Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Znikający olej i gryzące spaliny (wymiana prowadnic zaworów)

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 8:06, 04 Paź 2013 Temat postu: Znikający olej i gryzące spaliny (wymiana prowadnic zaworów)

Kurcze następna rzecz która mnie słabi. Koledzy forumowicze powiedzcie mi od czego mam zacząć szukanie przyczyny szybkiego ubytku oleju? Dodam rano po odpaleniu spaliny są "gryzące" . Przed pompą vacum założyłem przezroczysty przewód paliwowy i ropa jest czysta, następnie zauważyłem dość mokro od oleju przy wylocie odmy , może to odma padła? Turbo od strony odmy spocone , w intercoolerze oleju sporadycznie prawie wcale , od czego zacząć Question Question Question Confused
PS : cały układ powietrza do EGR-a sprawdziłem ,szczelny. Egr czysty nie zarośnięty ale mokry od oleju.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 20omega dnia Pią 8:32, 04 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 9:46, 04 Paź 2013 Temat postu: Re: Znikający olej i gryzące spaliny

[quote="20omega"]Kurcze następna rzecz która mnie słabi. Koledzy forumowicze powiedzcie mi od czego mam zacząć szukanie przyczyny szybkiego ubytku oleju? Dodam rano po odpaleniu spaliny są "gryzące" . Przed pompą vacum założyłem przezroczysty przewód paliwowy i ropa jest czysta, następnie zauważyłem dość mokro od oleju przy wylocie odmy , może to odma padła? Turbo od strony odmy spocone , w intercoolerze oleju sporadycznie prawie wcale , od czego zacząć Question Question Question Confused
PS : cały układ powietrza do EGR-a sprawdziłem ,szczelny. Egr czysty nie zarośnięty ale mokry od oleju. A vzy dmuchając w odmę w tą i z powrotem powinna stawiać opór. u mnie brak jest jakiegokolwiek oporu. (pokrywa wymontowana)?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 10:41, 04 Paź 2013 Temat postu:

99%prowadnice zaworow w tdi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 20:03, 04 Paź 2013 Temat postu:

A jak z tą odmą ? Może któryś z kolegów sprawdzić czy ma przedmuch ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 20:11, 04 Paź 2013 Temat postu:

Odma ok , ma nie mieć oporu, gryzący dym bo przez prowadnice zaworów po nocy olej spływa do cylindrów a potem się spala.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 9:43, 05 Paź 2013 Temat postu:

Czyli czeka mnie wymiana uszczelniaczy (prowadnic) . Gdzie znajdę momenty dokręcania śrub głowicy Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Sob 14:33, 05 Paź 2013 Temat postu:

przy odrobinie wprawy nie trzeba zrzucać czapy tylko stara świeca żarowa przerobiona na króciec od powietrza podłączasz sprężone powietrze przez otwór świecy żarowej i wymieniasz uszczelniacze tak robiłem w starym golfie 2 więc myślę że tu też byś zaoszczędził parę $$$

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PinkFloyd
 
 


Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 1761
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 145 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: USA - (pochodzenie Szczecin)
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 14:45, 05 Paź 2013 Temat postu:

Ale wymiana prowadnic wiąże sie ze zrzuceniem glowicy, same uszczelniacze nic nie dadza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
20omega
 
 


Dołączył: 17 Wrz 2013
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 17:21, 16 Paź 2013 Temat postu:

A gdzie dostanę takie uszczelniacze i czy mógłby mi ktoś podać numery etki. Mam silnik AMF. Interesowały by mnie owe uszczelniacze , uszczelka głowicy, pierścienie, panewki,.Powoli zaopatrzyłbym się w części i wymieniłbym wszycho za jednym zamachem. Momenty dokręcania śrub mile widziane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kenstfield
 
 


Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białogard
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Śro 21:11, 16 Paź 2013 Temat postu:

Przy okazji może zobacz jeszcze luz osiowy na wale.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1947
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 196 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Wto 11:39, 22 Paź 2013 Temat postu:

Nagraj np. telefonem filmik załóż knto na YouTube przeslij i zapodaj link. To tak w upriszczeniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin