ze napinacz paska rozrządu może być juz pomału na wykończeniu, można synchro zwiększyc w zakresie 0 do minus 1,5


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł Dz
 
 


Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 9:20, 18 Wrz 2014 Temat postu:

Dzięki za szybką odpowiedz. Filtr paliwa w zeszłą sobotę wymieniłem na taki firmy Mann. Przepływkę czyścić czy kupować nową, jak nową to Bosch czy Pierburg? Synchronizację będę w niedziele robił.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 10:01, 18 Wrz 2014 Temat postu:

Paweł Dz napisał:
Dzięki za szybką odpowiedz. Filtr paliwa w zeszłą sobotę wymieniłem na taki firmy Mann. Przepływkę czyścić czy kupować nową, jak nową to Bosch czy Pierburg? Synchronizację będę w niedziele robił.


z uwagi na wiek auta czyszczenie nie za wiele się pewnie zda, lepsza jest piterburg ale ważne żeby dostać ori a nie podróbkę , ori Bosch czy piterburg będzie ok. Czest podawane te ori sa po regeneracji wiec należy rozważnie szukać zamiennika. Podróbki są czasami gorsze niż zużyte przepływki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Czw 10:02, 18 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł Dz
 
 


Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 23:26, 18 Wrz 2014 Temat postu:

Nie wiem czy to coś zmienia w analizie logów, ale zapomniałem wspomnieć, że u mnie jest zaślepiony jest EGR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 6:20, 19 Wrz 2014 Temat postu:

Paweł Dz napisał:
Nie wiem czy to coś zmienia w analizie logów, ale zapomniałem wspomnieć, że u mnie jest zaślepiony jest EGR


ma wpływ na wartości przepływki ale tylko na jałowym, sprawny egr działa do 1500 obr lub w czasie jazdy bez obciążenia-przyspieszania i nie ma wpływu na wyniki wartości bloków pomiarowych wykonanych dynamicznie, ja nie zaslepiam egr-a w tdi bo zimą auto 30% wolniej się nagrzewa


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Pią 6:21, 19 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł Dz
 
 


Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 19:13, 26 Paź 2014 Temat postu:

Przepływkę wymieniłem na pierburga, synchronizację poprawiłem. W zeszłym tygodniu zapaliła się kontrolka niskiego poziomu oleju. Musiałem dolać litr (2000km temu wymieniałem olej). Dziś rano jak go odpaliłem to puścił niebieskiego kopcia. Turbo w tym samochodzie było zawsze głośniejsze, czyżby to przez turbo taka konsumpcja oleju? Czy można coś dodatkowego stwierdzić po logach?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Nie 20:50, 26 Paź 2014 Temat postu:

Paweł Dz napisał:
Przepływkę wymieniłem na pierburga, synchronizację poprawiłem. W zeszłym tygodniu zapaliła się kontrolka niskiego poziomu oleju. Musiałem dolać litr (2000km temu wymieniałem olej). Dziś rano jak go odpaliłem to puścił niebieskiego kopcia. Turbo w tym samochodzie było zawsze głośniejsze, czyżby to przez turbo taka konsumpcja oleju? Czy można coś dodatkowego stwierdzić po logach?



niebieski to efekt spalania oleju i teraz to albo turbo puszcza albo bardzo prawdopodobne że uszczelniacze zaworowe już nie halo one same w sobie nie są drogie ale robota paskudna


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł Dz
 
 


Dołączył: 26 Sie 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 13:44, 02 Lis 2014 Temat postu:

Proszę o pomoc w ocenie logów:
Dynamiczne: [link widoczny dla zalogowanych]
Statyczne: [link widoczny dla zalogowanych]
Statyczne: [link widoczny dla zalogowanych]

Wszystkie sugestie mile widziane


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Paweł Dz dnia Pon 13:21, 06 Kwi 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
soldier
 
 


Dołączył: 14 Sie 2022
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 17:31, 20 Sie 2022 Temat postu:

Prośba do fachowców o ocene logów bo mam wrażenie ze turbo wstaje słabo i za późno. Moja A2 to 1.4 tdi AMF 2000

dynamiczne:
na 3 biegu
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 008: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 011: [link widoczny dla zalogowanych]
na 4 biegu
Grupy 003, 011: [link widoczny dla zalogowanych]

statyczne:
Grupa 001: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 004: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 013: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 018: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 023: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy 001, 004, 013: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy 013, 018, 023: [link widoczny dla zalogowanych]

z góry dziekuje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez soldier dnia Sob 17:34, 20 Sie 2022, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin