Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Schemat podłaczenia wężyków od podciśnienia a2 1.4 tdi

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
robert02500
 
 


Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bydgoszcz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 9:28, 09 Lip 2014 Temat postu: Schemat podłaczenia wężyków od podciśnienia a2 1.4 tdi

Witam jest ktos w stanie pomóc mi ze schematem podłaczenia weżyków od podciśnienia od zaworków albo jakąś fotkę ? Mechanik na moje cos źle podłaczył ale wolę najpierw sam sie zorientować w tym temacie
Pozdrawiem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 12:17, 09 Lip 2014 Temat postu:

tu gdzieś to jest tylko czy w dziale diesel czy diagnozie
tylko nie myl silnika 90 ps z silnikiem 75 ps bo odwrotnie to działa

http://www.audia2.fora.pl/img-src-https-dl-dropboxusercontent-com-u-77775465-foto-20na-20forum-m-2-png-a-font-size-2-color-6a0303-silnik-wysokoprezny-font,81/spadek-mocy-1-4-tdi-75km,380-20.html


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez berthold61 dnia Śro 12:29, 09 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 18:16, 09 Lip 2014 Temat postu:

Oj, chyba nie dojdziesz do tego jak podłączyć N75 na podstawie zamieszczonego przeze schematu z linka wyżej. A przynajmniej może to nie być takie łatwe, bo są różnice (u nas np. wężyk od N75 nie jest poprowadzony do filtra powietrza tylko "w atmosferę" - przynajmniej u mnie tak było Szczęśliwy
Daj mi skoczyć do auta i za godzinę wrócę z fotkami - podpięcie wężyków do zaworu przy turbie masz na fotce w linku wyżej - rozumiem, że tu nie ma wątpliwości ? Szczęśliwy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Śro 19:11, 09 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
robert02500
 
 


Dołączył: 24 Kwi 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bydgoszcz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 18:52, 09 Lip 2014 Temat postu:

no powiem szczerze ze jeszcze pare linikek na rozpisce i moge sobie kolko i krzyzyk zagrac Szczęśliwy w miare rozumiem to to sie tam znajduje ale taktycznie focie real sa najlepsze takrze wstrzymam sie jeszcze z samobojczymi probami:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
beerkoff
  
  


Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bochnia
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 19:37, 09 Lip 2014 Temat postu:

U mnie wygląda to tak jak niżej z tym, że ja to kiedyś rozbierałem i na szybko pospinałem opaskami zaciskowymi, po czym zapomniałem ... i tak zostało.

Ważne ! Ja mam silnik AMF 1.4 TDI 75 KM, on jest na turbinie WG, a nie VNT, sterowanie turbiny ciśnieniowe.

W każdym razie - N75 u mnie jest podpięty tak jak na zdjęciach:













I schemat dla silnika z turbiną WG (w tym przypadku AGR) - analogicznie jest w AMF i innych silnikach z turbiną na stałej geometrii. Jak widzisz to co u mnie ucieka "w atmosferę" - tutaj poprowadzone jest do filtra powietrza. U mnie za to do filtra powietrza pociągnięty jest wężyk z N18 - może mam coś pomieszane, ale to akurat nie ma żadnego znaczenia.



Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez beerkoff dnia Śro 20:05, 09 Lip 2014, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grafik
 
 


Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 19:28, 08 Gru 2016 Temat postu:

Witam,
pozwolę sobie odświeżyć temat.
Wykonałem naprawę wycieraczki (opis z forum) - działa Szczęśliwy
Pojawił się niestety problem - dzisiaj zobaczyłem, że jeden z wężyków jest "luźny" tj. nigdzie nie podpięty :/ Czy można prosić o odnowienie schematu/zdjęć połączenia rurek ?

Audi a2
1.4 TDI
75KM

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1947
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 196 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 21:03, 08 Gru 2016 Temat postu:

Silnik AMF

[link widoczny dla zalogowanych]


Silnik BHC, ATL

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grafik
 
 


Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 1:17, 09 Gru 2016 Temat postu:

Wow Szczęśliwy
Dziękuję za szybką reakcję.
Patrząc na załączony schemat AMF:
Z nr. 16 dolny wężyk poprzez trójnik 23 wychodzi 30 i dalej (czego już nie mam) 38, 31 do 44.
Nie widzę nic z czego 33 wychodziło by dalej :/
Gdzie tego szukać ?
Wężyk 30 jest dość krótki i nic w pobliżu nie wskazuje na to aby było niepodłączone :/

"Biedronka" jak nazywa go moja żona nie traci mocy itp, ale ja mam duże obawy. Gdzie szukać "reszty" przyłączy (38, 31, 44) ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
trepek
 
 


Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 1840
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 59 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Olkusz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 8:23, 09 Gru 2016 Temat postu:

Nr 16 to jest sterowanie egrem i wezyki sa polaczone z serwem. Zobacz czy przewod 31 z serwa nie jest luzny badz wolny bo szkoda, by podcisnienie uciekalo w powietrze (gorsze hamulce sa wtedy).

A 31 to sterowanie turbina.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grafik
 
 


Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 10:31, 09 Gru 2016 Temat postu:

hmm.. u mnie nr. 30 nagle się kończy i nie wiem gdzie szukać miejsca gdzie miał by być dalej podłączony Pomocy

[link widoczny dla zalogowanych]

PS.
nie mogę dołączyć zdjęcia (ograniczenia dla nowych użytkowników)

Ps2.
trepek wysłałem Tobie PW z linkiem do fotki

Problem rozwiązany - wężyk był nad wlotem powietrza.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez grafik dnia Wto 16:05, 13 Gru 2016, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin