Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Skaczącej napiecie ładowania alternatora

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
kpkp1985
  
  


Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 7:27, 27 Maj 2018 Temat postu: Skaczącej napiecie ładowania alternatora

Witajcie,

Czy przyczyna falowania obrotów, utraty mocy, szarpanie, może być skaczące napięcie np jak dobrze zrozumiałem z włączonymi światłami spada do 13 a z włączona klima do 12

Dziękuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pacific tdi
 
 


Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 21:39, 27 Maj 2018 Temat postu:

W Fsi wszystko jest mozliwe jeśli występuje usterka.
Ale powinien zapalać się check.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kpkp1985
  
  


Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 16:08, 28 Maj 2018 Temat postu:

Elektryk zasugerował, ze powodem może być długa droga prądu z pod maski do bagażnika(tam mam akumulator) i obstawiałby połączenie masowe? zamiast alternatora...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kpkp1985 dnia Pon 16:12, 28 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszlipski
 
 


Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 20:43, 28 Maj 2018 Temat postu:

Jeśli tak rzeczywiście jest to łatwo to sprawdzić. U siebie wyczyszczenie głównych połączeń masowych zajęło mi lekko ponad godzinę (wliczając w to napój chmielowy) Szczęśliwy Na forum znajdziesz info gdzie są te punkty (jeden za przednim lewym reflektorem a drugi pod lewym siedzeniem pasażera).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miloszlipski dnia Pon 20:44, 28 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kpkp1985
  
  


Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 14:25, 29 Maj 2018 Temat postu:

Jakiś poradnik jak to wyglada i jak - czym wyczyścić ?

A wiec tak sprawdziłem to jeszcze raz

Bez obciążenia 13,7

Ze światłami 13,5

Ze światami i klima 13,2

Ze światami i klima ustawiona na maxa 12,8 gdy dodałem gazu wskoczyło na 13,1

Ale ogólnie było tak, ze pokazywało załóżmy z klima 13,5 zazwyczaj skakało o 1 a gdy przyłożyłem ponownie urządzenie do mierzenia napięcia potrafiło pokazać już po chwili 13,1

Uszkodzony alternator będzie czy może połączenia masowe czy już nie A może jest Ok?

Czy może być z takimi skokami odczuwalny spadek mocy i trzęsienie silnikiem oraz wpływać to obroty samochodu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszlipski
 
 


Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 14:35, 29 Maj 2018 Temat postu:

Jest taki temat na forum, wystarczy użyć szukajki:
http://www.audia2.fora.pl/img-src-https-goo-gl-siydii-a-font-size-2-color-6a0303-elektryka-font,9/czyszczenie-polaczen-masowych-w-audi-a2,771.html

Odkręcasz przewody, papier ścierny w dłoń i czyścisz aż się nie będzie świecić (przewód i to do czego jest przykręcony). Pamiętaj tylko żeby nie zetrzeć oczek kabli tak mocno żeby nie wyszła miedź na wierzch bo potem będzie Ci to korodować (różne metale).
Definitywnie masz niskie napięcia. Zacznij od połączeń masowych alternator zostaw na razie w spokoju.

Nie wiem czy to może mieć wpływ na pracę silnika ale to jest tak łatwo zrobić że warto sprawdzić tym bardziej że wygląda na to że masz za niskie napięcie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 8:13, 30 Maj 2018 Temat postu:

Sprzęgiełko alternatora pewnie nie padło co ? sprawdziłeś .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pacific tdi
 
 


Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dolny Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 19:00, 30 Maj 2018 Temat postu:

Sprawdź napięcia bezpośrednio na alternatorze i będziesz wiedział czy coś się gubi po drodze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kpkp1985
  
  


Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 20:03, 06 Cze 2018 Temat postu:

Auto stoi od tygodnia u elektryka - mówi ze udało mu się zwiększyć napięcie, ale nadal nie ma tego, które powinno być dam znać jak odbiorę a ile tak naprawdę powinno wynosić i czy małe napięcie i wahania mogą wpływać na kulturę pracy silnika ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 21:31, 06 Cze 2018 Temat postu:

Po kilku lub nastu minutach pracy silnika napięcie na akusiu powinno być ok 14-14,5v chyba że akuś stary stetryczały to wtedy ciężko mu dodać animuszu w postaci voltów ale w sumie ten 1 czy 2 volty aż tak kolosalnej różnicy nie robią .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kpkp1985
  
  


Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 11:34, 07 Cze 2018 Temat postu:

Ale, ale rozmawiamy o wahaniach a nie o stałym spadku a to chyba już znacząca różnica...?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszlipski
 
 


Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 11:59, 07 Cze 2018 Temat postu:

Moim zadaniem nie, nie takie małe, u mnie przez czyszczeniem napięcie spadało o 2 V jak skręcałem kierownicą, silnik w ogóle nie reagował. Zbierz logi ze sterownika (instrukcja jest na forum), popatrzymy w nie może ktoś coś wymyśli, bo tak to wróżymy z fusów. To równie dobrze może być lewe powietrze, egr albo cokolwiek innego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kpkp1985
  
  


Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 18:13, 08 Cze 2018 Temat postu:

Udało się elektrykowi ustawić napiecie na 13,7. z włączona klimatyzacja i światłami, ale co ciekawe napiecie na postoju nie raz spada do 13,1 czy to normalne, ze na postoju jest inaczej i taki spadek?.

Elektryk sam stwierdził, ze nie osiągnął zamierzonego efektu ponad 14 próbował 3 alternatory dać inne (nawet mocniejsze) i nie pomogło wiec w moim regulator napięcia zrobił i wymienił łożyska

Napewno mniej szarpie silnikiem.

Elektryk dodał tez, ze jak silnik jest zimny to napiecie może być ponad 14, ale jak się nagrzeje lub ciepło pod pokrywa silnika może wpływać, ale tego nie rozumie...

Mam poprowadzony jakiś kabel od alternatora...

Masa nie był robiona, bo powiedział, za nie potrzeba chociaż czytając o audi a2, to trochę tematów do tego było...


W 1.6 nie ma sprzęgiełka alternatora?, bo ja nie mam...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kpkp1985 dnia Pią 20:34, 08 Cze 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
azxxc
 
 


Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 355
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 9:42, 09 Cze 2018 Temat postu:

Cytat:
W 1.6 nie ma sprzęgiełka alternatora?, bo ja nie mam...


Nie ma - przynajmniej u mnie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1947
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 196 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 10:14, 09 Cze 2018 Temat postu:

Prawdopodobnie są tylko w diesel-kach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszlipski
 
 


Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 16:48, 09 Cze 2018 Temat postu:

Ja też nie mam. Tyle że ja mam silnik 1.4 aua.
Co do tego niskiego napięcia to może dlatego na zimnym jest wyższe bo i obroty silnika są wyższe? W każdym benzynowym silniku tak jest. Jak przygazujesz na ciepłym to napięcie nie rośnie? Możesz nagrać krotki film jak zachowuje się twój silnik? Może coś z przepustnica? Może lewe powietrze? Albo świecie i przewody wysokiego napięcia?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miloszlipski dnia Sob 16:56, 09 Cze 2018, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Sob 20:30, 09 Cze 2018 Temat postu:

Dołożyli to gówno aby im się opłaciło bo na zdrowy rozum to potrzebne jak k......... majtki , w dieslach starszych nawet tdi tego nie było i auta jeździły normalnie ale jak na frajerach da się zarobić to dlaczego nie , tłumaczą to drganiami i tym podobnymi bzdurami , drgania na pasku idiotyzm .
brat był wczoraj wymienić żarówkę w golfie 6 bo okazało się że do tej bardzo skomplikowanej operacji trzeba wyciągać zderzak no zesz ..... pominę milczeniem niemieckie wytwory motoryzacji gdzie do wymiany rozrządu trzeba wyciągać cały silnik , panowie motoryzacja dla nas się kończy więc szanujmy to co mamy .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez berthold61 dnia Sob 20:34, 09 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1947
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 196 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 20:33, 09 Cze 2018 Temat postu:

Chcesz abym nagrał jak wygląda ładowanie czy ogólnie jak pracuje silnik?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Nie 20:10, 10 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kpkp1985
  
  


Dołączył: 22 Kwi 2015
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 21:23, 09 Cze 2018 Temat postu:

Tak poproszę,


Jakie Wy macie lądowanie?

I czy a postoju biegu jałowym w dodatku jak się włączy wiatrak spadek może być znaczny ?, bo sprawdziłem to spadło do 13,1 a niby miałem mieć 13,7, które elektrykowi udało się osiągnąć niby. A gdzie tam 14 można pomarzyć .

Już nie wiem czy mam złe to lądowanie czy nie.

Zastanawia mnie czy wyczyszczenie masy pomogłoby ? Elektryk mówił, ze nie trzeba, ale widziałem posty gdzie ten temat jest poruszany wiec zlecić mu to?

Napewno silnikiem mniej szarpie po tym jak coś tam zrobił z tym alternatorem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miloszlipski
 
 


Dołączył: 12 Kwi 2017
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 5:34, 10 Cze 2018 Temat postu:

Mechanik wymieniał 3x alternator a nie wyczyścił 2 punktów masy? Powiem Ci, że trochę na około do tego podszedł. Gdzie mierzysz to napięcie? Na alternatorze czy akumulatorze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin