Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Duże spalanie, proszę o poradę (VAG)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:25, 05 Maj 2013 Temat postu: Duże spalanie, proszę o poradę (VAG)

Witam, mam Audi A4 1.4 TDI silnik AMF 75KM

Nie jestem ekspertem w dziedzinie samochodów więc wybaczcie i bądzcie wyrozumiali. Dlatego zwaracam się o pomoc do WAS Szczęśliwy

Przeglądam opinie innych posiadaczy podobnych modeli. Mój problem to wg mnie wysokie spalanie. Srednie spalanie wynosi ok 6.8 l / 100km co jest wg mnie dość duże jak na ten model. Patrząc na innych z forum to wychodzi średnio 5,5 litra w mieście.

Posiadam interfejs VAG, robiłem na razie zestaw testów na VAG 3.11 nie pokazało żadnych błędów. Przebieg jest udokumentowany przez ASO Audi ma teraz 180 000, rozrząd był wymieniany 3 tys km temu (już nie w ASO) razem z olejem i filtrami.

Staram się nie jeździć ciężko, naprawdę delikatnie mimo to pali jak smok.

Chciałbym poradzić się Was co można sprawdzić zdiagnozować, liczę na Wasze rady. Mam intefejs VAG mogę spróbować zrobić testy i podesłać logi (choć nie mam w tym praktyki to bardzo chcę się nauczyć).

Ps przeczytałem że po wymianie rozrządu bardzo ważne jest ustawienie odpowiedniego kąta wtrysku (czy można to spradzić VAGIEM i jak?) czy może tu być przyczyna w wysokim spalaniu...?

Bardzo proszę o pomoc, będę odpowiadał na tyle szczegółowo na ile będę umiał Szczęśliwy

Pozdawiam Tom


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tidit dnia Nie 13:39, 05 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
exseed
 
 


Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 13:10, 05 Maj 2013 Temat postu:

na początek zapoznaj się z regulaminem i przywitaj się w odpowiednim dziale

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:41, 05 Maj 2013 Temat postu:

ok temat zmieniony Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 18:54, 05 Maj 2013 Temat postu:

podaj logi statyczne 00, 01, 04, 013, 023, 03bs, 011bs, dynamicznie 03,08,011, i 07 na zimno przed opaleniem po cało nocnym postoju i po rozgrzaniu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:08, 02 Cze 2013 Temat postu:

ok wykonałem logi statyczne i dynamiczne (dynamiczne na 3,4 i 5 biegu z tym że brakuje testu nr 11 na 5 biegu (padła bateria w laptopie)


bardzo proszę o pomoc w ich intepretacji, podaję link do oryginalnych plików uzyskanych z testów: [link widoczny dla zalogowanych]

Grupy: 008 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 003 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 011 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 003 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 008 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 003 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 008 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 011 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 001 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 004 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 011 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 000 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 013 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 003 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 023 - [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tidit dnia Nie 0:10, 02 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 5:13, 02 Cze 2013 Temat postu:

Albo masz nieszczelnosc miedzy przeplywka a turbiną albo przeplywka juz na wykończeniu bo przeplywka pokazuje za Malo zasysanego powietrza na wyższych obrotach w stosunku do wtlaczanego do silnika albo turbawka sobie gdzieś zazysa przed przeplywka albo ona sama juz źle wskazuje, synchronizacja wałka do poprawy- ostatni blok w 04 ustawić na 0.0, termostat ok, albo pompowtryski juz szroty, korekcje na minusie prawie pod 60 jednostek- choć po bloku 013 wychodzi ze mogą być OK, albo cisnienie paliwa za male- uszkodzona pompa vacum- bardziej prawdopodobne. Czas krótszy, czyli wartość ujemna może oznaczać zbyt mało paliwa w pompowtrysku – np. za niskie ciśnienie oleju napędowego z pompy tandemowej- pompy vacum lub uszczelki od pompowtrysków, albo filtr paliwa na maxa zapchany co wątpię. W silnikach 1.4 TDI za wartość bardzo dobrą uważa się przedział -/+ 30, choć u mnie po przebiegu 200 tys km w TDI było blisko 0, problemy to -/+ 60 i więcej. Małe ciśnienie paliwa to słaba efektywność rozpylania , wiekrze spalanie i mniejsza moc. Korekcje dawek paliwa – grupa 013 – wartości z tego bloku pokazują o ile miligramów sterownik musi zwiększyć lub zmniejszyć dawkę paliwa na poszczególnych pompowtryskach, by silnik równo pracował- tu masz ok, tak samo jak 011 ciśnienie turbosprężarki. Brakuje mi 07 na zimno po nocy przed odpaleniem i 07 na ciepło na jałowym statyczne, daj jeszcze 018 na jałowym

Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez PinkFloyd dnia Nie 5:45, 02 Cze 2013, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:33, 02 Cze 2013 Temat postu:

PinkFloyd - super dzięki za wyczerpującą wypowiedź (choć tak szczerze to muszę ją sobie jeszcze kilka razy przeczytać, bo nie jestem znawcą jeżeli chodzi o samochody i część pojęć jest mi obca, ale będę się uczył Mruga

Wogóle postanowiłem uporządkować te logi żeby czytelniej to wyglądało Szczęśliwy

Jeżeli chodzi o logi to dorzucam jeszcze logi, które robiłem w ramach testów jak silnik tylko się włączył i jeszcze nie osiągnął roboczej temperatury, pod koniec tych pierwszych pomiarów statycznych miał ok 60 stopni, linki są na dole posta. Zaraz zejdę do samochodu i wykonam test grupy 018.

Czy możecie mi podpowiedzieć jaką najlepiej obrać strategię działania, żeby wyprowadzić ten samochód do przyzwoitości Szczęśliwy Czytając powyższą odpowiedź mam dobry mętlik w głowie Szczęśliwy

Na pewno część z tych rzeczy nie będę robił sam i tu pytanie czy możecie kogoś w okolicy Warszawy kto może pomóc ?


=========================================
Logi statyczne:
(wykonane na rozgrzanym silniku - temp na wskaźniku 90C)

Grupy: 000 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 001 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 003 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 004 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 007 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 011 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 013 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 018 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 023 - [link widoczny dla zalogowanych]

Logi dynamiczne:
(wykonane na rozgrzanym silniku - temp na wskaźniku 90C)

3 bieg
Grupy: 003 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 008 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 011 - [link widoczny dla zalogowanych]

4 bieg
Grupy: 003 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 008 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 011 - [link widoczny dla zalogowanych]

5 bieg
Grupy: 003 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 008 - [link widoczny dla zalogowanych]


Dodatkowo logi statyczne wykonane na niedogrzanym silniku (nie wiem czy będą na coś przydatne ale wrzucam, tepm silnika nie przekroczyła jeszcze 60 stopni C)
Grupy: 000 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 001 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 003 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 004 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 007 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 011 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 013 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 018 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 023 - [link widoczny dla zalogowanych]


Bardzo proszę Was o pomoc i diagnozę Szczęśliwy

ps tutaj link do wszystkich oryginalnych plików z testu
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tidit dnia Nie 14:06, 02 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 13:45, 02 Cze 2013 Temat postu:

Tak po chlopsku to zajął bym sie za małym ciśnieniem paliwa na pompkach, czyli czy wymieniales filtr paliwa? Potem co czesto pada a ztym moze byc związane czyli pompa vacum lub uszczelki na pomkach, jak ktoś robi tylko silniki grupy vag to będzie wiedzial w Wawie znam dużo dobrych firm, potem popatrzył bym czy przewód idscy od filtra powietrza do turbiny jest szczelny jak tak to przeplywka niedomaga a czesto pada przez żadko wymieniany filtr powietrza mozna sprobowac kupi plyn do jej regeneracji bo dobra przeplywka Np Piterburga ok 200zl, na końcu mozna przyczepić sie tylko do synchronizacji walka rozrządu mieści sie jeszcze w normie ale nie jest idealnie ma wplyw na moc i odpalanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 14:21, 02 Cze 2013 Temat postu:

PinkFloyd jesteś w stanie zinterpretować logi z FSI ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:03, 02 Cze 2013 Temat postu:

Wrzuciłem brakujące logi 07 i 18 (zarówno na dogrzanym jak i lekko ciepłym) 07 na zimnym wykonam jak porządnie ostygnie. Czy na ich podstawie wychodzi jeszcze coś niepokojącego.

Cytat:
czyli czy wymieniałeś filtr paliwa

Poprzedni właściciel jakieś 3500 km był w serwisie, wpis mówi:
"wymiana oleju filtrów wymiana rozrządu" na pewno był wymieniony filtr powietrza i filtr oleju, filtr paliwowy mógł być ostatnio nie wymieniony (pisałem do poprzednioego właściciela ale on jest pewnien wymiany tylko filtru powietrza i oleju co do paliwowego nie jest pewien, samochód użytkowała jego mama, która też nie jest w stanie tego stwierdzić Bardzo szczęśliwy)


Popatrzyłem w między czasie na allegro jest trochę tych filtrów:
[link widoczny dla zalogowanych]
Część z nich to pewnie zamienniki, czytałem na naszym forum o przypadku że zamiennik nie dawał dostatecznej przepływności (?). Być może ja też mam wstawiony taki zamiennik, który w jakiś sposób hamuje przepływ paliwa.. Mogę postarać się sprawdzić jaki to filtr (o ile go znajdę i będę w stanie sam się do niego dobrać).

Jeżeli miałbym kupić nowy filtr to czy możesz polecić jakiś sprawdzony model, któryś z tych na allegro?

Patrzyłem też pompy vacum, nowe kosztują ok 700-800 zł, używane 200-300zł, z tym że wydaje mi się, że jest ich trochę modeli, czy w audi A2 1.4 TDi (grudzień2002) występuje jakiś konkretny nr katalogowy tej pompy?

Chciałem na razie dodać że gdy na szybko oglądałem na kanale u znajomego zauważyłem delikatne zawilgocenie w okolicach turbiny, tam gdzie parkuję samochód pojawiły się plamki (ale nie na tyle czarne żeby to był olej silnikowy - tak mi się wydaje..). Czy jest możliwe żeby ropa uciekała gdzieś w okolicach silnika? Postaram się zrobić jakieś fotki, które pokazały by miejsce tego wycieku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tidit dnia Nie 15:06, 02 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 15:49, 02 Cze 2013 Temat postu:

tidit napisał:

Jeżeli miałbym kupić nowy filtr to czy możesz polecić jakiś sprawdzony model, któryś z tych na allegro?

Knecht - Male

tidit napisał:

Chciałem na razie dodać że gdy na szybko oglądałem na kanale u znajomego zauważyłem delikatne zawilgocenie w okolicach turbiny, tam gdzie parkuję samochód pojawiły się plamki (ale nie na tyle czarne żeby to był olej silnikowy - tak mi się wydaje..). Czy jest możliwe żeby ropa uciekała gdzieś w okolicach silnika? Postaram się zrobić jakieś fotki, które pokazały by miejsce tego wycieku.


Dotknij tej plamy i weź na język, zobacz jaki ma smak. Może akurat z klimy woda się skropliła.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:03, 02 Cze 2013 Temat postu:

Z tego co się dowiedziałem może to być olej od turbiny... Postaram się zdjąć osłonę od silnika i zrobić fotki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 18:40, 02 Cze 2013 Temat postu:

Moze kąpać z egr lub turbiny zawilgocenie to norma jak turbina gania a logi jej są ok to bym dalej latal na niej, filtr paliwa polecam Knecht, pompy vacum najlepiej dobierać z jak najnowszego modelu pasują Np. 1.4 tdi fox lub Polo 9n kup uzywke na nowa szkoda kasy, do pompy zawsze nowa uszczelkę, log 18 ok wiec wina leży w ciśnieniu paliwa. Logów takich jak w dieslu w fsi sie nie zrobi jedenie sprawdzenie parametrów bloków i logo sondy lambda i itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:17, 11 Cze 2013 Temat postu:

czy możecie polecić kogoś z Warszawy/okolic, kto będzie mógł mi pomóc z moimi problemami, bo sam chyba sobie nie poradzę... dzięki Szczęśliwy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 10:21, 12 Cze 2013 Temat postu:

Pyłem na Przasnyskiej (okolice cmentarza) Mega Car parę razy i mogę polecić, robią tylko vag

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:39, 14 Cze 2013 Temat postu:

Zabrałem się za zbieranie potrzebnych części, doradzcie czy będą ok:

Namierzyłem na allegro pompę vacu, ta powinna pasować:

[link widoczny dla zalogowanych]

A także uszczelkę pod pompę (czy taka ta będzie ok??)

[link widoczny dla zalogowanych]

Kupiłem też filtr MANNa (Knechta nie mogłem dostać w okolicy)

[link widoczny dla zalogowanych]

Czy oprócz tych rzeczy potrzebne mi będą jeszcze jakieś części? Wymianę będę chciał zlecić jakiemuś fachowcowi z okolic Warszawy najchętniej (znacie kogoś takiego).

Do tego chcę też ustawić synchronizację wałka rozrządu.. mam nadzieję, że coś pomoże na to spalanie Mruga

Bwt, jeżeli chodzi o przepływomierz powietrza to jeżęli będzie potrzeba wymiany to kupić cały tak jak tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czy jeszcze coś do tego?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 7:04, 15 Cze 2013 Temat postu:

Co to tego co pisales przeplywek nie kupuje sie używek to jakbys kupil używany filtr, one z czasem traca wlasciwosci, poszukaj na allegro przeplywomierz wkład do tdi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:56, 07 Lip 2013 Temat postu:

Witam po dłuższej nieobecności Szczęśliwy

W między czasie miałem okazję wstawić samochód do mechanika żeby zobaczył co i jak. Oto co było zrobione:

- poprawił synchronizację wałka rozrządu (teraz waha się między 0 a 1.1)
- zrobiłem całe hamulce przód klocki i tarcze TRW, tył też zrobiony (w ogóle okazało się że prawe tylne koło prawie się nie obraca ma jakiś wielki opór). Wymienione zostały też linki od hamulca ręcznego
- wymieniony filtr paliwa na MANN PU 819/3 x
- wyczyścił przepływomierz
- silnik został umyty żeby zlokaliwać ten wyciek oleju
- wymienił uszczelkę pod zaworami (to była przyczyna wycieku)
- zajrzał w ERG i stwierdził, że jest ok i nie wymaga czyszczenia
- stwierdził że pompa vacum daje ciśnienie i nie jest konieczna jej wymiana
- stwierdził że turbina działa prawidłowo

Po tej wizycie pojeździłem trochę, spalanie raczej utrzymuje się na podobnym poziomie, (aktualnie pokazuje ok 6,5l/100km) mam wrażenie, że silnik pracuje ciszej, jednak nadal mam wrażenie, że jest bardzo zamulony.. Miałem okazję kiedyś jeździć Golfem 1.6TD i Toyotą Corolla o podobnej mocy i były znacznie bardziej dynamiczne od mojej A2. Ponadto spalanie nadal uważam za zawyżone pomimo, że nie katuje i nie mam cieżkiej nogi...

Dziś wykonałem ponownie testy statyczne i dynamiczne, mam już jakieś minimalne doświaczenie w logowaniu, więc teraz jestem bardziej pewien poprawności ich wykonania. Jeżeli możecie to bardzo proszę o ich analizę.

Ps jeżeli możecie polecić mi zaufanego mechanika, który zajmuje się tego typu silnikami w okolicach Warszawy to bardzo proszę o wiadomość (może być na priv żeby reklam nie robić Szczęśliwy

==========================================================================

Logi statyczne na zimnym silniku (przed odpaleniem)
Grupy: 007 - [link widoczny dla zalogowanych]

Logi statyczne na rozgrzanym silniku
Grupy: 000 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 001 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 003 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 004 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 007 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 011 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 013 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 018 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 023 - [link widoczny dla zalogowanych]

Logi dynamiczne 3 bieg (na rozgrzanym silniku)
Grupy: 003 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 008 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 011 - [link widoczny dla zalogowanych]

Logi dynamiczne 4 bieg (na rozgrzanym silniku)
Grupy: 003 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 008 - [link widoczny dla zalogowanych]
Grupy: 011 - [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tidit dnia Nie 21:15, 07 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Nie 21:37, 07 Lip 2013 Temat postu:

Po logach widać 023 ze problem tkwi dalej w korekcji dawkowania paliwa sam zobacz na korekcje pompowtryskiwaczy- problem nie rozwiązany, po drugie w 03 dynamicznie w porównaniu do 011- więcej silnik tłoczy niż zasysa, albo jest nieszczelność na odcinku przepływomierz turbina albo sam źle pokazuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tidit
 
 


Dołączył: 04 Maj 2013
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:07, 07 Lip 2013 Temat postu:

1 jeżeli chodzi o przepływomierz - czy odłączenie go od wtyczki może pokazać czy przepływomierz źle pokazuje? czy żeby odłączyć wtyczkę trzeba odkręcać tymi torxami czy można ją po prostu wyjąć wtyczkę (siłowałem sie ale nie mogę jej odczepić a nie chcę nic urwać Szczęśliwy

jeżeli okazało by się że źle pokazuje to czy wystarczy wymienić sam wkład czy całą przepływkę?

jeżeli po odpięciu nie będzie czuć różnicy to jak skutecznie sprawdzić szczelność między przepływką a turbiną jest na to jakaś rada?

2 jeżeli chodzi o te korekcje dawek paliwa (są ujemne) czyli może wstazywać na niskie ciśnienie z pompy tandemowej - czy można sprawdzić nanometrem w którymś miejscu to ciśnienie i jak dokonać tego pomiaru i jakie powinno być to ciśnienie.

na innym forum ktoś napisał mi tak:
"Pierwsze co zauważyłem, to wtryskiwacze - leją jak z wiadra. Co możesz zrobić na początek aby oczywiście ich nie wymieniać, to spróbować zrobić tzw dekarbonizację wtryskiwaczy. Poszukaj w okolicy warsztat który posiada Jet Clean Tronic [link widoczny dla zalogowanych]
Może okazać się, że musisz też wymienić uszczelki na wtryskach. Zacznij od dekarbonizacji."

czy faktycznie może to coś pomóc, a może warto wymienić te uszczelki pod pompwtrysikwaczami. Czy w moim przypadku trzeba brać też pod uwagę ewentuwalną regeneracje pompowtryskiaczy lub (oby nie ) ich wymianę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin