Forum AUDI A2 Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Wymiana rozrządu-1.4 TDI 2001 rok, jaki zestaw części SKF

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Śro 20:32, 16 Lip 2014 Temat postu:

marinsxx napisał:
hmm

to może zanim kupie SKF to się upewnię, że jest pasek Gates-a w środku...
Confused

wyślę jeszcze do ASO zapytanie Wink ciekawe jaką ceną mnie zabiją...

Razz




mała nie będzie ,mnie za guziczek do hamulca ręcznego zaśpiewał 50 zł kawałek kiepskiego plastiku wielkości nakrętki z piwa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 9:11, 17 Lip 2014 Temat postu:

Jak coś się rzadko sprzedaje to jest drogie Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Czw 15:28, 17 Lip 2014 Temat postu:

to lepiej pójść do ślusarza i zrobi z nierdzewki albo czarnej, albo mosiądzu za taką kasę i pochromować... Cool

znajomy na skrzyni biegów w golfie zamontował kulkę z mosiądzu i teraz 200 -setki bez krzywdy robi i nie pali mu się teflon/tworzywo... Szczęśliwy

teraz chyba czasu rzemieślników wrócą jak taki szit robią coraz gorszy..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 13:18, 18 Lip 2014 Temat postu: o to co uzyskałem...

ok to tak :
zestaw wraz z pompą skf VKMC 01250-2 = krzyczą mi 503 zł

za napinacz osprzętu - INA 168 zł
za pasek osprzętu 6PK995 - GATES - 38 zł.


w ASO krzyczą :
za zestaw rozrządu - 520 zł
za pompę przy oddaniu ORI starej 190 zł
za pasek osprzętu - 88 zł
za napinacz osprzętu 400 zł
płyn chłodniczy G12++ koncentrat 1,5 litra pojemnik = 50 zł
termostat - 104 zł


macie jakiś adres sklepu jeszcze tańszy z zamiennikiem skf/gates..?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 13:39, 18 Lip 2014 Temat postu: no to teraz całkowicie żałobna informacja..

hmm
to te HEPU są teraz najlepsze na rynku w 2014 roku ...?

a jak pompy z ASO za te 190 zł chodzą ( to po regeneracji pompy czy nówki..?)

zna ktoś uczciwego Mechanika z głową na karku lub dobry warsztat w Warszawie bo mi mechanik się wyłożył i nie wiem kiedy będzie znowu robił...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 18:52, 18 Lip 2014 Temat postu:

Raczej ciężko stwierdzić czy są najlepsze w 2014 hepu bo w sklepach są pewnie ze starszych roczników produkcji. Ja ogólnie złego słowa nie mogę powiedzieć. W takiej cenie zestaw rozrządu brał bym ori tylko nie wiem jaki jest w oryginale.
Napinacz osprzętu to masz na myśli napinacz rozrządu czy wieloklinowego?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 20:07, 18 Lip 2014 Temat postu:

Wielokilionowego ...ten ze sprężyną i rolka co alternator i klima śmiga...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bogdand
  
  


Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 585
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 58 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 21:46, 18 Lip 2014 Temat postu:

Pompy HEPU mają najlepsze opinie i było już omawiane na Forum na ten temat a pompy z ASO są po regeneracji i mają plastykowe łopatki
Napinacz paska wieloklinowego najlepiej kupić w sklepie jako zamiennik - łożysko w takim napinaczu jest takie same jak w ori a cena coś około 130 zł.
Ja zakładam pasek rozrządu firmy Gates, pierwszy raz do wymiany przejechałem 110kkm w TDI i przy wymianie oceniając stan zużycia byłem nawet zdziwiony, że praktycznie na taki przebieg nie było widocznych śladów uszkodzeń w postaci rozwarstwień na zębach - paski Gates są wzmacniane i przewidziane na 120kkm.
Przy zakupie paska należy sprawdzić datę produkcji czy nie przeleżał sobie dłużej na półce w magazynie sklepowym lub w hurtowni.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bogdand dnia Pią 21:46, 18 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 21:54, 18 Lip 2014 Temat postu:

Po co ten napinacz chcesz wymieniać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 11:58, 19 Lip 2014 Temat postu:

Bo jak zużyty to pasek gorzej chodzi a ca za tym klima i alternator szybciej padną bo obroty bedą pod różnymi obciążeniami...i tak padło mi w alternatorze koło jednokirunkowe zatarło sie bo układ był nisztywny...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 13:20, 19 Lip 2014 Temat postu:

Jak sprawdzasz czy kwalifikuje się do wymiany, po naciągu paska czy w ciemno wymieniasz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 14:19, 19 Lip 2014 Temat postu:

u mnie wymieniłem napinacz i pasek wg zaleceń mechanika...
pokazał mi różnice między nowym napinaczem a starym.. miał większe ugięcie i rolkę jego słychać było wyraźnie ...

tak więc z wymianą rozrządu wymieniam i to dla świętego spokoju... 220 zł więcej tylko a 3-4 lata spokoju

ważniejsze teraz dla mnie gdzie to wszystko wymienić .. ZNA ktoś mechanika co nie ma problemu z PATRZENIEM NA RĘce..?
Razz
mój mechanik jest przez najbliższy 1-2 miesiące niedostępny...

a sam ani nie mam blokady na rozrząd ani wszystkich kluczy...

Ktoś z Forum może już wymieniał w sam w TDI i ma wszystkie potrzebne narzędzia i miejsce to bym skorzystał może ^^..? Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
grom546
  
  


Dołączył: 09 Paź 2012
Posty: 961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa - Grochów
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 14:40, 19 Lip 2014 Temat postu:

Od momentu jak mam samochód nie znalazłem godnego polecenia mechanika w Warszawie. Twój skąd jest dokładnie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Sob 15:23, 19 Lip 2014 Temat postu:

mój z Sulejówka spoko człowiek tylko ma już z 55 lat...

a jego syn również mechanik, ale wyjechał do Irlandii i tam robi połowę tego co tu w Polsce by musiał, a kasy starcza mu na bezstresowe życie auto kupuje sobie za 600 funtów w super stanie nie to co U Nas..

i ma w dupie powrót do Kraju/nasz urząd skarbowy/gimnny/ZUS etc gdzie łachę robią że żyją zamiast pomóc rozwiązać problem lub coś załatwić...

ogólnie kicha się robi...


raz byłem wymienić w warsztacie filtry i olej - zaznaczyłem że mają odkrecić osłonę spóścić z korka i poszedłęm do sklepu, to wracając zauważyłem że chamom nie chciało się zdejmować osłony silnika i wyssali podciśnieniem olej a filtr powietrza cham odgiął osłonę i zderzak i ręką grzebał - burak się trochę poharatał na rekach i był chyba juz wkur..

ale zobaczyli że idę to nie zdążyli więcej mi popsuć plastiku od tego czasu mam dość takich miejsc co ludzie przychodzą odwalić swoje byle jak i nie myślą o tym że więcej klientów nie będzie a co za tym nie będzie kasy a oni będą bezrobotnymi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 15:13, 01 Sie 2014 Temat postu:

hmm

czy ktoś ma instrukcje jak wymienić rozrząd e BHC lub AMF ..?

właśnie znalazłem trochę sklepów co oferują blokady na rozrząd i może sam bym wymienił...
tylko potrzebuje instrukcję jak dla laika.. pokolei wszystko rozkręcić ->zablokować->zamontować->ustawić napinacze, pompę, paski, termostat, etc.. Cool

czy klucz dynanometryczny tez potrzebny jest..?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berthold61
  
  


Dołączył: 27 Lip 2013
Posty: 903
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Pią 17:12, 01 Sie 2014 Temat postu:

klucz raczej nie ale vag-com już tak jak najbardziej czynność nie jest zbyt skomplikowana ,po wszystkim ustawić synchronizację wałków i gitara..sama procedura taka sama jak każdy prawie tdi PD 1,9 czy 1,4

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez berthold61 dnia Pią 17:13, 01 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 18:21, 01 Sie 2014 Temat postu:

A mógłbyś taka instrukcje zrobić jeśli już samodzielnie to robiłeś ...

Demontaż i montaż nowego zestawu rozrządu i pompy, paska wielorowkowego...?

W internecie znalazłem blokady rozrządu np tutaj

[link widoczny dla zalogowanych]

Koszt jakiś 50 zł

Znalazłem nawet jakaś instrukcje do takiej blokady ale zagmatfany jest opis montażu i ustawienia prawidłowo rolki napinajacej...

A ty jeszcze mówisz ze na vag-comiie coś trzeba synchronizowac...
jak to sie robi..?
Który vag-com - versja by to potrafiła..?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Audi A2
 
 


Dołączył: 24 Lut 2012
Posty: 1947
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 196 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 19:04, 01 Sie 2014 Temat postu:

marinsxx napisał:
hmm

czy ktoś ma instrukcje jak wymienić rozrząd e BHC lub AMF ..?

właśnie znalazłem trochę sklepów co oferują blokady na rozrząd i może sam bym wymienił...
tylko potrzebuje instrukcję jak dla laika.. pokolei wszystko rozkręcić ->zablokować->zamontować->ustawić napinacze, pompę, paski, termostat, etc.. Cool

czy klucz dynanometryczny tez potrzebny jest..?


Używajcie opcji <a href="http://audia2.fora.pl/search.php">szukaj</a>

Dla leniwych <a href="http://www.audia2.fora.pl/img-src-https-dl-dropboxusercontent-com-u-77775465-foto-20na-20forum-m-2-png-a-font-size-2-color-6a0303-silnik-wysokoprezny-font,81/wymiana-rozrzadu-1-4-tdi-amf,433.html">tutaj</a>


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Audi A2 dnia Pią 19:27, 01 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marinsxx
 
 


Dołączył: 17 Gru 2012
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pią 20:31, 01 Sie 2014 Temat postu:

Dzięki ,
Poczytałem i instrukcje jednak chyba są dla tych co dłubia w tym co dzień bo dla laika to trochę lipa opisy mowię o wersji 20 stronnicowej rolka napinacze bez silownika...

W poniedziałek pooglądać jeszcze tę linki z YouTube o synchronizacji wałków trzeba to jakaś czytelnie opisać. ..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konradt
 
 


Dołączył: 10 Paź 2012
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Chłopak

PostWysłany: Pon 16:34, 04 Sie 2014 Temat postu:

Witam
A czy taki zestaw rozrządu będzie ok?:
[link widoczny dla zalogowanych]
Niby oryginał wszystko.
Pozdrawiam
K.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum AUDI A2 Strona Główna -> Silnik wysokoprężny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4


Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin