Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

jakie logi po rozbiegu silnika ASV

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 19:12, 16 Kwi 2015 Temat postu:

Widzę, że jestem sławny ;-) Miło mi to słyszeć.

Wiesz, założyć wszystko się da. Potrzebowałbyś kolektor wydechowy z 1Z, ECU z 1Z również z usuniętym immo (i wgranym programem na wyższą moc), powyrzucać co niepotrzebne z podciśnień, dwa weżyki do nadciśnienia dać, N75 i by działało.

Odnośnie m-TDI... wywalasz całą elektronikę z silnika i samochodu, turbina z 1Z (możesz też turbo z VNT zapodać, na forum golfa Arwam dał schemat jak zrobić bardzo prosty mechanizm wykorzystujący linkę od pedałą gazu oraz podciśnienie z serwa do sterowania VNT), kolektor wydechowy z 1Z, najlepiej z Audi 80 Garretta T2 wziąć, do tego pompa z 1.6 TD, ożenić ją z pompą z Iveco 2.5 (albo 2.8 ) z tłoczkiem 11mm i będzie hulać aż miło.

A jaką masz tą większą turbinę? Ona jest z grupy VW? Bo jak tak to wymiana kolektora wydechowego będzie bardzo prosta. A i kawałek początkowego wydechu będziesz potrzebować aby zamocować wydech do turbiny.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez trepek dnia Czw 19:14, 16 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Czw 20:20, 16 Kwi 2015 Temat postu:

turbina miała być założona do silnika ARL na ponad 200ps ale pomysł upadł młody toledo sprzedał a turbina leży
na razie dostałem oferty z forum golfa na turbinę używkę od AJM-a podobno bez luzów i sucha za 400 zł z przesyłką , będę musiał zdemontować cały układ dolotowy łacznie z IC bo pewnie był zalany olejem i jak turbo pocisło to zalało wirnik i szlag go trafił - nie napisałem że zanim walło to normalnie autem zrobiłem z odłączoną gruszką około 100 km a stało się dopiero po podłaczenia wężyka gruszki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 21:37, 16 Kwi 2015 Temat postu:

Po podłączeniu gruszki mogła turbina przeładować i zassało cały olej z dolotu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Pon 19:29, 20 Kwi 2015 Temat postu:

trepek napisał:
Po podłączeniu gruszki mogła turbina przeładować i zassało cały olej z dolotu.



no na 100 % tak się stało , ale facet od regeneracji zgodził się na wymianę w ramach gwarancji , ja go tylko zapytałem -nie żądałem , widać są porządni ludzie dałem mu 2 stówki aby jakoś to wyglądało ,poskładałem i chodzi tylko normalnie strach już pocisnąc tym autem bo diabli wiedzą , cały układ dolotowy i IC wyczyszczony do białego ale mam opory


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 19:37, 20 Kwi 2015 Temat postu:

Uraz na psychice zostanie :-) Ale wiesz... nie próbując nie dowiesz się co i jak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 19:39, 29 Kwi 2015 Temat postu:

dobra panowie turbo wymienione i na razie działa ale auto jakieś ospałe się wydaje ,turbo po wymianie n75 nowy i całkiem nowiutki przepływomierz a za bardzo ciągu nie ma .proszę zerknąć na moje logi robione w trudnych warunkach drogowych
DYNAMICZNE:
Grupa 003, 008, 011: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 20:03, 29 Kwi 2015 Temat postu:

Poczekaj na opinie fachowców, ale...patrząc po grupie 11 to ciśnienie doładowania masz za niskie... N75 nie jest czasem cały czas zablokowany w pozycji otwartej (a może pomyliłeś wężyki i na odwrót podpiąłeś N75 ?). Spróbowałbym na chwilę celowo odpiąć powrót z N75 do turbiny żeby zobaczyć czy nie zacznie dmuchać lepiej - najwyżej dostaniesz błąd przeładowania i złapiesz notlaufa (tak jak było u mnie, opisywane w innym wątku na forum).

PS. Potraktuj powyższe z przymrożeniem oka, ja zapomniałem, że Ty masz problem z Octavką na turbinie VNT, a nie w A2 z turbem WG.
"Zaatakuj" kolegę Pinka via PW, zapewne coś podpowie. Mruga


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Śro 20:06, 29 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 20:07, 29 Kwi 2015 Temat postu:

beerkoff napisał:
Poczekaj na opinie fachowców, ale...patrząc po grupie 11 to ciśnienie doładowania masz za niskie... N75 nie jest czasem cały czas zablokowany w pozycji otwartej (a może pomyliłeś wężyki i na odwrót podpiąłeś N75 ?). Spróbowałbym na chwilę celowo odpiąć powrót z N75 do turbiny żeby zobaczyć czy nie zacznie dmuchać lepiej - najwyżej dostaniesz błąd przeładowania i złapiesz notlaufa (tak jak było u mnie, opisywane w innym wątku na forum).


nie wiem czy to to samo ale jak dałem 011 w BS to sztanga pracuje w całym zakresie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 20:10, 29 Kwi 2015 Temat postu:

Przepływomierz działa, nie widać, by ciął dawkę.
Ale masz niedoładowanie. Sterownik wymaga 0.9 bar doładowania a Ty masz ledwie nieco ponad 0.6 (max 0.7). I N75 działa na 34% w szczycie. A ten N75 to ori czy zamiennik?

Akurat w turbinach z WG to sztanga przecież nie może Ci pracować przy takich testach Bardzo szczęśliwy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez trepek dnia Śro 20:11, 29 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 20:15, 29 Kwi 2015 Temat postu:

mam dwa jakieś n75 jeden niby nowy od syna ale nie wie z kąd go ma drugi czyszczony , a z tym testem jesteś pewny ? bo jak dałem na 011 w basic setting to sztanga wciągało i puszczało co jakieś nie wiem 20 sekund chyba cyklicznie a w okienku of/on wyskakiwało . mowa o 1,9 tdi ASV

jutro jeszcze na próbę zamienię n75 z tym drugim z EGR-a


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez berthold61 dnia Śro 20:16, 29 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 20:18, 29 Kwi 2015 Temat postu:

Aaaa.... Ja cały czas myślałem, że to 1.4 TDI silnik 75 KM Bardzo szczęśliwy

A to tak, dobrze pracowało. Podmień czujnik na czyszczony i zobacz jak będzie działać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 20:59, 29 Kwi 2015 Temat postu:

Analizując logi należy wziąć to pod uwagę, ze w ASV jest turbawka VNT i zdjęcie wężyka z N75 powoduje niedoładowanie - przeciwnie niż w turbinie WG. Patrzac na logi przeplywka nie tnie dawki, ale po jej wskazaniu widać że do silnika za przepływka wpada odp ilość powietrza tj. 850 które powinno odpowiadać 1948mbar, a masz mnie czyli turbawka zaciąga jej odpowiednia ilośc ale do silnika te powietrze nie wpada- gdzies umyka. Można podmienić N75 ale wg mnie jest gdzies nieszczelność tak wychodzi, daj mi 03 i 011 razem ale na 4 biegu zobaczymy czy pod obciążeniem turbawka da rade dobic ciśnienie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 21:53, 29 Kwi 2015 Temat postu:

PinkFloyd napisał:
Analizując logi należy wziąć to pod uwagę, ze w ASV jest turbawka VNT i zdjęcie wężyka z N75 powoduje niedoładowanie - przeciwnie niż w turbinie WG. Patrzac na logi przeplywka nie tnie dawki, ale po jej wskazaniu widać że do silnika za przepływka wpada odp ilość powietrza tj. 850 które powinno odpowiadać 1948mbar, a masz mnie czyli turbawka zaciąga jej odpowiednia ilośc ale do silnika te powietrze nie wpada- gdzies umyka. Można podmienić N75 ale wg mnie jest gdzies nieszczelność tak wychodzi, daj mi 03 i 011 razem ale na 4 biegu zobaczymy czy pod obciążeniem turbawka da rade dobic ciśnienie.



ok jutro podmienię z n75 na ten z EGR a i zrobię z 4 biegu logi tak jak mówisz , ale jak wlazłem pod auto to nakrętka kontrująca ustawienia sztangi była poluzowana być może się to rozregulowało
nieszczelność sprawdzę dla pewności ale mało prawdopodobne bo wszystko miałem wyciągane sprawdzane dokładnie , ale sprawdzę


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez berthold61 dnia Śro 22:06, 29 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Czw 19:14, 30 Kwi 2015 Temat postu:

zawory podmienione n75 na ten z EGR i dalej cosik nie funguje ,wpada w tryb awaryjny nie wiem czego dotknąć , nieszczelności nigdzie nie widać , może ma to związek z katalizatorem bo był zalany prawdopodobnie olejem , lub żle wyregulowana sztanga. zrobiłem z bólem jakieś logi ale ruch na drogach niemiłosierny
DYNAMICZNE:
Grupa 003, 011: [link widoczny dla zalogowanych]

STATYCZNE:
Grupa 000: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 011: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 003: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 004: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 013: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 004: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 001: [link widoczny dla zalogowanych]

i tu jeszcze jakieś może coś powiedzą
Grupa 003, 011: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 003, 001: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 001, 004: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 003, 008, 011: [link widoczny dla zalogowanych]
Grupa 011, 010: [link widoczny dla zalogowanych]

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 012 G
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0100SG 3314
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 35110
Additional Info: TMBBP21U51X430293 SKZ7Z0Y0591403
1 Fault Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-00 - -




VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 012 G
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0100SG 3314
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 35110
Additional Info: TMBBP21U51X430293 SKZ7Z0Y0591403
1 Fault Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez berthold61 dnia Czw 19:15, 30 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 20:15, 30 Kwi 2015 Temat postu:

A co na robiles, wtedy jako tako byly teraz turbawka nie zasysa i nie tloczy, , zle podlaczyles przewody n75? aktualnie nie ma reakcji zaworu turbiny, wygląda ze kierownice sa otwarte. Zrób tak kup wężyk i zapodaj go bezpośrednio od zaworu turbiny do rozgleznika do pompy vacum z pominięciem qszystkich zaworów. Pompa vacum jest ok? Hamulce działają?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Czw 20:41, 30 Kwi 2015 Temat postu:

hample są normalne ,vacum działa bo klapka gasząca się zamyka w czasie gaszenia silnika , tylko czy te zawory z EGR-a działają tak samo jak typowy n75 bo typowy ma biały łeb a te są całe czarne ,chyba bedę musiał kupić typowy zawór n75 bo do ładu z tym dojść nie pójdzie co ? faktycznie wczoraj to jakoś chodziło a dzisiaj klapa , wężyki podłaczałem wg schematu sztomel -a oczywiście nowe , tylko ten zaworek zwrotny mnie męczy w którą stronę ma być dobrze

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez berthold61 dnia Czw 20:44, 30 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 20:51, 30 Kwi 2015 Temat postu:

tu wielkiej filozofii nie ma

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Czw 21:09, 30 Kwi 2015 Temat postu:

PinkFloyd napisał:
tu wielkiej filozofii nie ma

[link widoczny dla zalogowanych]


dzięki za to bo jakieś bardziej to czytelne jutro to prześledzę dokładnie a powiedz mi czy te zawory z n75 oraz EGR to jest na 100 % to samo czy są różnice w działaniu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 21:25, 30 Kwi 2015 Temat postu:

berthold61 napisał:
PinkFloyd napisał:
tu wielkiej filozofii nie ma

[link widoczny dla zalogowanych]


dzięki za to bo jakieś bardziej to czytelne jutro to prześledzę dokładnie a powiedz mi czy te zawory z n75 oraz EGR to jest na 100 % to samo czy są różnice w działaniu


w tych samochodach to samo, ale z białą dla odróżnienia jest to n75


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Sob 15:51, 02 Maj 2015 Temat postu:

dobra zamienione zawory i skrócony obwód podciśnień , zaślepiony EGR , okazało się że gruszka sama się rozregulowała chyba bo nakrętka kontrująca latała ,strzykawką wcale to nie działało ale na oko jakoś to wyregulowałem tak że jak strzykawką wyciągam to kiery chodzą w całym zakresie ,auto widać że chodzi lepiej notlaufa nie łapie ale czy to już wszystko to zdaję się na was a zwłaszcza PinkFloyd -a
dzisiejsze logi
Grupa 003, 008, 011: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Diagnostyka VAG Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin