Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Auto nie chce odpalić - pomocy!

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
bogdand
  
  


Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 58 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 18:40, 19 Wrz 2014 Temat postu:

Te 900zł to i u nas w ASO tyle kosztuje oryginał a co do kopcenia na biało to pewnie z powodu niskich temperatur i dużej wilgotności powietrza w Norwegi.
Kopcenie na szaro może właśnie świadczyć o wymianie uszczelek lub przepływomierza.
Śrubki regulacyjne według zaleceń powinny być wymienione ale to tylko teoria a w praktyce nie wymienia się chyba, że są jakieś zmasakrowane.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez bogdand dnia Nie 11:45, 21 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekA2
 
 


Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 17:47, 28 Wrz 2014 Temat postu:

Po wyjeciu pompowtryskiwaczy od jednego z nich odpadła sprezyna ! Musze szybko kupić nowy. Spisałem numer cześci 041472000 pdb 005 W katalogach nie ma niestety takich numerów - 0414720 085 lub 0414720265. Co to zmienia ? Mogę śmiało zamawiać ?

Jeszcze jedno pytanie - w moim zestawie uszczelniaczy - zatyczką, którą dostałem w komplecie jest inna niż od ori pompowtryskiwaczy - tzn jest krótsza. Ale jakby nie patrzeć pasuje do pompowtryskiwacza. Można zakladać tą krótszą?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Nie 17:56, 28 Wrz 2014 Temat postu:

KrzysiekA2 napisał:
Po wyjeciu pompowtryskiwaczy od jednego z nich odpadła sprezyna ! Musze szybko kupić nowy. Spisałem numer cześci 041472000 pdb 005 W katalogach nie ma niestety takich numerów - 0414720 085 lub 0414720265. Co to zmienia ? Mogę śmiało zamawiać ?

Jeszcze jedno pytanie - w moim zestawie uszczelniaczy - zatyczką, którą dostałem w komplecie jest inna niż od ori pompowtryskiwaczy - tzn jest krótsza. Ale jakby nie patrzeć pasuje do pompowtryskiwacza. Można zakladać tą krótszą?




a możesz też wysłać do cowboy-a jak dobrze pamiętam z forum golfa on przerabia pompowtryski na hybrydowe podobno auto dostaje kopa i ciszej pracuje a to dobry wstęp do chipa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 18:01, 28 Wrz 2014 Temat postu:

KrzysiekA2 napisał:
Po wyjeciu pompowtryskiwaczy od jednego z nich odpadła sprezyna ! Musze szybko kupić nowy. Spisałem numer cześci 041472000 pdb 005 W katalogach nie ma niestety takich numerów - 0414720 085 lub 0414720265. Co to zmienia ? Mogę śmiało zamawiać ?


Rozumiem, ze masz na myśli oznaczenia Boscha ?
W ETCE pompki mają nieco inne oznaczenia, akurat przewinęło się to w sąsiednim wątku:
[link widoczny dla zalogowanych]

KrzysiekA2 napisał:
Jeszcze jedno pytanie - w moim zestawie uszczelniaczy - zatyczką, którą dostałem w komplecie jest inna niż od ori pompowtryskiwaczy - tzn jest krótsza. Ale jakby nie patrzeć pasuje do pompowtryskiwacza. Można zakladać tą krótszą?


Nie do końca rozumiem, co dokładnie masz na myśli. Element, o którym mówisz jest na zdjęciu w linku wyżej ? Jeśli tak to jaki ma numer ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekA2
 
 


Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 18:06, 28 Wrz 2014 Temat postu:

element nr 6 - na obrazku dokaldnie taki jaki jest teraz w pompowtryskiwaczu.



natomiast w zestawie uszczelniaczy jest krotszy - dokladnie jak na zdjeciu z tej aukcji

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekA2
 
 


Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 18:10, 28 Wrz 2014 Temat postu:

po wpisaniu numeru z etki w e-katalogu intercarsu wyskakuja wlasnie te z oznaczen boscha z koncowkami 085 lub 265 natomiast nie ma 000 - czyli takiego, który mam teraz w aucie.. hmm może to nowsza generacja poprostu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 18:11, 28 Wrz 2014 Temat postu:

Przykro mi, nie odpowiem Ci na to pytanie. Skoro w dedykowanym zestawie ktoś dodaje taki element to na logikę: powinien on pasować, zatem próbowałbym go montować.
W razie problemów kupisz ten element w ASO w wersji taka jaka była oryginalnie: koszt około 47 zł brutto.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Nie 18:13, 28 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KrzysiekA2
 
 


Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 15:48, 30 Wrz 2014 Temat postu:

WYJAŚNIAM - Mój Ball pin to ball pin chyba jakiejs starej generacji. Nie dosyć, że jest długi to do tego jego główka stykająca się ze śrubą regulacyjną jest wypukła ! Nowy jest krótki oraz wklesły (w etce z kolei jest długi i wklęsły). Podobno te z wypukłą głowką były wadliwe i Bosch przeprowazdzał nawet akcje serwisową i wymieniali (info od pracownika serwisu Boscha przy Żmiigrodzkiej 251 we Wrocławiu). Musiałem dokupić nowe śruby regulacyjne (koszt 20 zł/sztukę ASO VW) - sa zestawy elringa razem ze sruba regulacyjna po 75 zł/sztuke wiec lepiej chyba kupić Boscha za 30 + dokupic srubę. Mechanik zażyczył sobie do tego nowe sruby stopy pompowtryskiwacza (nr 3 w etce) - to koszt 10 zł/sztukę w ASO AUDI. Niezłe zamieszanie ogólnie z tym wszystkim Szczęśliwy

Edit: Po wymianie pompowtryskiwacza, uszczelniaczy, popychaczy, śrub regulacyjnych wszystko wróciło do normy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KrzysiekA2 dnia Pon 18:19, 13 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konradt
 
 


Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 10:38, 08 Lut 2015 Temat postu:

Witam
Ostatnio mało nim jeżdżę i zauważyłem coraz większe problemy z uruchamianiem. Do tej pory wystarczało że wyjąłem i naładowałem aku, a auto startowało. Chociaż czasami zdarzało się, że auto po przekręceniu kluczyka wydawało lekkie i głuche pukniecie a rozrusznik nawet nie drygnął.
Pomagało ponowne przekręcenie kluczyka i startował.
Wczoraj chciałem uruchomić i znowu ledwo rozrusznik kręcił.
Wyjąłem więc aku i naładowałem(jak wcześniej).
Po zmontowaniu i próbie uruchomienia kompletny brak reakcji rozrusznika.
Słychać tylko jak coś lekko raz stuknie pod maską i koniec.
Tak jak kiedyś startował po którejś próbie, dzisiaj po kilkunastu próbach zero reakcji.
Dodam że temp. na zewn. to -2 stopnie. Auto nie wypluwa żadnych błędów. Hamulce do tej pory w porządku. Jedyny problem podczas użytkowania jaki zaobserwowałem to wolno pracujący rozrusznik i to, że czasem auto nie reagowało na przekręcenie kluczyka.
Panowie, jaka jest przyczyna takiego stanu rzeczy???

Pozdrawiam
Konradt.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1947
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 196 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 11:13, 08 Lut 2015 Temat postu:

Przeczytaj ten temat, przyczyną było połączenie masy z karoserią.

http://www.audia2.fora.pl/img-src-https-dl-dropboxusercontent-com-u-77775465-foto-20na-20forum-m-5-png-a-font-size-2-color-6a0303-elektryka-font,9/po-przekreceniu-kluczyka-brak-reakcji-rozrusznika,2398.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Nie 11:17, 08 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kluska
 
 


Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: podkarpackie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 20:26, 10 Cze 2015 Temat postu: regeneracja pompowtryskiwaczy - montaż uszczelek

Do wymiany oringów na pompowtryskiwaczach warto używać tulei prowadzących bo jak się zatnie (uszkodzi) oring z zapalania nici. Można samemu zrobić takie tulejki i będzie gwarancja , że pomki zostaną dobrze zamontowane. Warto na to zwrócić uwagę bo jest to często ignorowane przez mechaników.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kluska
 
 


Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: podkarpackie
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 13:23, 21 Cze 2015 Temat postu: Re: regeneracja pompowtryskiwaczy - montaż uszczelek

Do wymiany oringów na pompowtryskiwaczach warto używać tulei prowadzących bo jak się zatnie (uszkodzi) oring z zapalania nici. Można samemu zrobić takie tulejki lub kupić w [link widoczny dla zalogowanych] i będzie gwarancja , że pomki zostaną dobrze zamontowane. Warto na to zwrócić uwagę bo jest to często ignorowane przez mechaników.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin