Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

AUDI A2 1.4 TDI 75 KM wysokie spalanie, pomocy!

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Czw 12:23, 02 Lut 2017 Temat postu:

mugamexxx napisał:
mam podobny problem.
Pali dużo, wymieniłem termostat, czujnik temperatury silnika, bez zmian.
Silnik po przejechaniu 12km, uzyskuje 90C, ale spalanie się nie zmienia.
Również ciężko odpalić auto jak jest rozgrzany silnik, na mrozie pali bez problemu.
Jakby dawka paliwa była ciągle zawyżona..

Z tym paleniem na ciepło to tylko tuner pomoże , chyba że masz taki kabelek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 12:29, 02 Lut 2017 Temat postu:

Sprawdź synchronizację wałka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryszard
 
 


Dołączył: 05 Maj 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 23:53, 15 Gru 2017 Temat postu:

Witam,Ponieważ temat tej zimy 17/18 może być nadal aktualny dopiszę . Spalanie 9 litrów na 100 km przy jeździe jak napisano odcinków kilometrowych przy silnym mrozie może być całkiem normalne . Nie pod taką jasdę konstuuje sie auto . Oczywiście jazda jest moźliwa. Moje Audi 1,4 tdi ogólnie pali bardzo mało ale gdybym się założył to tyle spalę przy takim sposobie jazdy. Dlaczego Lupo 1,2 3L pali mniej , chociaż to też dużo, ponieważ ma dużo lżejszy silnik szybciej się rozgrzewający i automatyczną zmianę biegów o dłuższych przełożeniach . Często też jest lżejszy od Audi A2 .
Najlepszym testem dla Audi będzie zatankować do pełna diesla i przejechać się gdzieś na wycieczkę z trzysta kilometrów po dobrej drodze z prędkościa 90 na godzinę . Jeżeli spali około 3,6 do 3 , 8 litra to znaczy że wszystko jest ok.

Audi A2 2002 1,4 tdi 75 kM . T4 Multivan 2,5 tdi ACV 1998


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Nie 7:21, 17 Gru 2017 Temat postu:

Nie wiem ale chyba jeszcze więcej jak 6 na sto mi nigdy nie wzioł no może z lekkim hakiem a moja dziwna kobitka jedzie do sklepu dziennie po dwa razy około 400m tragedia , a taka mała ciekawostka że peugeot kombi z silnikiem 1,6 hdi 90ps palił ciut mniej niż nasze audiki ale to inna epoka silników

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ryszard
 
 


Dołączył: 05 Maj 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 22:34, 18 Gru 2017 Temat postu:

Tak na bieżąco odnośnie zimowego spalania w mieście . Właśnie dzisiaj tankowałem po jeździe miejskiej na różnych odcinkach 3,5,14 kilometrowych w przeciągu 400 km. Wyszło 6,7 l/100 km.
Następnie tankowanie pod korek i jazda Wrocław Jarocin i z powrotem . Temperatura minus 2,5 stopnia a droga kiepska tak że jazda niezbyt oszczędna. Prędkości różna ale do 100 km na godzinę . Razem 241 km . Po zatankowaniu pod korek wyszło 4,1 l/100 km.
Wniosek do posta jak ktoś jeździ po mieście zimą przy mrozach minus 10 to wynik 9 litrów też jest możliwy. Dotyczy to Audi 1,4 tdi 75kM .
W instrukcji niemieckiej jest napisane ,, Zimny silnik samochodu średniej klasy bezpośrednio po uruchomieniu spala 30 do 40 litrów na 100 km . Po około jednym kilometrze jazdy spalanie spada do 20 litrów . Dopiero po około 4 kilometrach silnik ma temperaturę pracy i zużycie paliwa normalizuje się ,,
Skomentuję tak że to raczej dotyczy silnika benzynowego ale diesel no niech bierze połowę to i tak szokująco dużo .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin